Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Hd 6.1 tulee mun taivas . Tulee kaikki beck leffat .
Mutta voisin väittää . Vesamatti loiri on kingi .

Kohta alkaa ne tulet . Ikinä en ole tavanu . Mutta oikeen Raidin olen tavanu
Kaikki? Siis nekin jossa on se hiirulainen Beckinä ja sitten nää Peter Haberin esittämän Beckin leffat? Mielenkiintoista, tuleeko putkeen vai yksi viikossa?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
Kaikki? Siis nekin jossa on se hiirulainen Beckinä ja sitten nää Peter Haberin esittämän Beckin leffat? Mielenkiintoista, tuleeko putkeen vai yksi viikossa?

Varmaan pitää tallentaa . Toi on se ärsyttävä kanava pitää kelata mainokset . Beckis on ollu aina sama bec ?joo niin se ekat bekit .
Muistan .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Varmaan pitää tallentaa . Toi on se ärsyttävä kanava pitää kelata mainokset . Beckis on ollu aina sama bec ?joo niin se ekat bekit .
Muistan .
Vanhemmissa Beckeissä oli Gunvald Larssonin näyttelijänä erinomainen Rolf Lassgård, joka on näytellyt myös Wallanderia muutamissa elokuvateattereihin tehdyissä filmeissä. Ja ei se uudemman Mikael Persbrandin Gunvaldkaan huono ole, hienoja ja monin tavoin erilaisia roolihahmoja, mutta karismaa kybällä!
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Kyllä täällä saa kirjoittaa. Ei se mitään joulurauhaa riko. Mutta siellä wimpulan kotitanhuvilla eli Lounais-Suomessa on ilttiksen mukaan täysi rieha päällä. Polliisit ei meinaa riittää. Mites on. Onko wimin naapurustosta kuulunut metakkaa ja hälytysajoneuvojen ääniä? Vai joko on virkavallat käyneet ihan pihassa, kun Nuffieldin kanssa siellä meluttu?

No taas on sattunut ketjukolari. Kukahan huligaani niitä ketjuja teiden yli oikein virittää? Nytkin oli 6 autoa ajanut samaan ketjuun. Eikö ensimmäinen jo voisi pistää hätävilkut päälle ja varoittaa ketjusta muille? Ja miksei polliisi ja lumihiutaleet varoittele ketjuista ja partioi paremmin?

Minä tuota hiukan narrasin tai siis valehtelin, että olisin yksin tänä iltana. Onhan mulla seurana kaksi kattia ja kaksi kania. Ja kirjat. Niin ja pojat täällä kpcomissa. Ei tässä ihan yksin siis olla ja masennuta.....

Nyt painan lähetä-nappia. Tai siis kursorin vai mikä nuoli se on, laitan siihen kohdalle ja painan hiirtä. Näin ja juuri nyt!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ei täällä . Sitä en ymmärrä traktorin se majakka valo ei ole koriste . Minä käytän sitä . No valmetilla . Mitä kirjaa luet ?
Mulla on menos . Eero Ojasen . Totinen suomen historia .

Miten kaikki varsinsisesti tapahtui .
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Partio Kannaksella on ihan lopussa. Väsynyt on partio.....

Karjalan paistin otin äsken uunista. Seittemän tuntii se muhi. Tai eihän se ihan oikeaa karjalanpaistii oo, kun on vain sikkaa ja hirvee.....Hirven takia pidin pidempään. Aluksi kakspuolituntii 250 :ssä ja sitten loppuaika 180:ssä. Murreeta on hirvikin.

Huomenna sen lämmitän ja sitten vasta sitä syödään oikeasti. Äsken vain pari palaa maistoin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Muttasuomalainen istui rakennushommansa jälkeensynkkänä ja mietti pitäiskö heittää kirves kaivoon tai järveen .

paljon muutkinon heitetty... Mut en kirvestä heitä .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No niin, nyt on tapahtuma tapahtunut ja valtakunnassa kaikki hyvin. Tai ainakin mun valtakunnassa. Juniorit sai läjän lahjoja mässäilyn päätteeksi ja sitä oli taas mukava seurata. Tai siis ei ne junnut mässäilleet, me aikuiset ja vierailevat mummot.

On tämä joulu mukavaa, mutta kyllä kerran vuodessa on ihan hyvä tahti. Ei pääse kyllästymään.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Jaa minä taass olen joululle allerginen . Tottakai lasten riemut katson . Inhoon joululauluja .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joulusta voi nauttia ja samalla inhota joululauluja. Mä olin aikanaan kaupan alalla duunissa yli vuosikymmenen ja noita lauluja alkoi tulla keskusradiosta marraskuussa ja sitä jatkui aattoon saakka. Ja kun oli kokopäivätyö, niin noitahan tuli 8h päivässä. Monesti saattoi pyöriä yksi ja sama cd randomina aamusta iltaan. Erityisen mieleenpainuva oli Arja Korisevan joululaulu -cd, jota monestikin meinasin pahoinpidellä peruuttamattomasti.

Persephone ei vieläkään ymmärrä, kun joissakin hoilotuksissa nousee karvat pystyyn. Eilen mm. "Tuiki tuiki fuckin' tähtönen" ei ihan napannut ja kun vaimo on lastenhoitaja (ja moista fiilistelee hoitolasten kanssa), niin taas piti muistuttaa miksei napannut.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No jo rupesi repimään leukoja. Taidan kolata yhden tölkin nassuun, josko helpottaisi.
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Kuka se nyt leukoja alkaa repimään. Nukku-Mattiko sellaista väkivaltaa käyttää? Ei uskoisi, kun on niin kiltin näköinen kaveri siellä Pikku-Kakkosessa.

Tai eihän se ihan kilttikään aina ole, kun iltaisin heittelee unihiekkaa silmiin. Kumpi sitten lienee kauheampaa kidutusta? Leukojen repiminen vai hiekan silmiin heittäminen? Molempi pahempi.

Eukon pitäisi juuri näillä hetkillä tulla töistä ellei joku juopunut " pukki " ole kidnapannut kesken matkan? Itse aloitin uuden kirjan. Uusi ja paksu on. Aika painavaa on pitää sitä lukuasennossa, kun lukee niin kuin minä eli sängyssä selällään.

Eukko tuli, joten sorotnoo!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

En kolannut, plän B: nukahdin soffalle. Pohdin tässä oikeaa kirjoitusasua. Mehän tiedetään päikkärit, ei siinä mitään. Mutta jos simahdat tähän aikaan toviksi, niin onko ne ilkkarit? Mitä tähän sanoo Suomen kielen tutkimuskeskus tai jiiri?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Haades sanoi:
En kolannut, plän B: nukahdin soffalle. Pohdin tässä oikeaa kirjoitusasua. Mehän tiedetään päikkärit, ei siinä mitään. Mutta jos simahdat tähän aikaan toviksi, niin onko ne ilkkarit? Mitä tähän sanoo Suomen kielen tutkimuskeskus tai jiiri?

Miksi menit ottamaan
Juhanusena vois sallii. Älä usko joea .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Miksi menit ottamaan
Juhanusena vois sallii. Älä usko joea .
Mitä höpiset? Ottamaan mitä? Vesi, maustettu kivennäisvesi, kahvi vai maito; mikäs noissa tän päivän juomissa muka mättää? Vai luulitko että mä join jotain miestä vahvempaa tai Zeroa keskellä viikkoa? Ei silti, Zero kyllä maistuisi ja onhan sitä 15 pack kylmäkeltsussa, mutta pysyn kovana. =Olen laiska, enkä viitsi mennä hakemaan ;).
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Siis kaksi viestiä ja tän jälkeen yksi, sitten kaksi,... Mikä juttu toi kilpaileva sininen ratsastaja on? Vaikka sarjakuvia tunnenkin sekä leffoja, niin nyt ei avaudu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös