Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Elä nyt hemmetissä hyvä kaima pilaa hyvää lepopäivää sopimattomalla raitisilmamyrkytyksellä. Olutta vaan kitusiin heti aamusta ja soffalle pitkäkseen. Silleen sitä ihminen tarveenä pyssyy.....

Joo, huomenta vaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Elä ala mulle.

Öitä!

Väsyttää-JOE
Voi Joe sinnuu. Luulitko että viesti oli sulle? Etkös sotahistoriaa lukeneena muista Uncle Samin rekrytointijulistetta: "We need You"? Viesti oli kohdistettu jokaiselle yhdessä ja erikseen, ehkei kuitenkaan jo kirjoittavalle kohteelle, johon sä kuuluit eilen.

Siispä yön pimeinä tunteinakin kannattaa pitää valot päällä, eikä pillastua turhasta.
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Elä nyt hemmetissä hyvä kaima pilaa hyvää lepopäivää sopimattomalla raitisilmamyrkytyksellä. Olutta vaan kitusiin heti aamusta ja soffalle pitkäkseen. Silleen sitä ihminen tarveenä pyssyy.....

Joo, huomenta vaan.

Joo ei tullu mihinkää lenkille lähettyä.Kävin nukkumaa :D Pitää olla iltapäivällä teräkunnossa kun on se häppeninki viieltä.

Olutta ei o kyllä tullu otettua toviin usko tai älä mutta tänää vois korkata.
 
Viestejä
598
Vs: JOEN SUU

Big Joe sanoi:
Joo ei tullu mihinkää lenkille lähettyä.Kävin nukkumaa :D Pitää olla iltapäivällä teräkunnossa kun on se häppeninki viieltä.

Tänään onkin viideltä huisketta kun en millään pääse livenä mitään kattomaan. Kakkoselta lahti joensuu peli jota voi pitää horisontissa näkyvissä samalla kun kattoo karhun pelin lähempänä olevasta kompuutterista. Sitten vielä yksi kendomatsi vasemmalle korvalle yle puheesta. Tarkoitus olis tänään osoittaa että kyllä täälläkin osataan multitaskata.
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Taas selvisi yksi asia. Nimittäin Syöttökunkun on oltava nainen. Kukaan mieshän ei voi tehdä kolmea asiaa yhtä aikaa.....

Onkos Haadeksella mitään tietoa wimistä? Meinaan, ettei vaan ole jo tullut sinne virralle.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Empiirisen hutkimustiedon perusteella wimiä jänskättää yksi tämän päiväinen tapahtuma sen verran vietävästi, että juurtui eilen jo alkuillasta Kirstaan. Tämä ennakointi saattaa luoda tänään relaksoivan ja euforisen olotilan. Tai sitten ei. Mutta tästä johtuen wimi on laiminlyönyt meitä täällä.

Pitkälti illan tulosten saapumisen jälkeen saanemme wimin tänne, jos lopputulema on positiivinen. Negatiivinen tapahtumatulos luonee pidemmän hiljaisuuden, jota kenttäv1tutuks3ks1k1n kutsutaan.

Mutta ei mennä asioiden edelle, kun tulevaisuus on muuttunut historiaksi olemme viisaampia.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Nyt alkaa Haades olla jo luokkaa:Einstein.
Mutta aika lopullisen tuntua on tuossa tulevaisuuden muuttumisessa historiaksi. Ymmärrän, jos tietty hetki tulevaisuudessa muuttuu historiaksi, mutta koko tulevaisuuden muuttuminen tarkoittaa, että sen jälkeen ei ole mitään.
Mutta mitä mahtaa olla se, ei mitään. Miettikääpä sitä, mutta ei liian paljon, ettei nupissa ala liikaa surista.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Nupin surinaan helpottaa foliohattu, jossa on propelli ylhäällä pienen tangon päässä. Mulla on vuosikymmenten käyttökokemus, suosittelen.

Mutta tästä täytynee lähteä vetämään yleisurheilutreeni Juniorille kotvan päästä, joten myöhemmin lisää tuulitunnelin taattua tavaraa.

Airhead -Haades
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Kyllä ei mittään on jottain sentään.

Eli mitä ja missä oli ennen alkuräjähdystä, jos vasta kaikki alkoi? Ja älkää vaan alkako vaittää minulle, että rajähdys on tapahtunut ihan tyhjästä. Kyllä rajähdykseen tarvitaan aina materiaa.

Sitä vaan, että kun ne Hookkinssit sun muut Ainstainnit väittää, ettei ennen alkuräjähdystä ollut mitään. Älkää herranen aika vaan uskoa moista potaskaa.

Muuten olenko koskaan kertonut, että mulla on työkaverina uskovainen mies. Ja minä taas olen ateisti. Aika ajoin meillä on hyviä keskusteluja niin menneestä kuin tulevastakin.

Viimeksi eilen kyselin hänen mielipidettään, että saako simpanssi synnit anteeksi, kun sen DNA on 99 prosenttisesti sama kuin ihmisellä. Eli melkein samoja häiskiä ollaan.....Hänen mielestään apinat on ihan eri rotua kuin ihmiset ja jumala on luonut ihmisen. No minä siihen, että jumala siis loi kalat vai mitä alkusoluolioita ne oli ja sitten ne tuli vedestä maalle ja muuttuivat nisäkkäiksi.

Sitten oli myös raamatun kirjoittajista puhetta. Kun sanoin, että sen on kirjoittanut jotkut hetekantyönnön maailmanennätystä yrittävät tai muut sellaiset joutoukot, niin väitti kaverini, että vaikka on ihmisen kirjoittama, niin se on kirjoitettu " hengellisessä tilassa ".

Sitten meillä on monesti tuosta ikuisesta elämästä puhetta ja missä sitä joutuu viettämään. Itse kun sanoin, että minua ainakin alkaisi tympiä samoja naamoja katsella jo tuhannen vuoden jälkeen, niin onhan hänellä vastaus siihenkin. Kuulemma aika on silloin menettänyt merkityksensä ja siellä on niin mukavaa aina, ettei aika kyllä voi pitkäksi käydä.

No ollaan me muuten oikein hyviä kavereita ja hyvin tullaan toimeen. Käydään kylässäkin välillä.

Mitäs mieltä muuten professori/asessori jiiri on näistä asioista? Haadeshan tiedetään, kun siellä maan alla touhuaa.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Näinhän tuo on. Kirjoitettaessa jo näpytelty on sitä itseään. Jotain luodessa yksi merkki kerrallaan ao. merkki on sitä hetkeä ja vielä näpyttelemättömät haaveita jostakin. Kas kummaa, kun tyhjän näpyttelystäkin saadaan yhtäkkiä jotain olematonta suurempaa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Sorry äijät miehen on mentävä saareen . Nyt ei tule juttuu

Tulen josku takaisin .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Näin se on nähtävä, kaikki hyvä päättyy aikanaan ja tämä on vissiin tässä. Mutta en kyllä siirry tsättäilemään Faceen tai Twiitittämään, ne on nähty ja so yesterdayksi havaittu.

Topicien ja keskustelupalstan näivettyminen ja hidas kuolema ennen lopullista niittiä on surullista, mutta no can do, arrivederci Amigos!
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

No eihän tämä topikki mihinkään lopu. Välillä vaan on muuta puuhaa, mutta kyllähän täällä keskusteltavaa riittää tulevaisuudessakin. Wimikin palaa, kunhan selviää takaiskustaan.

Elä hyvä Haades masennu sinäkään. Kyllä se siitä.

Ja onhan tänne uusiakin kasvoja välillä tullut ja käynyt. Lisäkään ei kyllä olisi pahitteeksi.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mitäpä sitä masentumaan. Minkä on määrä tapahtua tapahtuu ja siinä se. Tarinat ei lopu Haadekselta tai Joelta, mutta muitakin näkemyksiä tai näkemättömyyksiä olisi mukava säännöllisesti silmäillä.

Tänään oli vähän tylsä keli eilisen loisteen jälkeen, se kuitenkin siitä säänarinasta. Kerkesinpä katsella töllöstä toisen puoliskon yhdestä tapahtumasta ja vatsakin on täytetty. Seuraavaksi pitäisi kehittää fiilistä paperien läpikäymiseen, blaah.
 
Viestejä
19 542
Vs: JOEN SUU

Hieno oli täällä keli tänään. Jo aamusta lähdin repun kanssa metsään. neljä tuntia olin ja sitten tulin ja lämmitin saunan. Kovat löylyt ja sitten yhteen tilaisuuteen, joka meni niin kuin meni. Kyllä tässä taas kelpaa viikon.....

Tämmöisen vitsin vai lieneeköhän vitsi lainkaan, kuulin.

Aatami oli pakostakin ruåttalainen. Ai miksikö? No siksi, että eihän normaali mies, jos on alaston nainen edessä, syö vaan omenaa.....

Se siitä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kai aamulla kajautit täysin palkein ilmoille: "Reppu ja Reissumies"? Ja siihen kaiku vastasi: "Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"..., muttet sitten yllättynytkään. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta ja siitä pisteet. Jatkoon.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jahas, tänään tuli Helsingissä yhteen Alkoon myyntiin 24 putelia Cask by Cask Caruizava 1984 Single Maltia á 580,10€. Ravitsemusliike aukesi klo 9:00 ja 8:11 otetun tilannekuvan perusteella pitkäripaiseen oli jo runsaan parinkymmenen janoisen jono. Onko tuon hintaluokan viski oikeasti hätäkakat housussa -jonottamisen väärti?

Toisaalta aiheuttaahan kansalaisissa jatkuvasti euron ämpäritkin suunnattoman massahysterian, eli tuo juoma lienee kuitenkin järkevämpi kohde. Tai en mä tiedä.

En nyt muista miten siinä yhdessä kappaleessa sanat meni, jossa "Suomi putosi puusta"? Olisiko maakosketuksen jälkeen oksa tai joku muu karahka vielä kopsahtanut perässä Urho-Elviiran tai Annikki-Kalervon savupiipun yläosaan?
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Näkyikö siellä jonottajien ympärillä se kuuluisa kupla.
Olen minäkin joskus ollut kuplassa. 70-luvulla kierrettiin toria kuplalla ja se vasta olikin varsinainen kupla. Lehmänhenkäyskin oli vahvempi, kuin vinksvonkkelin lämmityslaite.
Pienelläkin pakkasella ikkuna jäätyi niin, että toisella kädellä piti sulattaa ikkunaan aukko, josta näki tihrustamalla eteenpäin. Pienessä sivuluistossa kierrettiin samaa lenkkiä ja katsottiin putkinäöllä, mitä siitä pienestä reiästä näkyi.
Ai miten tämä liittyy punavihersokeitten wiskin jonottamiseen. Ei ehkä mitenkään, tai sitten kuitenkin. Kuka näistä tietää.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös