Koripallo.com

Salon Vilpas 2014-2015

Viestejä
559
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

JoKaFan sanoi:
Toki pelannut huonoissakin sarjoissa, mutta:

- Pärjännyt hyvin yliopistossa Korisliiga (Andre Williamson, Appalachian State)- ja vähintään Korisliigatasoisia (Charletonin Jeremy Simmons, Ohion DeVaugh Washington, NC Staten NBA:ssäkin käynyt Dennis Horner plus Tracy Smith, VW:n Devin Ebanks, VT:n Jeff Allen,...jne.) jenkkejä vastaan.

- Ruotsissa puolivälierissä tulevaa kovaa finalistia vastaan statsit 14 pistettä, 8,5 levypalloa ja 1,3 blokkia

- Saksassa mm. 5. sijoittunutta Bayernia vastaan 20 minsassa 10/4- ja 6. sijoittunutta s. Oliver Basketia vastaan 19/6-statsit.


Joo, ihan paska. :p

Yksittäisten otteluiden takia ei ketään kannata hankkia Korisliigaan, kaikilla on jokunen hyvä peli 4-6 viime kauden ajalta. Merkillepantavaa tässä kaverissa on se että hän ei ole ikinä pelannut voittavassa joukkueessa, lähelläkään Korisliigan tasoa. Ei sopimusta Ukrainan KAKKOSLIIGAAN, puolikas kausi Israelin kakkosliigan jämäjengissä, Bundesliga on ainoa hyvä liiga mutta aika monella suomalaisjoukkueella on ollut melko heikkoja kokemuksia pelaajista jotka tulevat Bundesliigan huonoimmista joukkueista.

Hatunnosto Salolle siitä että pitävät määrätietoisesti kiinni ajatuksestaan signata pelaajat aikaisin. Minun mielestäni se on kuitenkin totaalisen väärä strategia.
Myönnän etten ole nähnyt yhtään klippiä kaverista mutta CV on kohtalaisen heikko alkaen yhdestä NCAAn huonoimmista konferensseista ja päätyen kengän kuvaan koeajalla Ukrainan kakkosdivarissa.

Minä olisin kovasti Jaakon kannalla, tämä kaveri ei pelaa Salossa enää marraskuussa.

Onko Vilppaan valmentajilla ja joukkueenjohdolla määritelty kesäloma 1.7.-30.8. niin että hankinnat on pakko päättää ennen juhannusta.

Jotenkin tästä jenkistä tulee mieleen Ikävalko, kohtuuullisia tilastoja voi syntyä mutta jengi ei koskaan voita. Jostain syystä kyseiset kohtalotoverit vuosi vuoden jälkeen ajautuvat heikkoihin joukkueisiin. Epäonnea?
 
Viestejä
386
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Onko tuosta Ukrainan tapauksesta jotain faktaa jollain? Mun tietojen mukaan sopimus olisi ollut, mutta pelaaja päätti jättää sen tilaisuuden käyttämättä. Tämä oli siis Constantinen oma versio asiasta vielä tiistaina. Se jengihän paineli sitten vissiin aika "terveellä" budjetilla nousun pääsarjaan.

Tai näin mulle on kerrottu, en ole ehtinyt tarkistaa näitä juttuja itse vielä.
 
Viestejä
113
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Kyllähän noiden jenkkien kohdalla totuus on se, että koskaan ei tiedä mitä sieltä saa. Okei, highlight pätkä saattaa näyttää helvetin hyvältä mutta kesällä on sitten saattanutkin Bic Mac maistua vähän turhan hyvin.

Yhdyn myös monen muun mielipiteeseen siitä, että miksi Vilpas, vuosi toisensa jälkeen, signaa jenkkejä jo tässä vaiheessa? Kertokaa yksi vuosi kun tämä gämbläys on onnistunut? Suurimmilta osin aina on tainnut mennä täysin vihkoon. Noh tyylinsä kullakin.. :-*
 
Viestejä
559
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Saikka sanoi:
Onko tuosta Ukrainan tapauksesta jotain faktaa jollain? Mun tietojen mukaan sopimus olisi ollut, mutta pelaaja päätti jättää sen tilaisuuden käyttämättä. Tämä oli siis Constantinen oma versio asiasta vielä tiistaina. Se jengihän paineli sitten vissiin aika "terveellä" budjetilla nousun pääsarjaan.

Tai näin mulle on kerrottu, en ole ehtinyt tarkistaa näitä juttuja itse vielä.

Eipä ole tietoa miksei mies siellä pelannut. Eurobasket kertoi "only pre-season". Mielenkiintoinen yksityiskohta kuitenkin että tuon joukkueen tehokkain pelaaja ja all league 1st team (UKR2) oli entinen Huiman Deandre Mays jota tuskin kukaan edes muistaa Suomen divarista.
Eli onhan se ihan mahdollista että Salon jenkki lähti tuolta Ukrainan kakkosesta ihan itse.
 
Viestejä
11
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Iso kotimainen on ilmeisesti jo tiedossa, olisiko mitään huhuja ketä tämä olisi?
 
Viestejä
2 509
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

VilpasFan sanoi:
Iso kotimainen on ilmeisesti jo tiedossa, olisiko mitään huhuja ketä tämä olisi?

Ei kai isoja kotimaisia oo enää montaa vapaana. Jatkaisko Mikael Sandberg Vilppaassa?
 
Viestejä
454
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

VilpasFan sanoi:
Iso kotimainen on ilmeisesti jo tiedossa, olisiko mitään huhuja ketä tämä olisi?
Mistä päättelet? Hieno homma jos näin on! Ei kai se nyt Sandberg ole....? Tohon tarvittaisiin kyllä yksi vähän kovempi suomalainen kuin Sandberg.
 
Viestejä
2 509
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

B-B Dunk sanoi:
Mistä päättelet? Hieno homma jos näin on! Ei kai se nyt Sandberg ole....? Tohon tarvittaisiin kyllä yksi vähän kovempi suomalainen kuin Sandberg.

Puhdas veikkaus vain että jatkaisi Vilppaassa..
 
Viestejä
386
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

B-B Dunk sanoi:
Joo. Toivotaan, että sieltä tulee joku Sandbergiä parempi suomalainen.

Lasketaas oikein yhdessä, että kuinka monta sellaista on vapailla vesillä vielä. Kuka haluaa aloittaa?

Ja Ässästä ei taideta nyt puhua kuitenkaan, kun puhutaan tästä "suomalaisesta isosta". En ainakaan usko. Tai no, v*tustako minä tiedän.
 
Viestejä
454
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Saikka sanoi:
Lasketaas oikein yhdessä, että kuinka monta sellaista on vapailla vesillä vielä. Kuka haluaa aloittaa?

Ja Ässästä ei taideta nyt puhua kuitenkaan, kun puhutaan tästä "suomalaisesta isosta". En ainakaan usko. Tai no, v*tustako minä tiedän.
Joo eipä noita tosiaan ole liiaksi jäljellä. Ehkä tässä parin viikon aikana asia selviää kuka sieltä on tulossa.
 
Viestejä
3 158
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Olisi varmaan paras ratkaisu niin Ässälle kuin Vilppaallekin että tiet eroaisivat. En millään jaksa uskoa että Sandberg on noin huono jo pääsarjatason palloilijasta voi niin sanoa kun viimekaudella oli. Enkä usko että kipsi Vilppaassa aukeaisi. Mun mielestä Sandbergin alamäki alkoi toissakauden korihait ottelussa jossa otti tekun liiallisesta tuulettamisesta donkin jälkeen.
Voiko yksittäinen tapahtuma viedä pelaajalta itseluottamuksen täysin? Tuskin sentään, mutta jotenkin Ässän peli on näyttänyt siltä että kaikki itseluottamus on poissa ja helpotkin tilanteet näyttävät vaikeilta.

Vähän pelottaa toi jenkkisentterikin, mutta katsotaan nyt ennen kun haukutaan.
 
Viestejä
25
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Samaa mieltä kuin muutkin: toivottavasti Ässä lähtee vilppaasta. Samaa olisin kyllä toivonut ilpostakin.

Vilpas on varmasti korisliigan huonoin seura kehittyä. Taisi Ässä olla parhaimmillaan juuri kun oli saapunut vilppaaseen. Ja esimerkiksi myös Huolila oli vain varjo siitä miten hän esiintyi Lahdessa ja Eerokin oli mielestäni parhaimmillaan ennen viime kautta. Johtuneekohan valmentajasta vai mistä...
 
Viestejä
16 284
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

3. jenkki vaiko kotimainen pelaaja, jonka nimistä löytyy Joensuun kaupunginjohtajan nimi sekä Maikkarin naispuolisen uutistenlukijan nimi?
 
Viestejä
9
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Hnap sanoi:
Samaa mieltä kuin muutkin: toivottavasti Ässä lähtee vilppaasta. Samaa olisin kyllä toivonut ilpostakin.

Vilpas on varmasti korisliigan huonoin seura kehittyä. Taisi Ässä olla parhaimmillaan juuri kun oli saapunut vilppaaseen. Ja esimerkiksi myös Huolila oli vain varjo siitä miten hän esiintyi Lahdessa ja Eerokin oli mielestäni parhaimmillaan ennen viime kautta. Johtuneekohan valmentajasta vai mistä...

Matti Nuutinen?
 
Viestejä
9
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Zetas sanoi:
Kyllä, Nuutinen purkaa juuri solmimansa sopimuksen Loimaan kanssa ja liittuu Vilppaaseen!!

Kuinka kujalla ihminen voi olla? Lue ja mieti ennen kuin vastaat ensi kerralla.
 
Viestejä
86
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Onefooter sanoi:
Kuinka kujalla ihminen voi olla? Lue ja mieti ennen kuin vastaat ensi kerralla.
Ehkä tässä ei oltu tosissaan....
 
Viestejä
9
Vs: Salon Vilpas 2014-2015

Kettu sanoi:
Ehkä tässä ei oltu tosissaan....

En usko, että kyseisellä kaverilla on ollut mitään intressiä tulla heittämään noin huonoa juttua, ellei ole tosissaan ollut. Hän ei vain yksinkertaisesti lukenut tai ymmärtänyt viestiäni. Väännetään nyt rautalangasta: Nuutinen pelasi Vilppaassa edeltävän kauden loistavasti ennen kuin siirtyi Bisonsiin - ts. löi itsensä läpi. Kommentoin lähinnä sitä, miten kukaan pelaaja ei ole Vilppaassa onnistunut lyömään itseään läpi. Toivottavasti Salossa esim. Hänninen onnistuisi hyvin ensi kaudella. Kaikki ainekset siihen ainakin on.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös