Koripallo.com

Välierä 2024: Seagulls - Karhubasket

Ottelusarjan voittaja?

  • Seagulls

    Ääniä: 18 45,0%
  • Karhubasket

    Ääniä: 22 55,0%

  • Äänestäjiä
    40
  • Poll closed .
Viestejä
1 215
Hesari tarttunut tähän tärkeään aiheeseen. Yhä mielestäni 10/10. Harmi etteivät muut ole lähteneet mukaan.

1713532119824.png

Ai se olikin tällä kaudella kun nämä herrat Nokialla vielä pelasivat. Miten tuntuu että olisi niin pitkä aika, mutta onkin vain 6kuukautta tuostakin...
 
Viestejä
505
Kätellään sitten vasta, kun on aihetta. Kyllä tässä ottelusarjassa permanentit vielä pölähtää harmaaksi ;)
 
Viestejä
700
Puhun aivan eri tilanteesta kuin sinä. Tarkoitin tilannetta, jossa Ohamsia rikottiin älläriyrityksessa ja tilanteesta ei jostain syystä annettu vapaaheittoja. Rougeau sai tämän tilanteen jälkeen teknisen, ei Ohams.

Okei, luulin että tarkoitit Ohamsin tekuun liittynyttä tilannetta. Mutta mikäli nyt olen oikeassa tilanteessa, niin eihän Ohams tuosta olisi mitenkään pystynyt mitään oikeaa korintekoyritystä tekemään. Ja ei tainnut olla ihan ensimmäinen kerta tämän(kään) ottelun aikana kun Rougeau mussutti tuomareille.
 
Viestejä
1 654
Game 2 huomenna
Gullsit oli selvästi ottanut suosikin paineet väärin game 1, oltiin ehkä vähän ylimielisiä ja mutta toisaalta tilanteisiin mentiin aika varovasti kuin varmistellen.
Rene kävi täysin ylikierroksilla saaden kuitenkin VAIN yhden tekun suunsoitosta.
Täysin toisinto viime vuoden finaaliavauksesta KB-Gulls, silloin gulssit pyyhki lattiaa KB.llä. Nyt KB yllätti niin puolustuksessa kuin hyökkäyksessä.

Game2 gullsit tulee varmuudella täysin eri sykkeellä, riittääkö se täyden areenan paineessa voittoon vai kuittaantuko sarja 2-0 KB.lle.

Runkosarja on runkosarja, ja pleijarit pleijareita. Nyt on ensimmäinen peli tänä keväänä jossa joukkueen henkinen kantti mitataan kunnolla.
Ei ole epäilystäkään ettei Rene saisi joukkueen raiteilleen nopeasti joten huima taisto tiedossa.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 569
Jututimme viikonloppuna Vesa Vertiota ennen maanantain toista välieräottelua.


Välieräsarjaan Lokit taas lähti yhdeksän edellistä otteluaan voittaneen, mukaan lukien kolme voittoa Kobrista puolivälierissä. Vertio ei kuitenkaan pelkää tappion olevan merkki mistään suuremmasta.

– Kaikki putket katkeavat joskus, ei se minun mielestä sen ihmeellisempi asia ole. Ei voi joka pelissä pelata korkealla tasolla: kun vastustaja kovenee, joskus he pelaavat paremmin kuin me. En tiedä, olettiko kukaan, että jatkamme tässä voittoputkessa läpi välierien ja finaalien. En minä ainakaan.
 
Viestejä
1 215
Kovin naurettiin kun Pollard joukkueeseen hommattiin. Kiva olisi kuulla mietteitä näiltä henkilöiltä nyt, kun herra on välierän paras pelaaja.
 
Viestejä
1 164
Olin väärässä..lauma Gulls faneja bongattu IKH Areenan katsomosta
 
Viestejä
50
Kovin naurettiin kun Pollard joukkueeseen hommattiin. Kiva olisi kuulla mietteitä näiltä henkilöiltä nyt, kun herra on välierän paras pelaaja.
Täytyy myöntää, että itse kuuluin tähän joukkoon ja kirves oli jo puolessa välissä kaivonpohjaa. On ihailtava kaveri ja tuo asenne mikä hältä löytyy, korvaa puuttuvan heittotaidon ja sentit.

10 senttiä, kun olis pituutta lisää ja heittäminen onnistuisi, ei kesän nba-pykälä olisi aivan niin hassun kuuloinen mitä nyt on.

Noh se on meidän onni!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös