Koripallo.com

2015 NBA Draft

Viestejä
1 729
Vs: 2015 NBA Draft

Kaikkien lukemieni Suns-huhujen, McDonoughin kommenttien yms höpinän perusteella veikkaisin, että varaus on joko Kaminsky, Lyles, Booker tai Cauley-Stein mikäli terveyshuolet pudottavat näin alas. Jos kaikki ovat poissa boardilta niin sitten ehkä Portis tai todennäköisemmin joku ihan muu.

Cauley-Stein olisi ainutlaatuisuudessaan - niin hyvässä kuin pahassa - mielenkiintoinen, toivotaan siis vaikka sitä.
 
Viestejä
244
Vs: 2015 NBA Draft

Beantown sanoi:
Lakers ottaa Russelin.

Hate-Say-I-Told-You-So.gif
 
Viestejä
244
Vs: 2015 NBA Draft

Mä pelaisin eurona mieluummin vaikka Kouvoissa kuin Knicksissä. Vittu miten paskat fanit.

Spike Lee varmaan vetää vielä rotukortin vkolopun aikana.
 
Viestejä
402
Vs: 2015 NBA Draft

Beantown sanoi:
Mä pelaisin eurona mieluummin vaikka Kouvoissa kuin Knicksissä. Vittu miten paskat fanit.

Paska omistaja. Paska pressa, joka on todennäköisesti vain rahastamassa. Tähtipelaaja, jonka ykköstavoite oli vain ottaa maksimihillot irti. Derek Fisher. Triangeli..

Fanina varmaan turhauttava olla. Muuten olen kyllä samaa mieltä.
 
Viestejä
244
Vs: 2015 NBA Draft

jaakko1 sanoi:
Voi herranjumala mitä touhua.

Joka vitun kerta Knicksin fanit buuaa varaukselleen ja joka vitun kerta Knicks on varaamassa top 5. Omistan yhden Knicks-lippiksen, mutta taidan polttaa sen jos jaksan kaivaa sen tuolta ullakolta.
 
Viestejä
9 123
Vs: 2015 NBA Draft

Näköjään Collisoniin luotetaan ja Cousinsiin ei koska Cauley-Stein oli Divacin mielestä the pick to make. Toki itsekin halusin Mock Draftissa Cousinsille kaverin etukentälle ja WCS osaa ainakin suojella rimaa.

Nuggets sai Munijidayn ja tätä myötä Lawsonin tarina on tod.näk. lopullisesti ohi.
 
Viestejä
244
Vs: 2015 NBA Draft

Saint sanoi:
Paska omistaja. Paska pressa, joka on todennäköisesti vain rahastamassa. Tähtipelaaja, jonka ykköstavoite oli vain ottaa maksimihillot irti. Derek Fisher. Triangeli..

Fanina varmaan turhauttava olla. Muuten olen kyllä samaa mieltä.

Niillä oli vielä tekosyy Isiah Thomasista pitkän aikaa.. Nyt ei vaan voi enää siihenkään vedota. Mestaruudesta 42v ja fanit keulii sillä vieläkin.
 
Viestejä
402
Vs: 2015 NBA Draft

Tää Wojin draft-spoilaus on mennyt jo ihan överiksi.

Ja Stanley Johnson ennen Justise Winslowta, multa on tainnut mennä jotain ohi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös