Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
340
Niin kull se olisi aika ok, siis tallenteet, kun tänään ei pääse suoran ääreen ja huomennakin olisi perin kiinnostavat 3 peliä katottavaa.....yksi menee suorana ja kai se Pohjanmaan berbykin olisi jotain ja Seagullsia en ole vielä nähnytkään.....mielenkiintoinen Treenkin peli...
Jos oikein hyvin menee (pessimistinä), niin oisko kuitenkin 31.10. keskiyöllä taivas auki.....hengitetään sen mukaan...
 
Viestejä
1 329
Todella vahvasti samaa mieltä. Tämä lähetys oli niin korkeatasoinen, että tästä kannattaa jo maksaa. Tehdäänkö näitä muualla kuin Kupittaalla?
 
Viestejä
340
Miksi kuva mustenee/musteni ainakin alussa sekunniksi Salo-Kotka matsissa? Joku on joskus puhunut jostain puskuroinneista, Elisan lähetystekniikasta yms. Vai onko muilla samaa vaivaa, pitäisikö tarkistaa omat vehkeet? Nettinopeudesta täällä sohvapäässä ei ole kiinni...kattelen iPadilta Airplayn kautta tv:n ruutuun...
 
Viestejä
1 041
Itselläni ruutu menee mustaksi muutaman minuutin välein, kestää pari sekuntia. Vilppaan peliä siis katselen.

Ei sinänsä haittaa pelin seuraamista, mutta hiukan häiritsevää silti.
 
Viestejä
291
...Täytyy kyllä todeta, että Korisliigan televisionti ei ole edes tuon 7,90 eur/kk arvoistakaan... #päätuote
Nyt, kun tuli luettua tämä viesti, niin ihmettelen omaa laskua. Joo, on oma vika varmasti, että olen tilannut Elisa Viihde -sovellus ja Aitio (null)(Määräaikaisuus) 11,90€/kk. Miksi helvetissä olisin tilannut palvelun, mikä ei toimi? Siis pelejä ei voi tallentaa, enkä omista Chromecastia, mikä ei ilmeisesti edes toimi.
Tähän päälle Paperilasku 2,90€/kk? Mulla tulee kaikki laskut sähköisenä pankkiin, mutta näköjään tämä ei. Asiakaspalvelussa oli onneksi luurin päässä henkilö, joka otti nuo ylimääräiset laskut pois. Ei mun talous nyt muutamaan euroon kaadu, mutta. Haistakoon...
 
Viestejä
953
Minulle chat-palvelija tilasi myös Viihde-sovelluksen, aivan turhaan, mutta myös Sportin. Irtisanoin Sovelluksen heti kun huomasin. Onneksi eka kuukausi oli ilmainen.

Nyt jäljellä Sport. Ja todella kova odotus tallenteiden ilmestymiseen. Kai se on sitten ensi lokakuussa, kun tämän vuotiseen ei ehtinyt...
 
Viestejä
291
Itse tilasin netin kautta pelkän Sportin 7,90/kk. "Sain" kaupan päälle 1kk ilmaisen sovelluksen pyytämättä. Suosittelen kaikkia tarkistamaan omat tilaukset.
 
Viestejä
340
Samoin kävi itsellä kuin Pp:lle,
oma käsitys:
tilattu syyskuun lopulla Elisan Sport kanavat 1-8 hinnalla 7,90 €/kk. Lisäksi otin muutamia päiviä ennen, noin viikko ehkä, tuon Elisa Viihde + Aition ilmaiskokeilukuukautena 0,00 €/kk.
Lasku tuli, onneksi sähköisenä, noin 12,28 e ajalta tilaushetki tuolle Elisa Viihteelle + Aitiolle - 31.10.-18.
Menin paikalliseen Elisa - myymälään piruuuttani, nehän tietää!!
Samalla varmistin, jotta tämä muu sälä paitsi Sport kanavat päättyy viimeistään lokakuun lopussa.
Ja selitys oli, jotta syyskuusta lokakuun loppuun tulee hieman, karkeasti parisen viikkoa Elisa Viihdettä + Aitiota sekä Sport kanavia syyskuun ajalta päälle tuon Sport kanavien 7,90 euron per kk.
Tyydyin tähän ontuvan selittelyyn....ja päätin purkaumani liikkeessä, että seuraava lasku on sitten tasan 7,90 €/kk.
Nyt jännitetään seuraavaa laskua ja jännitetään myös päättyikö samalla mikään, osin vai kaikki tässä lokakuun lopussa.......
 

XOX

Viestejä
403
Eikö Fanseatin pitänyt näyttää Korisliigaa suorana, jos on ulkomailla katselemassa? Yritin katsoa tämän illan pelejä, mutta mitään suoria tai tulevia pelejä ei Fanseatilla näy, ainoastaan menneet pelit... Lieneekö syytä irtisanoa koko Fanseat?
 
Viestejä
4 028
Siis tänä iltana tulee Elisa Viihde sportilla koko illan ajan (jo nuorena elintasovatsan hankkineiden) ES-Jonnejen E-sportia? Joku raja nyt tähän, kai sitä oikeaaki urheilua on olemassa?

Ja itsehän olin kasarilla aivan saatanan kova California Gamesissa ja Boulder Dashissa, paitsi että hävisin aina kaikille muille.

Ja jos jotain kiinnostaa katsella noiden vätyksien tietokonepelaamista, se ei oo minulta pois. Itse oisin katsonut mieluummin sähköisen Ura-Kobrat -matsin (tms), ku tuosta paskasta jotain maksankin.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
48
Eikö Fanseatin pitänyt näyttää Korisliigaa suorana, jos on ulkomailla katselemassa? Yritin katsoa tämän illan pelejä, mutta mitään suoria tai tulevia pelejä ei Fanseatilla näy, ainoastaan menneet pelit... Lieneekö syytä irtisanoa koko Fanseat?
Kyllä ne siellä on ,mutta vaatii pientä virttelyä VPN:n suhteen.Itse katselen kyllä fanseatia pikkusen " kiertoteitse" BCN-Kou näkyy ok,mutta hait-URA tilalla pelaileekin naiset kou-HBA.Ihan mukava näinkin.Netti on ihmeitä täynnä!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös