Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
1 862
DRM ongelmaa pukkaa Android-luurissa Firefox ja Chrome selaimilla. Onko muilla samaa havaittavissa?

Sama ongelma, mutta Xbox onella. Win10 läppärillä toimii edge selaimella kyllä, mutta Xboxin edgellä tulee tuo DRM -herja. Tämä vain siis nauhoitettujen lähetysten osalta. Ohjelmaoppaan kautta olen aiemmin Xboxilla pelejä seuraillut.
 

Naiskorisfani

Eikö Elisa Viihde Sport ykkösen ohjelmia voi tallentaa? En ehdi katsomaan tänään naisten mj-matsia ja olisin halunnut katsoa sen myöhemmin illalla. Mutta en saa tallennettua peliä Elisa viihteellä. Minulla ei siis ole tuota maksullista sport pakettia, mutta viihteellä voi sport 1:stä katsoa ilmaiseksi.
 

42

Viestejä
3 353
Perus Viihteessä ei käsittääkseni noita "maksullisia" kanavia pysty tallentamaan. En oo kyllä kokeillut. Tallenteiden katsominen (ilman että itse edes tallentaa) tulee mukaan Sport-paketin myötä.
 

42

Viestejä
3 353
Onkos muilla ongelmia Veikkaus-TV:n kanssa? Mulla ei tapahdu mitään vaikka valitsee Seagullsin pelin ja painaa play.
 
Viestejä
577
En oikeastaan tiedä minkä paketin tuolta Viihteeltä hankin, mutta ainakin minulla näkyy tallenteet. Katsoin ensin basket.fin ottelutapahtumista todell
erikoisen lopun ja sitten tallenteelta kuvatapahtumat. Olipa näkemisen arvoinen.
 
Viestejä
614
Eikö Elisa Viihde Sport ykkösen ohjelmia voi tallentaa? En ehdi katsomaan tänään naisten mj-matsia ja olisin halunnut katsoa sen myöhemmin illalla. Mutta en saa tallennettua peliä Elisa viihteellä. Minulla ei siis ole tuota maksullista sport pakettia, mutta viihteellä voi sport 1:stä katsoa ilmaiseksi.
No nyt pystyt perjantaista sunnuntaihin katsomaan maksutta tallenteita.
Naisten ottelu Sloveniaa vastaan on myös tallenteena selaimella katsottavissa. Pitäisi pe-su olla katsottavissa myös Elisa Viihteellä (pelkällä)
 
Viestejä
614
Toidottavasti tämän kaltaisista tyrkyistä ei tule Elisa Viihde Sportissa tapa:
1542894552439.png


Tarkoitas siis tuota sivusta päälle hyökkäävää ikkunaa "Kysy chatissa päivän tarjoukset!"
 

LGsport

Kiitos Elisa sport beta versiosta! Nyt on siirrytty nykyaikaan ja stream näkyy LG:llä ilman flashiä - eikä pätkinyt kertaakaan.
 
Viestejä
916
Miten tuolla Elisa Sport betassa niitä pelejä pääsee katsomaan? Löydän kyllä matsit, mutta kun matsin valitsee, niin tulee vaan melkein koko ruudun kokoinen näkymä, missä on kummankin joukkueen logot, mutta mitään striimiä ei näy eikä kuulu... olenko tyhmä vai mitä hittoa?
 
Viestejä
526
Miten tuolla Elisa Sport betassa niitä pelejä pääsee katsomaan? Löydän kyllä matsit, mutta kun matsin valitsee, niin tulee vaan melkein koko ruudun kokoinen näkymä, missä on kummankin joukkueen logot, mutta mitään striimiä ei näy eikä kuulu... olenko tyhmä vai mitä hittoa?
Mun mielestä tonne pitää rekisteröityä että näkyy...
 
Viestejä
916
Ja voidakseen rekisteröityä, pitää tilata ilmaiseen kokeiluun palvelu, joka kuukauden päästä alkaa maksaa 11,90 €/kk? Melkosta puuhaa...
 
Viestejä
916
Ja sovelluksella ei näe Naisten divaripeliä Pyrintö-Helmi Capitals. Sen pystyy ilmeisesti katsomaan ainoastaan selaimella...

Ei tarvitse. Tästä ketjusta löytyy kyllä ohjeita tuolta aiemmin.

No tilasin sen ja peruin saman tien. En jaksanut kaivella ohjeita...
 
Viestejä
1 168
Ja sovelluksella ei näe Naisten divaripeliä Pyrintö-Helmi Capitals. Sen pystyy ilmeisesti katsomaan ainoastaan selaimella...
.

Mitäköhän Pyrintö-Helmi lähetyksessä tapahtui? Kuva näkyi puoliaikataukoon saakka ja sen jälkeen on kuulunut pelkät äänet!

Korismatsia on muuten aika hauska katsoa ilman kuvaa.
 
Viestejä
614
ElisaViihdeSportilla ilmaisviikonloppu, kaikki näkyy kaikille!! Mutta ...
Miten tuolla Elisa Sport betassa niitä pelejä pääsee katsomaan? Löydän kyllä matsit, mutta kun matsin valitsee, niin tulee vaan melkein koko ruudun kokoinen näkymä, missä on kummankin joukkueen logot, mutta mitään striimiä ei näy eikä kuulu... olenko tyhmä vai mitä hittoa?
Ja voidakseen rekisteröityä, pitää tilata ilmaiseen kokeiluun palvelu, joka kuukauden päästä alkaa maksaa 11,90 €/kk? Melkosta puuhaa...
Näikö se onkin eli mainostetun ilmaisviikonlopun asemesta olisi pakko rekisteröityä ja tilata 11,90 /kk maksava paketti,johon saa alun ilmaiseksi?? eikai?

Vilpasottelussa mielenkiintoinen äänisynkkailmiö.
1543076721205.png


Ja selostaja puhuu tapahtumia, jotka tapahtuivat 1,5 peliminuuttia sitten. Piti päivittää ikkuna, että tasaantui kun tuo live teksti ei elisalla toimi kuten Fanseatilla aikoinaan.
 
Viestejä
2 184
* Kanavat näkyvät sekä netissä, mutta myös kaapeli-tv:ssä ilmaiseksi.
* Ei vaadi mitään tilauksia, mutta rekisteröitymisen Elisan palveluun kylläkin - mitkä tahansa vanhat tunnukset kelpaavat myös.
* Jos jotain tilaisikin, niin Sport maksaa 7,90, ei 11,90.
* Jos rekisteröitymättä / kirjautumatta yrittää Beta-palvelussa avata striimiä, ainakin itsellä tuli siihen ihan näkyvästi esille, että pitää kirjautua / rekisteröityä.
 
Viestejä
614
Ja voidakseen rekisteröityä, pitää tilata ilmaiseen kokeiluun palvelu, joka kuukauden päästä alkaa maksaa 11,90 €/kk? Melkosta puuhaa...
Elisan Viihteessä on jotenkin läpi koko toiminnan sellainen "aina joku näkökulma puuttuu" -tunnelma. Nytkin, jos on kuullut tarjouksesta, vaikka jänönen, ja menee katselemaan, ei ElisaViihteen sivuilta tarjouksesta hevillä löydä merkintää ja helposti päätyy juuri tuon 11,90 kuukadessa maksavan tarjouksen ääreen (eka kk ilmaiseksi)
Mutta jos rekisteröityisi? MIstä??? Ei ihan helppo mutta onhan sitä kuva-arvoituksia tietokonepeleissä ennenkin ratkottu:
1543079774942.png

Siitä alimmalta riviltä "Rekisteröidy palveluun"
1543079833014.png


Sitten tulee sähköpostiin viesti, jossa olevaa vahvistuslinkkiä on vielä klikattava, ennenkuin tunnukset ovat käytettävissä. Sitten päässee katsomaan viikonlopun Sportin lähetyksiä ja tallenteita. Auttoko ketään?
Huomauttaisin, että minä olin pihalla, kun toisella selaimella koetin katsella mistä näkyis.
 
Viestejä
614
Kiusallisesti Kataja-Nokia ottelussa ääni jää yht'äkkiä kuvasta jälkeen, reilusti siis minuuttiluokkaa. PIti sivu päivittää jotta sai synkkaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös