Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
343
Mulla näyttäisi kaikki pelit alkavan 18:20, vaikka pelit jo käynnissä. Puhelimen Appsissa sama...
 
Viestejä
2 268
Onko sportbeta nurin?
Vai "eikö vaan toimi minulla johtuen laitteistani" kuten elisavitsin aspan vastaukset jokaiseen ongelmaan.
 
Viestejä
622
Taas on epätarkkuuksia sunnuntain 10.2. ohjelmissa:
Ohjelmaoppaassa:
1549715260335.png


Sport Betassa:
1549715415801.png
 
Viestejä
2 303
Petteri Opas on omasta mielestäni keskimäärin parhaimmistoa näistä Korisliigan selostajista. Hyvä ääni, pitää katsojan pelitapahtumista ja tilastoista hyvin ajan tasalla, rauhallinen kokonaisuus. Mutta onpahan jokseenkin ärsyttävää tässä Karhu-Pyrintö-matsissa, kun joka toisessa pallonhallinnassa voivotellaan räikeitä tuomarivirheitä. Tuntuu siltä, että 80% rikkeistä on väärin tuomittu ja sama määrä valitusta viheltämättä jätetyistä virheistä. Lisäksi selostajan "tuomiot" tulevat sieltä katsomosta täydellä auringonvarmuudella ja röntgen-katseella.
 
Viestejä
2 268
Samaan asiaan kiinnitin huomiota. Tai ei siis voinut olla huomaamatta. Ja itseasiassa kun ekan erän katsoin Kataja-KTP peliä, niin siellä täysin sama ilmiö selostajan toimesta.

Hämmästyttävän ja häiritsevän paljon selostajat tarttuu näissä molemmissa peleissä tuomareiden viheltämisiin tai viheltämättä jättämisiin.
Ja näkökulma näissä selostaja kommenteissa on pelkästään kotijoukkueen väristen lasien läpi katseltuna.
 
Viestejä
19 541
Minnuu ei ainakkan häirihe yhtään. Eli ihan sama, miten selostavat. Lasien tai mikin läpi.

On ne toisilla nuo murheet....
 
Viestejä
70
Halpatuotannolla ei voi odottaa huippukuvausta usealla kameralla, eikä jokaiselta paikkakunnalta löydy huippuselostajaa. Tämä on ymmärrettävää.
Aika ikävää on silti kuunnella Katajan kotipeleissä erotuomareiden arvostelua silloin, kun kotijoukkueella ei mene parhaimmalla mahdollisella tavalla.
 
Viestejä
1 378
Huonosti toimii Elisan lähetys pätkii ja pysähtelee jatkuvasti.Tästä pitää vielä maksaa Elisa vain pahoittelee tilannetta
 
Viestejä
2 089
Halpatuotannolla ei voi odottaa huippukuvausta usealla kameralla, eikä jokaiselta paikkakunnalta löydy huippuselostajaa. Tämä on ymmärrettävää.
Aika ikävää on silti kuunnella Katajan kotipeleissä erotuomareiden arvostelua silloin, kun kotijoukkueella ei mene parhaimmalla mahdollisella tavalla.



Onneksi kaikilla muilla paikkakunnilla on niin loistavaa. Onnea!
 
Viestejä
19 541
Onneksi Elo joutaa välillä selostamaan. Pätevä kaveri, joka tietää ilmeisesti koriksestakin jotain. Pelasikin aikoinaan Katajassa eikä ollut ihan kopukkakaan....
 

timo

Lähetys pelasi loistavasti. Selostajan yksisilmäisyys häiritsi hieman mutta eniten häiritsi se kun salimikki kuului kovempaa kuin tämä selostaja joka viimeisen lauseen mukaan oli vielä ktp-pelissä
 
Viestejä
54
Kyllä kova ikävä on fanseatin lähetyksiä. Eilinen Vilppaan peli kisiksellä ei toiminut Elisa Viihde sovelluksella ollenkaan, kun taas netistä Elisan sivuilta toimi kuin unelma. Onkohan itse sovelluksessa häikkää, koska olen saman huomannut muissakin katsomissani peleissä. Tästä eteenpäin katson vain ja ainoastaan nettiselaimella lähetykset.
 
Viestejä
622
Kyllä kova ikävä on fanseatin lähetyksiä. Eilinen Vilppaan peli kisiksellä ei toiminut Elisa Viihde sovelluksella ollenkaan, kun taas netistä Elisan sivuilta toimi kuin unelma. Onkohan itse sovelluksessa häikkää, koska olen saman huomannut muissakin katsomissani peleissä. Tästä eteenpäin katson vain ja ainoastaan nettiselaimella lähetykset.
Fanseatilla on aiemmin koettu sellaista, että muutaman kilometrin säteellä asuvat, samaa tukiasemaa kuuntelevat, ovat saaneet erilaista kuuluvuutta samaa peliä katsellessa, ensimmäisellä pätkinyt ja toisella tullut loistavasti. Toisella kertaa samat katselijat ovat huomanneet rooliensa vaihtuneen ja ensimmäisen lähetys on toiminut katkotta ja toinen on kokenut katkonaista ohjelmaa.

Kun sovellus ja selain hakevat striiminsä oletettavasti jotenkin eri reittiä, voi sama tilanne olla niidenkin välillä. Itsellä kylläkin on selaimella katsottuna pätkinyt milloin mikäkin lähetys.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös