Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Hieman epäselvähän tuo Elisan tarjoama on. Mutta Sport Beta (on varmaan beetta ikuisesti :) ) näyttää kyllä kaikki ottelut selaimen kautta. Elisan boksin tai sovelluksen kautta näkyy vain kahdeksan Elisa Sport kanavaa ja näille ei aina kaikki korispelit mahdu.

Mikä beetta ei mun telkkarissa mittään beettoja ole.....olen ostanut elisa sportin 8 kanavaa joilla hienosti mainostetaan , kaikki korisliigan ottelut. Miten niin ei mahdu ? Sarjassa on 11 joukkuetta eli maksimissaan 5 ottelua / päivä. Eikös 5 peliä pitäisi mahtua 8 kanavalle ?

Minävain

Hieman epäselvähän tuo Elisan tarjoama on. Mutta Sport Beta (on varmaan beetta ikuisesti :) ) näyttää kyllä kaikki ottelut selaimen kautta. Elisan boksin tai sovelluksen kautta näkyy vain kahdeksan Elisa Sport kanavaa ja näille ei aina kaikki korispelit mahdu.
No miksi ei voi katsoa selaimen kautta kun ne sieltä näkyy?? (Kaikki)
Sekavahan tuo on en kiistä.

Vähän taas rautalankaa: Elisa Viihteen boksi ja sovellus käyttävät Sport-paketissa kiinteitä kanavapaikkoja 1-8. Korispelejä on toki maksimissaan 5 kerrallaan, mutta välillä puolet (tai jopa yli?) kanavista menee Mestis-kiekolle, jolloin osa peleistä jää pois. Tätä varten on olemassa Sport Beta, joka toimii siis vain nettiselamessa. Tuolta löytyy kaikki korispelit. Kirjautuminen samoilla tunnuksilla kuin muutenkin Elisa Viihteeseen (esim. sovellukseen).

Olisihan se varmaan mahdollista toteuttaa tuo myös boksiin sovelluksena niin, ettei olisi tuota kanavarajoitusta, mutta toistaiseksi tällaista ei ole tiedossa.

Ja pienellä selailullahan tämä kaikki informaatio löytyy tästä ketjusta.

Voi perhana.
Näköjään sitten illan ottelu on sitten Vilpas-Kataja.

Niin kun PunaValkoinen totesi,niin täällä painitaan saman ongelman (DRM) kanssa.
En todellakaan rupea katsomaan peliä tietokoneelta (pöytäkone) joka on ainut mahdollisuus Sport betalle kun kannettavaa ei ole.

Tähän asti homma on toiminut hienosti mobiililaitteilla suoraan tai heijastamalla kuva telkkariin.

Minkä ihmeen takia pelejä pitää siirtää tuonne sport betalle ? Kun viihteelläkin näyttäis olevan vapaita kanavia mestiksen seassa.

Voi perhana.
Näköjään sitten illan ottelu on sitten Vilpas-Kataja.

Niin kun PunaValkoinen totesi,niin täällä painitaan saman ongelman (DRM) kanssa.
En todellakaan rupea katsomaan peliä tietokoneelta (pöytäkone) joka on ainut mahdollisuus Sport betalle kun kannettavaa ei ole.

Tähän asti homma on toiminut hienosti mobiililaitteilla suoraan tai heijastamalla kuva telkkariin.

Minkä ihmeen takia pelejä pitää siirtää tuonne sport betalle ? Kun viihteelläkin näyttäis olevan vapaita kanavia mestiksen seassa.
Itse katson pelit yleensä telkkarin selaimelta suoraan. Silläkään ei näe Betan live pelejä, mutta tallenteet kyllä.

Mikäli oma katsottava peli livenä tulee tuolta betalta niin sitten kompuutteri piuhalla telkkariin. Reissussa kun olin niin ei auttanu mikään ja cup finaali jäi näkemättä.
Mutta joo.. viihde sovelluksella luulisi näkevän kaiken, mutta ei niin ei.