Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
2 238
Onko tietoa minne voi laittaa virallista palautetta Elisa Viihteen koripallolähetyksistä? Selostajalta todella asiatonta vXXXuilua, kyse on valtakunnallisesta lähetyksestä, missä selostajalta toivotaan asiallista ja tasapuolista käytöstä läpi ottelun.
Jos kyse on sisäpiiriläpästä, mielestäni se ei kuulu tähän julkiseen lähetykseen. Se olisi ihan sama, jos Yle Urheilu alkaisi omassa lähetyksessä roustamaan haastateltavaa. Roustaaminen on raakaa stand upia, missä pilkataan toisia.

En tiä minne palaute,mutta varmaan Elisa Viihteen sivuilta löytyy palautekanavia?

Sen verran stalkkasin lisätietoa et tais olla jo etukäteen sovitut vuorosanat:

Ennen lähetystä selostaja twitterissä:
"Kouvolassa Kouvot - BC Nokia. Asiantuntijakommentaattorina Kouvojen pelaajasopimusasioista vastaava VPJ Mikko Sydänmaanlakka. Lähetys auki jo klo 18:20. Alkuhaastiksissa asiallisiin kysymyksiin vastaava Greg Gibson ja Tuomas Oja, jolle vittuilen alkulämmöiksi. #korisliiga"

Mutta joo.. ihan meinas allekirjoittaneelta sauna oluet purskahtaa ulos.

Toki toi vittuilunmaku jatkui asiantuntijan esittelynkin jälkeen, niin oli kyl olo että ei se nyt ihan etukäteen ajateltu juttu ollut.
 
Viestejä
6 444
Tyylikästä huutelua lahtelaiskannattajilta Karhun vapareiden aikana. Classy!
 
Viestejä
1 496
Miten Elisan Sport-kanavat sais näkyviin tietokoneen lisäksi telkkarista? En tarkoita nyt airplayta tai chromecastia ym., vaan kun olen viihde sport-paketin tilaaja, mutta telkkari on netissä ja sitten on myös Elisan kaapeli-tv, ja tv:n kanavavalikossa näkyy nuo sport-kanavat (kanavapaikat 361-369)...?
Telkkari ei kuitenkaan kysy mitään tunnuksia, ilmoittaa vain että "valittu palvelu on salattu"... :confused:...
Mielestäni joskus aiemmin syksyllä sport-kanavat vieläpä avautui ilman eri toimenpiteitä... saattoi olla toki joku ilmaislähetyskin.
 
Viestejä
1 283
Miten Elisan Sport-kanavat sais näkyviin tietokoneen lisäksi telkkarista? En tarkoita nyt airplayta tai chromecastia ym., vaan kun olen viihde sport-paketin tilaaja, mutta telkkari on netissä ja sitten on myös Elisan kaapeli-tv, ja tv:n kanavavalikossa näkyy nuo sport-kanavat (kanavapaikat 361-369)...?
Telkkari ei kuitenkaan kysy mitään tunnuksia, ilmoittaa vain että "valittu palvelu on salattu"... :confused:...
Mielestäni joskus aiemmin syksyllä sport-kanavat vieläpä avautui ilman eri toimenpiteitä... saattoi olla toki joku ilmaislähetyskin.
Yhdistät tietokoneen HDMI-kaapelilla telkkuun ja valitset vaan oikean lähteen(source) tv:stä, niin ainakin minä teen kun en aina
jaksa pieneltä ruudulta tuijoittaa.
 
Viestejä
1 496
Yhdistät tietokoneen HDMI-kaapelilla telkkuun ja valitset vaan oikean lähteen(source) tv:stä, niin ainakin minä teen kun en aina
jaksa pieneltä ruudulta tuijoittaa.
Joo, ookoo. Saan kyllä Apple tv:n kautta koneen näytön näkyviin telkussa, mutta ihmettelen vain että pitääkö mun tilata viihde sport vielä toistamiseen tai erikseen telkkuun saadakseni sen näkymään suoraan sieltä...?
 
Viestejä
3 094
Miten Elisan Sport-kanavat sais näkyviin tietokoneen lisäksi telkkarista? En tarkoita nyt airplayta tai chromecastia ym., vaan kun olen viihde sport-paketin tilaaja, mutta telkkari on netissä ja sitten on myös Elisan kaapeli-tv, ja tv:n kanavavalikossa näkyy nuo sport-kanavat (kanavapaikat 361-369)...?
Telkkari ei kuitenkaan kysy mitään tunnuksia, ilmoittaa vain että "valittu palvelu on salattu"... :confused:...
Mielestäni joskus aiemmin syksyllä sport-kanavat vieläpä avautui ilman eri toimenpiteitä... saattoi olla toki joku ilmaislähetyskin.
Onks sulla ns äly-tv, jos niin lataa se elisan appi siihen sitä kautta toimii komeasti
 
Viestejä
1 496
Kiitos vinkistä, onnistuin lataamaan tuon apin telluun. Mutta ilmeisesti älyn (uudehkoon) telkkariin tuo kuitenkin vain tuo Appletv, koska ElisaViihde-apin valikossa on mulla vain vuokraamo ja aitio ja tallenteet. Elisa viihteen opas-sivuilla kerrotaankin sitten tämä rajoitus appletvn kanssa...:confused:
Täytyy vissiin ottaa Elisaan yhteyttä ja pyytää yhdistämään sport-tilaus ja tuo kaapeli-tvn tilaus toisiinsa. Luulis sen vaan näin digiaikana onnistuvan jo automaattisesti...:mad:
 
Viestejä
3 094
Kiitos vinkistä, onnistuin lataamaan tuon apin telluun. Mutta ilmeisesti älyn (uudehkoon) telkkariin tuo kuitenkin vain tuo Appletv, koska ElisaViihde-apin valikossa on mulla vain vuokraamo ja aitio ja tallenteet. Elisa viihteen opas-sivuilla kerrotaankin sitten tämä rajoitus appletvn kanssa...:confused:
Täytyy vissiin ottaa Elisaan yhteyttä ja pyytää yhdistämään sport-tilaus ja tuo kaapeli-tvn tilaus toisiinsa. Luulis sen vaan näin digiaikana onnistuvan jo automaattisesti...:mad:
Mikä telkku sul on kun pitäis se sport löytyä LG, Samsung ja Android
 
Viestejä
916
Toimiiko muuten Elisa Viihde Sport kaikilla muilla Samsungin telkkareissa moitteettomasti? Appi toimii kyllä Elisa aitiota katsellessa ihan mainiosti, mutta korislähetykset Sportin puolella hyytyy vähän väliä...
 

MTJ

Viestejä
97
Minulla n. 3v vanha Samsungin smart-tv ja hyvin pelittää Elisan Viihde-Sport sovellus. Sovellus alkoi toimimaan vasta tänä syksynä, viime kaudella ei vielä toiminut.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 496
Viihde Sport katseluoikeus perustuu Elisa Viihde-tunnukseen. Onko sinulla muuten viihde olemassa vain vain kaapeli tv?
Joo. Mulla on siis Elisa Viihde sport läppärikäytössä, ja sitten on Elisan kautta kaapeli-tv, ilman Elisa Viihdettä siihen kytkettynä. Soitan Elisalle ja päivitän sitten miten tämä toimii ja mikä on mahdollista. Tuo Appletv:n rajoitus selvisi mulle eilen, samoin kuin se, että myös eri merkkisten televisioiden Elisa-palvelussa todella on eroja...:( Nää tiedot löytyvät Elisan sivuilta yksilöityinä.
 
Viestejä
666
Telkkariin sitä ei pelkän kaapelin kautta saa varmaan mitenkään. Pitää olla se Viihteen boksi siinä välissä. Tai sitten sovellus tekllarissa tms..
 
Viestejä
1 283
Telkkariin sitä ei pelkän kaapelin kautta saa varmaan mitenkään. Pitää olla se Viihteen boksi siinä välissä. Tai sitten sovellus tekllarissa tms..
Kyllä saa, jos selaimen kautta menee tietokoneella Elisa sport sivustolle ja omaa tunnukset korikseen.
 
Viestejä
1 105
Telkkariin sitä ei pelkän kaapelin kautta saa varmaan mitenkään. Pitää olla se Viihteen boksi siinä välissä. Tai sitten sovellus tekllarissa tms..

Saa, jos ostaa älytelevisio-ominaisuudet erillisen laitteen muodossa:
esim. tämä:

Tuohon tuommoiseen saa asennettua varmaan kaikki mahdolliset Suomessa käytössä olevat telkkarisovellukset ja paljon muutakin. Pitäisi olla muutenkin hyvin toimiva laite.

eeditti: niin siis ihan pelkällä kaapelilla ilman jotain laitetta ei sitä palvelua kyllä saa töllöön näkyviin
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös