Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
1 283
Saa, jos ostaa älytelevisio-ominaisuudet erillisen laitteen muodossa:
esim. tämä:

Tuohon tuommoiseen saa asennettua varmaan kaikki mahdolliset Suomessa käytössä olevat telkkarisovellukset ja paljon muutakin. Pitäisi olla muutenkin hyvin toimiva laite.

eeditti: niin siis ihan pelkällä kaapelilla ilman jotain laitetta ei sitä palvelua kyllä saa töllöön näkyviin
Kerran vielä rautalangasta; Itselläni tilattu Elisa Sport koris pelkkään selainkäyttöön, eli ei siis Elisa äppiä(tuplahinta) . Voin mistä tahansa tietokoneelta tunnuksilla katsoa noita 8 kanavaa josta korikset siis tulevat. Kotona läppäri+HDMI-kaapeli telkkuun kiinni ja avot. Kyllä siis saa. Ps. Pääasia että jokainen jostakin näkee ;)
 
Viestejä
2 238
Kerran vielä rautalangasta; Itselläni tilattu Elisa Sport koris pelkkään selainkäyttöön, eli ei siis Elisa äppiä(tuplahinta) . Voin mistä tahansa tietokoneelta tunnuksilla katsoa noita 8 kanavaa josta korikset siis tulevat. Kotona läppäri+HDMI-kaapeli telkkuun kiinni ja avot. Kyllä siis saa. Ps. Pääasia että jokainen jostakin näkee ;)

Elisa Viihde. 9,90€/kk ja äppi toimii samaan hintaan, niin telkussa kuin mobiilissa.

Tälle kaudelle tullut samsungiin appi, joka toimii hienosti, ainakin omassa töllössäni.

Viimekaudella, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, tv-n omalla netti selaimella toimi elisaviihde ihan hyvin. Ilman mitään piuhoja. Pl. Nuo muutamat kerrat jolloin läppäri kiinni töllöön hdmi piuhalla.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1 283
Elisa Viihde. 9,90€/kk ja äppi toimii samaan hintaan, niin telkussa kuin mobiilissa.

Tälle kaudelle tullut samsungiin appi, joka toimii hienosti, ainakin omassa töllössäni.

Viimekaudella, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, tv-n omalla netti selaimella toimi elisaviihde ihan hyvin. Ilman mitään piuhoja. Pl. Nuo muutamat kerrat jolloin läppäri kiinni töllöön hdmi piuhalla.
Ok, viime kaudella oli (ja on edelleen) 7,90e/kk, äppi olisi viime syksynä maksanut toisen 7,90e =P
 
Viestejä
1 105
Äppista ei tosiaankaan tarvitse maksaa erikseen. Eikä tarvinnut maksaa ennenkään. Jotkut Elisan myyjätkään eivät tajua tätä, koska nettisivut ja ohjeet on aika harhaanjohtavat. Itsekin kun asioin näissä merkeissä Elisalla, piti myyjän soittaa jonnekin myyjätukeen että asia selvisi. Onneksiolin selvittänyt asian etukäteen niin tiesin ettei tarvitse tilata sovellusta erikseen tätä varten, vaikka myyjä vilpittömästi niin ensin luulikin ja olin itsekin nettisivujen perusteella alkuun luullut.

Editti. Mulla toista vuotta Viihde Sport 7,90 e/kk ja sovellukset Android TV:ssä, pädillä ja puhelimessa, kaikki samaan hintaan.
 

42

Viestejä
3 353
Elisa Viihde Sport 7,90€/kk ja silloin netin kautta, myös telkkarista jos laitteessa tuki kuten Sepillä tuossa edellä.

Elisa Viihde telkkariin 9,90€/kk ja sillä ei vielä saa kuin sen viihteen. Siihen päälle tuo 7,90€/kk niin telkkarista näkee ilman läppärin liittämistä tai nettiä. Silloin lähetys tulee sen jo mainitun boxin kautta. Jos siis telkkariin ei saa suoraan nettiä.
 
Viestejä
666
Nykyinen hinta uusille asiakkaille on Sportille tosiaan tuo 9,90€/kk (vanhoilla varmaan edelleen 7,90€/kk). Hinnasto on kyllä mielestäni jopa entistä tulkinnanvaraisempi, koska siellä kyllä myydään Viihde-sovellusta hintaan 6,90€/kk. Tätä ei kuitenkaan käsittääkseni tarvita, jos haluaa katsoa vain Viihde Sportin lähetyksiä (itse sovellus on ilmainen). Tuolla sovelluksen hinnalla saa sitten tallentaa ja katsoa myös vapaita TV-kanavia mobiilisti tai selaimella.

Jos haluaa Viihteeseen myös sen digiboksin, on hintaa 19,90€/kk ja tähän kuuluu tietysti myös se sovellus/selainkäyttö. Ja laajakaista kanssa Viihde maksaa sen 39,90€/kk.

Sport ei kuulu mihinkään peruspaketin hintaan, vaan se pitää aina maksaa erikseen (eli esim. minulla 39,90+7,90).

Mitä tulee tuohon kaapelikeskusteluun niin täällä on nyt vahingossa tai tahallaan väärinymmärretty toisiamme. Itse olen koko ajan puhunut siitä, miten Elisan kaapeli tv lähetyksestä saa Sportin näkyviin. Tokihan siihen voi kaapelitaloudessakin käyttää läppäriä hdmi-kaapelilla, Chromecastia tai mitä näitä nyt on.
 
Viestejä
1 496
Mitä tulee tuohon kaapelikeskusteluun niin täällä on nyt vahingossa tai tahallaan väärinymmärretty toisiamme. Itse olen koko ajan puhunut siitä, miten Elisan kaapeli tv lähetyksestä saa Sportin näkyviin. Tokihan siihen voi kaapelitaloudessakin käyttää läppäriä hdmi-kaapelilla, Chromecastia tai mitä näitä nyt on.
Tätä minäkin tarkoitin, alunperin. en mitään fyysistä kaapelia, vaan kaapeli-tv-palvelua, jolla ei siis saa kuin ilmaiskanavat. Kuten keskustelusta näkyy, ja kuten Elisa Viihteen ohjesivuilta selviää, tämä on varsinainen viidakko, erimerkkisille televisioille on erilainen tarjonta, samoin kuin lisälaitteille (chromecast, appletv,..).
Jorkku oli myös alunperin oikeassa, tuohon kaapeli-tv:seen en saa pelkkää sporttia mitenkään lisättyä, pitäisi olla vähintään elisaviihdeboxi. Kiitos omasta puolestani kaikille tämän sekavan kokonaisuuden avaamisesta. Minä pysyttelen Viihde Sportin läppäriversiossa ja peilaan sitä aina vaimolta luvan saadessani (jos ei ole yhtään hääpuku-ohjelmaa, tempparia tai mastercheffiä tuotantokausilta 1-8 samaan aikaan tarjolla :)), airplayn tai hdmi:n kautta televisioon.
 
Viestejä
2 415
Jorkku oli myös alunperin oikeassa, tuohon kaapeli-tv:seen en saa pelkkää sporttia mitenkään lisättyä, pitäisi olla vähintään elisaviihdeboxi.

Tai hankkimalla sellaisen kaapeli tv -kortin, kuten kirjoitin jo edellisellä sivulla. Ja sitten kaapeli tv -kortille pitää kytkeä Viihde Sport.
 
Viestejä
765
En tiedä johtuuko lähetysten pätkiminen Telian ongelmista vai mistä, mutta ottelulähetysten seuranta on yhtä tuskaa. Korispelin näkeminen alusta loppuun on varminta menemällä paikan päälle.
 
Viestejä
1 164
En tiedä johtuuko lähetysten pätkiminen Telian ongelmista vai mistä, mutta ottelulähetysten seuranta on yhtä tuskaa. Korispelin näkeminen alusta loppuun on varminta menemällä paikan päälle.
Itsellä ollut samoja ongelmia, varsinkin otteluiden aluissa saattaa tulla ainakin minuutin pitkiä mustia pätkiä...
 
Viestejä
40
Voisiko elisa vähän tarkistaa Karhuvuoren kameroiden säätöjä... Inhottava katsoa kun pelataan valkoisella alustalla.....
 
Viestejä
1 105
Kun selostajiakin täällä silloin tällöin kehutaan niin täytyy sanoa, että Ukin heppua on kiva kuunnella.
 
Viestejä
1 862
Onko jotain helppoa tapaa saada Elisa viihde sport näkymään Xboxin kautta?
Sport ei ole toiminut Xboxin kautta koskaan (liittyi johonkin DRM ongelmaan). Ohjelmaoppaan kautta käyttö toimi vielä alkusyksystä, mutta jostain syystä ei toimi enää. Mitään virheilmoitusta ei tule.

Itse olen laittanut toivoni siihen, että Microsoftin uusi selain tulee myös Xboxiin ja sillä lähtisi taas toimimaan.
 
Viestejä
365
Kun selostajiakin täällä silloin tällöin kehutaan niin täytyy sanoa, että Ukin heppua on kiva kuunnella.

Jup miettinyt tuota itsekkin jos on paljon ärriä niin tule rauman murre etäisesti mieleen. Mutta muuten tasapuolinen selostus ei vetele suuntaan jos toiseen. jotten peukkua kaverille ei se ihan helppo paikka ole.
 
Viestejä
6 444
Urabasketille voisi myöntää jonkinlaisen kulttuuripalkinnon Suomisen Tapsan hankkimisesta selostuskoppiin.
 
Viestejä
3 498
Urabasketille voisi myöntää jonkinlaisen kulttuuripalkinnon Suomisen Tapsan hankkimisesta selostuskoppiin.

Tämä on kyllä totta, mutta nykyään lähes kaikilla paikkakunnilla on jo ihan kelvolliset selostajat. Mulla ei esim ole mitään tietoa kuka tuo Lapuan selostaja on, mutta varsin hyvin hoitaa hommansa. Samanlaista kehitystä on ollut havaittavissa kaikilla liigapaikkakunnilla.
Nämä kuvalähetykset ovat kehittyneet aivan valtavasti. Hard core fanit myös tykkäävät siitä että pelejä on ripoteltu monelle eri viikonpäivälle, näin nojatuolista näkee useamman joukkueen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös