Koripallo.com

Espoo United

Viestejä
910
Pääkaupunkiseudulla Korisliiga-joukkueen taloudellinen hyvinvointi riippuu ensisijaisesti siitä, löytyykö toiminnalle pysyvä avokätinen rahoittajahenkilö.
 
Viestejä
2 534
Olen kyllä eri mieltä gallupin kanssa. Kyllä me Espoossa ollaan vahvasti tapiolalaisia, leppävaaralaisia jne. omilla identiteeteillämme. Ja nyt kun metrokin meidät Helsingistä etäytti, niin pitää vaan satsata näihin omiin kuvioihin;)
Onko suomalainen koripallo ikään kuin Espoon "panttivankina"? Tapiolassa on kai Suomen suurin seura ja Leppävaarassa se kolmanneksi suurin. Ei kannata varmaankaan vielä luovuttaa Espoolaisen koripallon suhteen, kun suuri osa suomalaisesta koripallosta asuu Espoossa. On sitä koripalloa toki myös Helsingin Malmilla ja pienemmässä mittakaavassa itä-Helsingissä ja muissa asuinalueilla. Malmin palloiluhalli on kuitenkin pienempi kuin noi Tapiolan hallit....
 
Viestejä
3 505
olisi mielenkiintoista tietää, miten mahdollinen konkurssi vaikuttaisi Hongan naisten tilanteeseen. Muistaakseni joskus näissä kikkailutapauksissa tehtiin sääntö että seura ei automaattisesti "uudestisyntyneenä" pääse pakoon vastuuta vaan sinne läimäistiin jonkinlainen siirtymäaika.
Kiekko ja miesten koris ovat varmaankin automaattisesti nurin mutta onko korisnaisten siirtoaika vanhoista synneistä jo mennyt umpeen?

Minulla on hämärä mielikuva että tuolloin määrättiin kahden vuoden karenssi noille konkasta loikkaaville. Jos muistikuvani on oikea, niin Hongan naisten kohtalo olisi sama kuin EU:n miesten - alasarjoihin.

Mutta eiköhän tässä jotenkin, villillä kortilla tms, hoideta asia niin että Hongan naiset jatkavat liigassa. Ja hyvä niin.
 
Viestejä
63
Minulla on hämärä mielikuva että tuolloin määrättiin kahden vuoden karenssi noille konkasta loikkaaville. Jos muistikuvani on oikea, niin Hongan naisten kohtalo olisi sama kuin EU:n miesten - alasarjoihin.

Mutta eiköhän tässä jotenkin, villillä kortilla tms, hoideta asia niin että Hongan naiset jatkavat liigassa. Ja hyvä niin.
Naisten joukkue siirtyi takaisin Hongalle jo viime syksynä.

Naisten Korisliiga-joukkue takaisin osaksi Tapiolan Hongan toimintaa - Tapiolan Honka
 
Viestejä
63
Olis mun mielestä aika erikoista, että jos Honka on nyt hoitanut vastuullisesti naisten toimintaa kauden ajan, niin Honkaa rankaistaisiin Espoo Unitedin konkurssista. Taustahan on ollut se, että EU vielä tuolloin yritti sopeuttaa toimintaansa, oli se sitten realismia tai ei. Mutta Honka kuitenkin käsittääkseni hoitanut hommaa moitteettomasti viine syksystä. Helppoa ei varmasti ole ollut, jos homma on tullut syliin vähän ennen kauden alkua. Tuskin Salonojalta kummoisia myötäjäisiä on tullut.

Se on mun mielestä vastuutonta, että jos seura vedetään konkurssiin (vaikka nyt tämä EU), niin sitten kohta sama henkilö olisi tekemässä uutta tulemista. Toki samassa kaupungissa voi olla uusia yrittäjiä, mutta jos nyt Salonoja jättää nipun velvotteita hoitamatta, niin ei kyllä ole hetkeen asiaa takaisin. Joko sitten uudet yrittäjät nousee jostain aladivarista, tai sitten ottaa EU:n velvoitteet ja velat hoidettavakseen. Jos sitä massia on Salonojalla vielä takana, niin voisi hoitaa verot, palkat ja muut velat ja poistua sitten takavasemmalle edes vähän tyylikkäämmin. Käsi pystyyn virheen merkiksi, ja velat maksuun.
 
Viestejä
1 122
Se on nyt vaan niin, että seuraavat 10v Espoossa kannattaa pelata aikuistensarjoja niillä junnuilla, jotka ilmaiseksi pelaavat. Sitten katsotaan missä ollaan ja millä pohjalla, että uskaltaisiko muutamalle maksaa palkkaakin..
 
Viestejä
462
Onkohan Espoossa joku pelastusoperaatio taas menossa kun viime kauden EU jätkät ei ole alkaneet tekemään soppareita minnekään muualle?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös