Lapista
Vs: Eteläinen II-divari
Ja taas Kehä III ulkopuolella asuvat "ihmiset" antavat itsestään hyvän ja fiksun kuvan.
Ja taas Kehä III ulkopuolella asuvat "ihmiset" antavat itsestään hyvän ja fiksun kuvan.
Jep ja nyt ulkopuolisenakin tän topikin lukeminen on hauskempaa kuin ever ! Ei malta odottaa ensimmäisiä Power Rankingeja ja niiden sisältämien kommenttien aiheuttamaa viestivyöryä...Master of Tact sanoi:Muistanko mä väärin vai muuttuiko keskustelun luonne merkittävästi JKS:n noustua 2-dirreen?
Kaaren_takaa sanoi:Jep ja nyt ulkopuolisenakin tän topikin lukeminen on hauskempaa kuin ever ! Ei malta odottaa ensimmäisiä Power Rankingeja ja niiden sisältämien kommenttien aiheuttamaa viestivyöryä...
urkuparvi sanoi:Siispä vetoan Hämikseen, että saisimme preseason rankingin. Olen aivan varma, että Hämiksen rankingeihin täällä olevien Järven pääläisten kirjoittelu ei vaikuta tun taivaallista. Ja kaiken lisäksi nyt se on helpompi tehdä, kun Gregoriukset ovat nimenneet joukkonsa uusiksi. Puhutaan joukkueista niiden oikeilla nimillä. Ja Hämikselle vielä: jos ebt saa asteikolla 1-10 sulta arvosanan 1- tai jotain, niin paljonko lähtisi uusille ystävillemme Järven päästä?
Ja yleisesti ottaen vielä: tuntuu todella säälittävältä kehua omia tai kavereidensa onnettomia läppiä "onnistuneiksi provoiksi", jos / kun ne herättävät täällä kommenttiryöpyn kaikessa korkeassa idioottimaisuudessaan (vai onks se idiootti maisuudessaan?). Järven pään poikien (tai niiden vihattujen fanien) toiminta on aika nousukasmaista, mutta kuten olen jo aiemmin todennut, kausi on pitkä ja vastustajat kokeneita. Silti nostan Järven pään pojille hattua ja toivon menestystä. Lajiin panostaminen, fani kulttuurin (huom järven pääläinen kirjoitus asu) luominen ja ottelu tapahtumien rakentaminen lisäävät myös tätä ansiokasta keskustelua ja nostaa m2d:n arvoa. Mutta jotain respektia olemassa olevia arvoja kohtaan peräänkuulutan (suomalainen kirjoitusasu).
hamahakkimies sanoi:Toisaalta saavathan Kollienkin vahvistukset jonkinlaista liksaa pelailustaan. Kiinnostaisi tosin tietää, kuinka suurista summista tässä puhutaan. Esimerkiksi ovatko kaverukset menneet Keravalle pelipaikan vai oikean työpaikan perässä?
Jarkkola sanoi:Terve Hamis,
Kaikkea ei voi rahassa mitata. Rahalla ei myöskään välttämättä aina saa kaikkea mitä haluaisi - kuten esimerkiksi paikkaa Suomen Cupin kolmannella kierroksella. Keravalla tuskin kukaan itseään koripallolla elättää. Oli kansalaisuus mikä hyvänsä.
Lykis Anaalis sanoi:Saisiko Honka-JKS:n lopputuloksen ja pisteidentekijöitä?
Panis Yos Sais sanoi:Oliko monte liekeisssä
Lykis Anaalis sanoi:Saisiko Honka-JKS:n lopputuloksen ja pisteidentekijöitä?
Hivenen köyhää on vittuilla kirjoittajan yhdyssanavirheistä? Keskittykää nyt hyvät ihmiset koripalloon ja viestien sisältöön!! Tietysti, on asia erikseen jos ei keksi muuta vittuilun aihetta,kun yhdyssanat, mutta se kertoo mielestäni hyvin paljon vittuilijasta! Mielestäni vittuilu on hieno asia silloin,kun sen tekee tyylikkäästi, mutta yhdyssanavirheisiin tai muuhun kieliasuun puuttuminen on naurettavaa. Minä olen ainakin henkilökohtaisesti saanut viesteistä hyvin selkoa vaikka aina ei yhdyssanat olisikaan olleet hallussa.urkuparvi sanoi:Siispä vetoan Hämikseen, että saisimme preseason rankingin. Olen aivan varma, että Hämiksen rankingeihin täällä olevien Järven pääläisten kirjoittelu ei vaikuta tun taivaallista. Ja kaiken lisäksi nyt se on helpompi tehdä, kun Gregoriukset ovat nimenneet joukkonsa uusiksi. Puhutaan joukkueista niiden oikeilla nimillä. Ja Hämikselle vielä: jos ebt saa asteikolla 1-10 sulta arvosanan 1- tai jotain, niin paljonko lähtisi uusille ystävillemme Järven päästä?
Ja yleisesti ottaen vielä: tuntuu todella säälittävältä kehua omia tai kavereidensa onnettomia läppiä "onnistuneiksi provoiksi", jos / kun ne herättävät täällä kommenttiryöpyn kaikessa korkeassa idioottimaisuudessaan (vai onks se idiootti maisuudessaan?). Järven pään poikien (tai niiden vihattujen fanien) toiminta on aika nousukasmaista, mutta kuten olen jo aiemmin todennut, kausi on pitkä ja vastustajat kokeneita. Silti nostan Järven pään pojille hattua ja toivon menestystä. Lajiin panostaminen, fani kulttuurin (huom järven pääläinen kirjoitus asu) luominen ja ottelu tapahtumien rakentaminen lisäävät myös tätä ansiokasta keskustelua ja nostaa m2d:n arvoa. Mutta jotain respektia olemassa olevia arvoja kohtaan peräänkuulutan (suomalainen kirjoitusasu).
Jarkkola sanoi:Terve Hamis,
Kaikkea ei voi rahassa mitata. Rahalla ei myöskään välttämättä aina saa kaikkea mitä haluaisi - kuten esimerkiksi paikkaa Suomen Cupin kolmannella kierroksella. Keravalla tuskin kukaan itseään koripallolla elättää. Oli kansalaisuus mikä hyvänsä.
Olennaista? sanoi:Minä olen ainakin henkilökohtaisesti saanut viesteistä hyvin selkoa vaikka aina ei yhdyssanat olisikaan olleet hallussa.
Kyllä minä huomasin olennaisen eikä urkuparven teksti ole ainut oikeinkirjoitukseen vittuilumielessä puuttunut viesti. Sehän tässä juuri minua huvittaakin,kun usea eri kirjoittaja pitää nokkelana vittuiluna yhdyssanavirheistä huomauttamista. Urkuparven teksti oli muuten asiallinen ja järkevä(niin järkevä,kun tällä palstalla yleensä on42 sanoi:No minkäs takia urkuparven kirjoituksen kanssa sitten jäi nimimerkistä huolimatta se olennainen huomaamatta? Jos viesteistä kaivaa vain tietyt kohdat (tässä tapauksessa sen vittuilun?) niin ei aina näe metsää puilta. Tuossa oli kuitenkin varsin tyylikäs huomautus oikeinkirjoituksesta sijoitettuna muun kommentoinnin lomaan.