Vs: Eteläinen II-divari
Ei kun nythän tää kai toimii taas.
Oma teksti pitää kai kirjoittaa tuon lainauksen yläpuolelle!
Ei kun nythän tää kai toimii taas.
Oma teksti pitää kai kirjoittaa tuon lainauksen yläpuolelle!
hamahakkimies sanoi:No-pass-look sanoi:rampestaja sanoi:KaU:n raportissa unohtui kai mainita, että koripallo.com:in forumi on kai liikkeellä versiolla, jossa oleva quote-toiminto on kai harvinaisen vaikea käyttää.Gona sanoi:KaU:n raportissa unohtui kai mainita, että KaU oli kai liikkeellä aika vähillä pelureilla (kai vain 10). Lopussa pelasivat kai vaihtomiehillä vastustajan kai viittä (kai jotenkin vajaata) pelaajaa vastaan.KaU Koris sanoi:Raportti eilisestä Pantterit-KaU -matsista lisätty Muistakaa myös KaU - PuHuKaU Koris sanoi:
KaU:n raportissa unohtui mainita, että Pantterit oli liikkeellä aika vähillä pelureilla. Lopussa pelasivat kai vajaalla... toki KaU olisi ollut kirkkaasti parempi muutenkin.
Hittolainen, mä olen nyt tuhlannut reilun wartin yrittäessäni saada tätä quote-toimintoa toimimaan. Tuolla on nyt toi KaU Koriksen viesti kai kahteen kertaan?
Hittolainen, mä olen nyt tuhlannut reilun wartin yrittäessäni saada tätä quote-toimintoa toimimaan. Tuolla on nyt toi KaU Koriksen viesti kai kahteen kertaan?