Koripallo.com

Euro 2012

Viestejä
516
Vs: Euro 2012

Italia alistaa manolot. Forza Italia!

Mitään muuta en toivo hartaammin kuin tuon espanjan saamarin tylsän, mutta silti omalta osaltaan tehokkaan lyhytsyöttöpelitaktiikkan murenemista. Italialla on kuitenkin tähän loistava mahdollisuus. Joukkue on kasvanut koko kisojen ajan niin taktiikassa kuin pelaajien suorituksissa. De Rossi on minusta kisojen MVP, ei väliä miten finaalissa käy. Loistavaa pelaamista omalla paikallaan. Nyt kun Super-Mario on päässyt vauhtiin, ei häntä pysäytä kukaan. Eli mestaruus matkaa Italiaan!
 
Viestejä
629
Vs: Euro 2012

andres-iniesta.jpg


Euroopan paras!
 
Viestejä
102
Vs: Euro 2012

jix sanoi:
andres-iniesta.jpg


Euroopan paras!

Ei mun mielestä turnauksen paras kenttäpelaaja mutta ehkä joukkueensa paras, no ei ehkä sekään. Mutta kova äijä, ei päässyt tasolleen vielä, ehkä kahden vuoden kuluttua
 
Viestejä
2 290
Vs: Euro 2012

Jees, onnea Espanjalle!
Huikeaa ja viihdyttävää taito-futista pelaava Espanja venyi taas siihen mitä odotettiin. Ennätykset uusiksi samoin tein.
 
Viestejä
629
Vs: Euro 2012

tmac sanoi:
Ei mun mielestä turnauksen paras kenttäpelaaja mutta ehkä joukkueensa paras, no ei ehkä sekään. Mutta kova äijä, ei päässyt tasolleen vielä, ehkä kahden vuoden kuluttua

Ihan mielenkiinnosta, ketkä on olleet parempia? Kuinka kova on Iniestan taso jos ei 3/6 MOM riitä?
Todellinen isojen pelien mies, MM ja EM- finaalin paras pelaaja. Viimeisen kolmen turnauksen all-star kentälliseen valittu.
En vaan pysty ymmärtämään miten tämä kaveri on vieläkin aliarvostettu. Maailman ehdoton top3 pelaaja.
 
Viestejä
102
Vs: Euro 2012

Tämä todellakin on keskustelufoorumi jossa kuulet muiden mielipiteitä, omiesi lisäksi. Nyt varmaan mietit että miten voin taas olla erimieltä. No tarkalleen ottaen en itsekkään tarkkaan tiedä, Iniesta on hyvä pelaaja ja on ollut sitä koko Barceloona-aikansa. Tässä turnauksessa kuitenkin näkyi taas joku mieltä painavan kun pallo tapas vähän jäädä jalkaan. Et ehkä ymmärrä mitä tarkoitan mutta näin se nähtiin täällä joka tapauksessa. Ja muistan kun Ennekkari puhui Iniestan olleen turnauksen paras pelaaja meinas ja lensikin oluset kesken kaiken suusta. Tietenkin olin eri mieltä kannatinhan Italiaa, mutta oli Turnauksessa muitakin hyviä esim. Pirlo, Modric, Schweinsteiger, Gerrard, Özil ja David Silva jotka pelasivat mielestäni vähintään yhtä hyvän turnauksen omalla paikallaan.
Kuitenkin olen alkanut pitää Iniestasta yhä enemmän sitä mukaa kun kaveri antaa aina sen toisen maalisyötön jota ei ehkä kaikki muista mutta nämä herättää minussa sen suurimman arvostuksen jotain pelaajaa kohtaan. Se ei vaan aina ole se Iniestan tehtävä. Iniesta ei ole aliarvostettu, Iniesta ei ole arvostettu se on se juttu. Kukaan ei kiinnitä huomiota Iniestan kaltaiseen värittömään pelaajaan joka vain hoitaessaan oman tehtävänsä hyvin aiheuttaa jo niin paljon päänvaivaa vastustajille,
että puolustuslinja ei muista enää ottaa paitsiota pois kärjiltä. Andres oli myös usein itse ratkaisijan roolissa turnauksessa ja se näkyi vetojen määrässä maalia kohti, ei vain mennyt tällä kertaa sisään. Olen varmaan ymmärtänyt Iniestan roolin väärin, toisaalta kärjen puuttuminen antaa muille mahdollisuuksia vetää. Omalla paikallaan maailman parhaita mutta ymmärtänet varmaan kuinka hankalaa on nähdä hyvää sellaisessa pelaajassa joka pelaa ensinnäkin seurassa josta et niin pidä, ja lisäksi se sama äijä pelaa vielä Espanjalla :-\.
 
Viestejä
629
Vs: Euro 2012

tmac sanoi:
Tämä todellakin on keskustelufoorumi jossa kuulet muiden mielipiteitä, omiesi lisäksi.
Tiedän, sen takia kysyinkin.
tmac sanoi:
Nyt varmaan mietit että miten voin taas olla erimieltä. No tarkalleen ottaen en itsekkään tarkkaan tiedä, Iniesta on hyvä pelaaja ja on ollut sitä koko Barceloona-aikansa. Tässä turnauksessa kuitenkin näkyi taas joku mieltä painavan kun pallo tapas vähän jäädä jalkaan. Et ehkä ymmärrä mitä tarkoitan mutta näin se nähtiin täällä joka tapauksessa. Ja muistan kun Ennekkari puhui Iniestan olleen turnauksen paras pelaaja meinas ja lensikin oluset kesken kaiken suusta. Tietenkin olin eri mieltä kannatinhan Italiaa, mutta oli Turnauksessa muitakin hyviä esim. Pirlo, Modric, Schweinsteiger, Gerrard, Özil ja David Silva jotka pelasivat mielestäni vähintään yhtä hyvän turnauksen omalla paikallaan.
Jaa, että pallo meinasi jäädä jalkaan ::) Ja en kyllä ymmärrä tuota, olet oikeassa.
Jos oikeasti olet sitä mieltä et nuo nimet mitkä olet maininnut pelasivat yhtä hyvän tai paremman turnauksen kuin Iniesta(/Pirlo) niin turhaanpa lähden jankkaamaan. Vaikka en samaa mieltä olekaan niin eriäviä mielipiteitä saa ja pitääkin olla.
tmac sanoi:
Iniesta ei ole aliarvostettu, Iniesta ei ole arvostettu se on se juttu. Kukaan ei kiinnitä huomiota Iniestan kaltaiseen värittömään pelaajaan.
Kiitos, vastasit hyvin kysymykseeni miten Iniesta voi olla vieläkin aliarvostettu.

tmac sanoi:
Omalla paikallaan maailman parhaita mutta ymmärtänet varmaan kuinka hankalaa on nähdä hyvää sellaisessa pelaajassa joka pelaa ensinnäkin seurassa josta et niin pidä, ja lisäksi se sama äijä pelaa vielä Espanjalla :-\.

En kyllä ymmärrä. Pidän ainakin itse esim C.Ronaldoa ja Pepeä loistavina pelaajina vaikka pelaavat sellaisessa seurassa/majussa mistä en pidä.
 
Viestejä
102
Vs: Euro 2012

Pallo ei lähtenyt tarpeeksi nopeasti, tai tarkasti, ei tullut maaleja vaikka silti paljon maalia kohti vetoja. Pisti vain silmään, mutta oliko se vain maalivahtien hyvyyttä? en uskoisi. Kyllähän esim Gerrard onnistui samanlailla omissa tehtävissään sekä Schweinsteiger joka loppua kohden hiipui alle tasonsa, Özil omaksui tehtävänsä ja availi maalipaikkoja muille ja onnistui myös maalinteossa, Silva pelasi tilastojen valossa hyvän turnauksen eli paremman kuin Iniesta siis :D. Loppujen lopuksi vain voittajat muistetaan ja siksi Iniestan turnaus olisi ollut parempi kuin näiden herrojen. Olen edelleen sitä mieltä, ehkä käytin vetosin vääriin asioihin vertaillessani mutta näihin mielipiteeni perustan.

Et tietenkään ymmärrä,en vain arvosta miestä niin paljon kuin muut siksi koska on jo voittanut vaikka mitä ja vielä lyhyen ajan sisään. Enkä tarkoittanut etten näe miehessä mitään hyvää, onhan hän todellakin parhaita pelaajia omalla paikallaan. Tosin esim Juventuksen pelaajiin en kyllästy suosikki mikä suosikki. Toivotaan Iniestalle kaikkea hyvää jatkoa ajatellen(vaikka puolestani joku muu sais pian voittaa).
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös