Koripallo.com

FIBA TV

Viestejä
435
Vs: FIBA TV

Mikäs tilanne FIBA-TV:n kanssa? Ilmeisesti se reilu 30€ pitäisi pulittaa - Mikä on ihan OK jos palvelu toimii. Näkyykö pelit tällähetkellä?
 
Viestejä
14
Vs: FIBA TV

Blomberg sanoi:
Mikäs tilanne FIBA-TV:n kanssa? Ilmeisesti se reilu 30€ pitäisi pulittaa - Mikä on ihan OK jos palvelu toimii. Näkyykö pelit tällähetkellä?

just alkoi toimimaan. ostin aiemmin foorumillle lähetystä linkistä kello 15:00. maksoi vähä yli 10€(kuukausittainen kestotilaus maksu).
Maksun jälkeen serverit nurin 4h.

äsken katoin Lat-fra lopun.
Paljon parempi kuvanlaatu kuin striimeissä, mitä löysin netistä . Ihan hyvä ostos, jos tuo nyt toimii vaan noin hyvin, ku se nyt toimii.
 
Viestejä
423
Vs: FIBA TV

jaakko<3marcusfizer4eva sanoi:
Minun hermot palavat kiinni juuri nyt. Veikkaus ei näytäkään mitään, eikä jostain helvetin syystä edes fibatv:n tilaaminen onnistu. Eikö kenelläkään muulla ruudulle lävähdi valkoista ruutua silloin, kun olette siirtymässä tilauksen maksuun?

edit. Kymmenennen kerran jälkeen toimi. Jeejee.

Proceeding to authorise your transaction...

Noin mulla lukee.... ja ei mee mihinkää. Sama homma oli vai??????
 
Viestejä
889
Vs: FIBA TV

Sain maksettua tämän threadin ekan viestin linkin kautta tuon 11e kuukausimaksun. Olen FIBAn sivulla loggautuneena sisään mutta jos yritän katsoa jotain niin sivusto herjaa että you must be a subscriber...
 
Viestejä
889
Vs: FIBA TV

No, kiva edes kuulla että jollain on sama ongelma.

Taitaa tämä ilta mennä piraattistriimejä tihrustaessa. Toivottavasti huomenna alkaisi pelittää...
 
Viestejä
5
Vs: FIBA TV

Myös minulla on sama ongelma. Monthly pass ostettu, mutta sillä ei näe mitään, vaan tulee tuo "you must be a subscriber to view this".
 

WoB

Viestejä
98
Vs: FIBA TV

samaa paskaa. alkaa palaa rauhallisemmaltakin ihmiseltä käämit. prkl. eihän näissä netti-tv-seteissä tarjoajalla ole mitään vastuuta toimiiko homma vai ei. rahat takasin ja ilmaset kisat kaikille. stna.
 
Viestejä
9 123
Vs: FIBA TV

Dreier sanoi:
Sain maksettua tämän threadin ekan viestin linkin kautta tuon 11e kuukausimaksun. Olen FIBAn sivulla loggautuneena sisään mutta jos yritän katsoa jotain niin sivusto herjaa että you must be a subscriber...

Eiköhän kaikilta 11 euron kusettajilta ole blokattu mahdollisuus nähdä pelit. Oikein teille. :)
 
Viestejä
889
Vs: FIBA TV

King James sanoi:
Eiköhän kaikilta 11 euron kusettajilta ole blokattu mahdollisuus nähdä pelit. Oikein teille. :)

Minäkin yritin ensin 31 eurolla mutta tuo 11 euron maksu oli ainoa, jonka arvon Fiba suostui vastaanottamaan...

Mutta mitä sinä täällä trollailet, ethän aikonut seurata koko kisoja?
 
Viestejä
18
Vs: FIBA TV

Miulla ostettuna kausipassi. Aamupäivällä sain vielä katottua jotain tuolta, mut nyt valittaa kokoajan miun tilauksesta. Sitten kuitenkin tilin tiedoissa on tilaus voimassa. Nyt hävis koko "Live now" -linkki tuolta ottelulistalta. Oisko kellään laittaa suoraa osotetta siihen sivulle, missä suomen pelin streami näkyy (siis jos näkyy)?
 
Viestejä
18
Vs: FIBA TV

Nyt toimii. Laatu ei oo kummonen, mut ei pätki. En tiedä tekivätkö jotain, mut alko toimimaan sen jälkeen kun laitoin palautetta aiheesta ja oman accountin tiedot jollekin Guru -nimiselle hepulle ;)
 
Viestejä
889
Vs: FIBA TV

Nyt mulla näkyvät ainakin nuo maksulliset Americas championship -matsit. Pitääpä iltapäivällä kokeilla, toimivatko myös livepelit...

Ja maksoin siis sen 11e, tuo linkki näkyisi edelleen toimivan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös