Koripallo.com

Guitar Hero 3

Viestejä
654
Elikkäs meinaako moniki ostaa Guitar Hero kolmosen? Vai onko joku jo ostanut? Jos on niin tulkaa kertomaan mielipiteenne kyseisestä pelistä : D
 
Viestejä
515
Vs: Guitar Hero 3

En oo ostaas mut oon käynny paikallisessa gigantissa vähän tiluttelees 8)
 
Viestejä
255
Vs: Guitar Hero 3

Hyviä biisejä, sarjan paras tähän asti. Boss battlen idea kuulostaa hyvältä, mutta käytännön toteutus ei toimi. Odottaa vain, että pääsisi jatkamaan soittoa tavallisissa kappaleissa.
 
Viestejä
515
Vs: Guitar Hero 3

teemu28 sanoi:
Onkos ostettava?
Kyl tää on pakko ostaa, langgattoman kitaran kanssa.

Ite kirjoitin joulupukkille, että tois GH3 tänne kouvolaan kuusen alle
 
Viestejä
307
Vs: Guitar Hero 3

wein bernaard sanoi:
Kyl tää on pakko ostaa, langgattoman kitaran kanssa.

Ite kirjoitin joulupukkille, että tois GH3 tänne kouvolaan kuusen alle
Selvä Pyy,sano Kekkonen ku Harakan näki!
 
Viestejä
362
Vs: Guitar Hero 3

Piru vie että on hyviä biisejä tässä pelissä. En kyllä itse raaski laittaa rahojani tähän. Antaa muitten vinguttaa. ;)
 
Viestejä
515
Vs: Guitar Hero 3

Hoopo sanoi:
Piru vie että on hyviä biisejä tässä pelissä. En kyllä itse raaski laittaa rahojani tähän. Antaa muitten vinguttaa. ;)
Metallica , Kiss , Alice Cooper , The Who , Rollarit , Black Sabbath , Aerosmith , Guns n' roses , Slipknot , Queens of a stoneage , Slayer , Iron Maiden ja Rage against the machine. 8)

kyl kelpaa tota listaa katella. ( Vaikka pelin nimi on '' Legend of rock '' on peliin ängetty jonkin verran täyttö kappaleita joiden esittäjistä ei ole mitään tietoa)

gh3demo.JPG
 

Axl Rose

Vs: Guitar Hero 3

wein bernaard sanoi:
Metallica , Kiss , Alice Cooper , The Who , Rollarit , Black Sabbath , Aerosmith , Guns n' roses , Slipknot , Queens of a stoneage , Slayer , Iron Maiden ja Rage against the machine. 8)

kyl kelpaa tota listaa katella. ( Vaikka pelin nimi on '' Legend of rock '' on peliin ängetty jonkin verran täyttö kappaleita joiden esittäjistä ei ole mitään tietoa)

Onhan noi nyt kaikki tuttuja..
 
Viestejä
997
Vs: Guitar Hero 3

Joo kyll on tosi koukuttava peli! Itse oon läpäissyt easylla pelin nyt oon mediumia vetämässa:=) Ketrokaa te muutkin gh3 omistajat miten teiltä biisit on mennyt tai kuinka pitkällä ootte tms:D
 
Viestejä
275
Vs: Guitar Hero 3

Ite oon vetäny jo mediumil läpi ja täl hetkel hardil puoles välis :p treenissä dragonforce - through the fire and flames, 83 % oon päässy läpi, tyssää ain siihe vitu pitkää sooloo :D
 
Viestejä
202
Vs: Guitar Hero 3

Alipito sanoi:
vittumainen toi soolo tos knights of cydoniassa :S

se on iha sikahelppo ku vähä aikaa opettelet. Mäki hakkasin sitä monta tuntia putkeen aluksi mut nyt menee melkee 100% ???
 
Viestejä
275
Vs: Guitar Hero 3

norbo sanoi:
se on iha sikahelppo ku vähä aikaa opettelet. Mäki hakkasin sitä monta tuntia putkeen aluksi mut nyt menee melkee 100% ???

Ja kannattaa vähä myös taktikoida aluks ainaki, et jättää star powerei käyttämättä ja sit ku alkaa mittari menee punasel ni pystyy vielä pelastamaan nahkansa
 
Viestejä
515
Vs: Guitar Hero 3

ARGH ! Disturbed - Stricken 99% läpi Mediumilla ;D
 
Viestejä
312
Vs: Guitar Hero 3

Itse kokeillut peliä kerran. Loistava peli, vaikka en osaakkaan vielä pelata. Easylla pääsen joitain biisei 100%:D ;D. Mediumilla ei mene..:D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös