Koripallo.com

Ikä

Minkä ikäisenä aloitit koripallon?
kannattaako enää 14 vuotiaana aloittaa?

4-5 vuotiaana joukkueessa.

kobe8

mä ite aloitin tossa 6-7 vuotiaana ..mutta mikä estää aloitta sitä 14 vuotiaanakaan??

kobe8 sanoi:
mä ite aloitin tossa 6-7 vuotiaana ..mutta mikä estää aloitta sitä 14 vuotiaanakaan??
Koska samaa ikäluokkaa ollaan niin sanonpahan vaan että ite pelailen yksikseni ja kavereiden kaa, enkä oo alottanu missään joukkueessa... Ite alotin 11-vuotiaana, mutten missään joukkueessa kylläkään...

jäärä

kobe8 sanoi:
mä ite aloitin tossa 6-7 vuotiaana
ville.fi sanoi:
Koska samaa ikäluokkaa ollaan...
Niin mutta asiaan!

Mielestäni 14-vuotias ei ole alkuunkaan vanha aloittamaan uutta harrastusta, ellei ole koko pientä ikäänsä syönyt pullaa ja juonut limonadia. Eli jos sinulla on edellytykset (intoa, reipasta mieltä ja jonkin verran kuntoa) aloittaa koripallo, suosittelen sitä sinulle lämpimästi!

jäärä sanoi:
Niin mutta asiaan!

Mielestäni 14-vuotias ei ole alkuunkaan vanha aloittamaan uutta harrastusta, ellei ole koko pientä ikäänsä syönyt pullaa ja juonut limonadia. Eli jos sinulla on edellytykset (intoa, reipasta mieltä ja jonkin verran kuntoa) aloittaa koripallo, suosittelen sitä sinulle lämpimästi!
Mää tulin kyllä just kuntoon koripallolla... En kyllä oo tota limonadia juonut kun allerginen satun oleen ja en muutenkaan välitä niistä hiilihapoista...

jape

meiti alotti 13 vuotiaana ihan bon voyage vaan ja oon jo sm tasoa eöli tottahan toki pallo kouraan ja sukka rullalle

S_F

aloitin koriksen 4-5 vuotiaana.eli siis harrastus on kestänyt n. 10 vuotta. joukkueessa en ole ikuna pelannut, katukoristaustaa siis. asuin pienenä israelissa ja USA:ssa, joten katukoris ei ole ollut mitään yksin heittelyä.

S_F sanoi:
aloitin koriksen 4-5 vuotiaana.eli siis harrastus on kestänyt n. 10 vuotta. joukkueessa en ole ikuna pelannut, katukoristaustaa siis. asuin pienenä israelissa ja USA:ssa, joten katukoris ei ole ollut mitään yksin heittelyä.
Kuinkas vanhaksi asuit ulkomailla??

S_F sanoi:

street balla ;D

S_F

ville.fi sanoi:
Alotitko katukoriksen USA:ssa jo 4-5 v. ikäisenä :eek: :eek:!!??
Keidenkäs kanssa siellä pelailit?

siis 4-5 vuotiaana heittelin huvikseen korista minikoreihin. kun menin 6v kouluun, aloin pelata naapurinpoikien, minua pari vuotta vanhempien, kanssa.

S_F sanoi:
siis 4-5 vuotiaana heittelin huvikseen korista minikoreihin. kun menin 6v kouluun, aloin pelata naapurinpoikien, minua pari vuotta vanhempien, kanssa.
Just just. Jännä tausta sinulla...

koripallo-A

alotin koriksen 8v. :)
mikset voisi alottaa 14 v.
isänikin alotti 15v ja pelasi jo parivuotta myöhemmin maajoukkueessa.

alotan ylihuome ku on ekat harkat

Minä aloin heittelemään, kun olin n. 5 vuotias. Mutta aloin pelaa seurassa 11 vuotiaana.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.