Koska samaa ikäluokkaa ollaan niin sanonpahan vaan että ite pelailen yksikseni ja kavereiden kaa, enkä oo alottanu missään joukkueessa... Ite alotin 11-vuotiaana, mutten missään joukkueessa kylläkään...kobe8 sanoi:mä ite aloitin tossa 6-7 vuotiaana ..mutta mikä estää aloitta sitä 14 vuotiaanakaan??
kobe8 sanoi:mä ite aloitin tossa 6-7 vuotiaana
Niin mutta asiaan!ville.fi sanoi:Koska samaa ikäluokkaa ollaan...
Mää tulin kyllä just kuntoon koripallolla... En kyllä oo tota limonadia juonut kun allerginen satun oleen ja en muutenkaan välitä niistä hiilihapoista...jäärä sanoi:Niin mutta asiaan!
Mielestäni 14-vuotias ei ole alkuunkaan vanha aloittamaan uutta harrastusta, ellei ole koko pientä ikäänsä syönyt pullaa ja juonut limonadia. Eli jos sinulla on edellytykset (intoa, reipasta mieltä ja jonkin verran kuntoa) aloittaa koripallo, suosittelen sitä sinulle lämpimästi!
Kuinkas vanhaksi asuit ulkomailla??S_F sanoi:aloitin koriksen 4-5 vuotiaana.eli siis harrastus on kestänyt n. 10 vuotta. joukkueessa en ole ikuna pelannut, katukoristaustaa siis. asuin pienenä israelissa ja USA:ssa, joten katukoris ei ole ollut mitään yksin heittelyä.
S_F sanoi:aloitin koriksen 4-5 vuotiaana.eli siis harrastus on kestänyt n. 10 vuotta. joukkueessa en ole ikuna pelannut, katukoristaustaa siis. asuin pienenä israelissa ja USA:ssa, joten katukoris ei ole ollut mitään yksin heittelyä.
ville.fi sanoi:Kuinkas vanhaksi asuit ulkomailla??
Alotitko katukoriksen USA:ssa jo 4-5 v. ikäisenäS_F sanoi:12 vuotiaaksi asti.
ville.fi sanoi:Alotitko katukoriksen USA:ssa jo 4-5 v. ikäisenä![]()
!!??
Keidenkäs kanssa siellä pelailit?
Just just. Jännä tausta sinulla...S_F sanoi:siis 4-5 vuotiaana heittelin huvikseen korista minikoreihin. kun menin 6v kouluun, aloin pelata naapurinpoikien, minua pari vuotta vanhempien, kanssa.