Vs: JOEN SUU
Vali, vali sitten.
Nyt on rillattu ja syöty. Söin eukon. Kanssa. Kanavartaita ja Karelianakkeja. Eukko antoi mulle avokaadon. Miten joku voi syödä sellaista soopaa, joka ei siis maistu yhtään millekään...? No minä söin. Kuulemma terveellistä.
Mutta minä sanon, että sellaiset ruuat, jotka maistuvat suussa hyvälle ja joista jää vielä puoleen viikkoon röyhtäillessä maku suuhun, on terveellistä.
Kirjoitin muuten ennen rillaamistakin yhden pitkän viestin, mutta aika loppui. Minulla ei kuulemma ollut oikeuksia olla tässä osiossa.
Miten on mahdollista, ettei topiikin nimeä kantavalla kaverilla ole oikeuksia olla omassa topiikissaan...? Nyt Ylläpitäjä ja valvojat Haloo!
Nuorin vesseli muuten vei multa eilen yhden vanhan motorisahan. Stiilin. Kokeili yhdellä kädellä sahata kakkosnelosta ja toisella piteli vierestä kiinni. Heleppoo näkyi olevan.
Ihan pahhoo tek. No korstohan sekin jäpä on. Minä en oikein jaksanut sillä sahata kahdellakaan kädellä.....
Taijjan lähteä kirjan kanssa pitkäkseni. Nimi on: Liikanen, Panssarinmurskaajat. Uusi kirja. Aika mielenkiintoinen. Ei ole Erkki " Mie ko lähdin Syvärille sottaan " Liikasen kirjoittama.....