Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Itämaalaiset tuloo, jos ovat tullakseen ja niitä silloin otetaan vastaan asiaan sopivalla tavalla. Sateen tauottua ruokin hyttyset ja laitoin siinä ohessa saunankin lämpiämään. Mikäs tässä ollessa, vaikkei kaikki täydellistä olekaan.

Se on se viikon lyhin päivä. Työt päättyy klo 13.45. Kiitos sen yhden Pekkasen.

Ja se on se päivä, jolloin saa illalla ottaa olutta eikä tarvitse eukkoakaan katsella kuin vasta myöhemmin, kun tulee iltavuorosta.

Ja ennen kaikkea se on se päivä, jolloin rillataan.

Voihan sillä joku muukin nimi tai merkitys joillekin olla, mutta asiantuntijat saavat vastata siihen.

Laavuun ostin kasisatasen kaivonrenkaan tulisijan perustaksi. Rälläköin etupuolesta aika ison palan pois. Kauhea pölläkkähän siitä lähti liikenteeseen koko kylälle. Liekö naapureilla ollut pyykkejä narulla....?

Valoin vielä nuorimman pojan kanssa siihen pohjalle parikymmentä senttiä valua. Eilen sain kätettyjä tulitiilejä eukon veljeltä ja pitänee puhdistella niitä huomenillalla ja vaikkapa muurata sitten pohjan päälle ja sivuille. Väliin sentin tulenkestävä villa. Ymmärsittekö? No hyvä on. Ette ymmärtäneet. Wimi varmaan ymmärtää. Sehän tietää, ettei kaikkea saa muurata " samaan pakettiin ", kun ne elävät eri tahdissa. Muuten käy POKS!

Jos ymmärrän, olen ymmärtäväinen. Ymmärtämättä ollessani olen ymmärrystä vailla. Jos ymmärrän, etten ymmärrä, olen ymmärtämättä. Ymmärrätte toki nämä seikat.

Perjantai jatkuu ja elämä on laiffii 8].

Mitä se laiffii on?

Eikö vaan ennen vanhaan ollut sen merkkistä tupakkii?

Just saatiin nuorimman pojan kanssa muurattua laavun tulisijaan sisäkalut. Tulitiiliä rälläköin ja kauhea oli taas pölläkkä. Naapurikin näytti tamppaavan mattojaan kolome kertaa.... Ruiskussa piti ihan käymän, kun itsekin olin hiukan pöllähtäneen näköinen. Onneksi muutama öltsikkä sentään helpotti.

Nyt puuttuu laavusta enää huuva ja piippu ja piipun kattopelti ja katon reunalistat. Ja kattolipan ja samalla huuvan ja piipun kannatinpalkit. Ja tietysti kääntyvät ritilät sun muut hienoudet. Mutta ne on sitten viimeistä hienosäätöä.

Kun olen katsellut niitä valmispiippujen ja huuvien hintoja, niin itse se on taas hitsattava koko homma. Kai siinä muutaman satasen taas säästää ja paljon paksummasta tavarasta vielä tulee tehtyä kuin valmiit.

Mutta eikös me toivoteta jokavani tänne kirjoittelemaan? Olkoon poissa muista topiikeista, mutta tänne on aina tervetullut. Toisaalta saatan päästä parissa vuodessa kpcomin ykköseksi, mitä viestien määrään tulee.....jollei tule. No syksyllä houkuttelen kaverin taas takaisin.

Nyt rillaamaan. Eukko tulee iltavuorosta yhdeksän jälkeen ja kai se hiukan meikäläistä hyvänäkin pittää, jos muutaman kanapalasen sille rillaan....?

Eipä olisi mitään sitä vastaan, että Jokafani tänne ilmaantuisi, pikemminkin päinvastoin eli vastoin päin, vaikken vielä käynytkään saunassa. Mutta kuitenkin.

Jeps, JoKaFan on aina tervetullut tänne meidän laatujoukkoon, saapi saapua. Eilen päästiin Haades Jr.n kanssa ensimmäistä kertaa pikajuoksutreeniin paikalliselle kentälle polkupyöräonnettomuuden jälkeen. Hoitui ihan kelvollisesti käsi kipsissäkin.

Tänään sain sitten laajennettua viime kesänä tehtyä Holy Groundia, johon siis tehtiin silloin semmoinen teline, levy ja metallirinkula, josta roikkuu narun kappaleita verkon tapaisesti. Ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kohta sisäistetään kana-ateria ja sitten saunomaan.

Laiffi jatkuu 8].

JOEN SUU sanoi:
Se on se viikon lyhin päivä. Työt päättyy klo 13.45. Kiitos sen yhden Pekkasen.
Wimi varmaan ymmärtää. Sehän tietää, ettei kaikkea saa muurata " samaan pakettiin ", kun ne elävät eri tahdissa. Muuten käy POKS!

Piilovittuleikko miun kirjoituksii . ;D Eli pilkut ja pisteet . :)

Haades sanoi:
Jeps, JoKaFan on aina tervetullut tänne meidän laatujoukkoon, saapi saapua. Eilen päästiin Haades Jr.n kanssa ensimmäistä kertaa pikajuoksutreeniin paikalliselle kentälle polkupyöräonnettomuuden jälkeen. Hoitui ihan kelvollisesti käsi kipsissäkin.

Tänään sain sitten laajennettua viime kesänä tehtyä Holy Groundia, johon siis tehtiin silloin semmoinen teline, levy ja metallirinkula, josta roikkuu narun kappaleita verkon tapaisesti. Ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kohta sisäistetään kana-ateria ja sitten saunomaan.

Laiffi jatkuu 8].

Moi wimi. Sä kirjoitit näkymättömän viestin / kommentin. Nyt en ymmärtänyt, tai olin ymmärtämättä, jos halutaan valita vaihtoehdoista.

wimi sanoi:
No valitaan .
Sä olet wimi semmoinen moterni valitsijamies, ei siis mikään päivitetty versio Kekkosen ajoista. Mihinkähän mun yksi viesti katosi? Painoinko väärää namiskuukkelia lähetyshetkellä?

Vali, vali sitten.

Nyt on rillattu ja syöty. Söin eukon. Kanssa. Kanavartaita ja Karelianakkeja. Eukko antoi mulle avokaadon. Miten joku voi syödä sellaista soopaa, joka ei siis maistu yhtään millekään...? No minä söin. Kuulemma terveellistä.

Mutta minä sanon, että sellaiset ruuat, jotka maistuvat suussa hyvälle ja joista jää vielä puoleen viikkoon röyhtäillessä maku suuhun, on terveellistä.

Kirjoitin muuten ennen rillaamistakin yhden pitkän viestin, mutta aika loppui. Minulla ei kuulemma ollut oikeuksia olla tässä osiossa.

Miten on mahdollista, ettei topiikin nimeä kantavalla kaverilla ole oikeuksia olla omassa topiikissaan...? Nyt Ylläpitäjä ja valvojat Haloo!

Nuorin vesseli muuten vei multa eilen yhden vanhan motorisahan. Stiilin. Kokeili yhdellä kädellä sahata kakkosnelosta ja toisella piteli vierestä kiinni. Heleppoo näkyi olevan.
Ihan pahhoo tek. No korstohan sekin jäpä on. Minä en oikein jaksanut sillä sahata kahdellakaan kädellä.....

Taijjan lähteä kirjan kanssa pitkäkseni. Nimi on: Liikanen, Panssarinmurskaajat. Uusi kirja. Aika mielenkiintoinen. Ei ole Erkki " Mie ko lähdin Syvärille sottaan " Liikasen kirjoittama.....

Ei ne viestit minnekään ole kadonneet. Löysin äsken vinon pinon viestejä tuolta ATK:n alta ja käsialasta pystyi päättelemään, että herrat Haades ja Joensuu niitä ovat tiputelleet.

jiiri sanoi:
Ei ne viestit minnekään ole kadonneet. Löysin äsken vinon pinon viestejä tuolta ATK:n alta ja käsialasta pystyi päättelemään, että herrat Haades ja Joensuu niitä ovat tiputelleet.

Mul on ollu commattor 64 ta jotai . ;D Vuonna

jiiri sanoi:
Minä Jiiri lsain tietoo :mad: 80 - tietoo

Ei mun viestit ole vinossa pinossa, ne on Joen. Mun pinot on suoria. Mutta pinoista "gastronomian" maailmaan.

Mä en ole myöskään päässyt jyvälle tuosta avocado-hössötyksestä, täysin mautonta ja mitäänsanomatonta sössöä. Ja sitten se joku mikä lie fogeli miehineen teki siitä suositun kirjan: "Avokado Pastaa", tjsp. Todellista vääryyttä pastaa kohtaan!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.