Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä tiedän tämän. Vai tiedänkö?jiiri sanoi:Asiantuntijoille kysymys. Mikä päivä on huomenna?
JOEN SUU sanoi:Se on se viikon lyhin päivä. Työt päättyy klo 13.45. Kiitos sen yhden Pekkasen.
Wimi varmaan ymmärtää. Sehän tietää, ettei kaikkea saa muurata " samaan pakettiin ", kun ne elävät eri tahdissa. Muuten käy POKS!
Haades sanoi:Jeps, JoKaFan on aina tervetullut tänne meidän laatujoukkoon, saapi saapua. Eilen päästiin Haades Jr.n kanssa ensimmäistä kertaa pikajuoksutreeniin paikalliselle kentälle polkupyöräonnettomuuden jälkeen. Hoitui ihan kelvollisesti käsi kipsissäkin.
Tänään sain sitten laajennettua viime kesänä tehtyä Holy Groundia, johon siis tehtiin silloin semmoinen teline, levy ja metallirinkula, josta roikkuu narun kappaleita verkon tapaisesti. Ymmärrätte mitä tarkoitan.
Kohta sisäistetään kana-ateria ja sitten saunomaan.
Laiffi jatkuu 8].
Sä olet wimi semmoinen moterni valitsijamies, ei siis mikään päivitetty versio Kekkosen ajoista. Mihinkähän mun yksi viesti katosi? Painoinko väärää namiskuukkelia lähetyshetkellä?wimi sanoi:No valitaan .
jiiri sanoi:Ei ne viestit minnekään ole kadonneet. Löysin äsken vinon pinon viestejä tuolta ATK:n alta ja käsialasta pystyi päättelemään, että herrat Haades ja Joensuu niitä ovat tiputelleet.
Minä Jiiri lsain tietoojiiri sanoi:Ei ne viestit minnekään ole kadonneet. Löysin äsken vinon pinon viestejä tuolta ATK:n alta ja käsialasta pystyi päättelemään, että herrat Haades ja Joensuu niitä ovat tiputelleet.