Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Puuta heinää . Ei Hss Haades ei me semmmoisii ;Dhttp://www.korihait.fi/uutiset/mikael-herbert-jatkaa-korihait-taydentyi-yhteensa-kuudella-pelaajalla/limiehien

Jiiri en tiedä mikä on pihaus . Sihauksen tierän ja suhauksen .
Se onkin metallimiehiehin juttuja

Mutta minä olen. Ajatellut. Jouskarit teen varmasti jälkikasvun jälkikasvupojille. Nuoletkin vuolen ihan itse.

Itse ne piti pikkupoikana tehdä, kun ukkovainaa ei ehtinyt. Mutta auttoi se kyllä mopon virityksessä.....

Ukkovainaat harvoin ehtii. Mopon viritys hiukan ihmetyttää, mutta se onkin niitä henkimaailman juttuja.

JOEN SUU sanoi:
Mutta minä olen. Ajatellut. Jouskarit teen varmasti jälkikasvun jälkikasvupojille. Nuoletkin vuolen ihan itse.

Itse ne piti pikkupoikana tehdä, kun ukkovainaa ei ehtinyt. Mutta auttoi se kyllä mopon virityksessä.....
Olet siis ajatellut. Hetken jo funtsin sun lukeneen iltasaduksi Descartesia, mutta ei moista ehkä kuitenkaan keskellä Suomen suvea viitsi silmäillä. Eiku.

Ukkovainaa teki mulle kyllä semmoisen jiirilaatikonkin. Vanhemmat timpurit muistavatkin. Ei ollut silloin vielä jiirisahoja keksitty.

Niin tuota niin ei se jiirilaatikko mikään arkku ollut. Päät oli auki ja kansi......Siihen sisään pantiin tavara ja sahattiin oikeaan kulmaan. Joskus vasempaankin.

Kyllä noita jiirilaatikoita näkyy käytettävän ajoittain edelleenkin siellä sun täällä, tosin lähinnä muovisia versioita. Ei niitä voi vielä haitakkeiksi tuomita, tai en minä ainakaan.

Jiirilaatikosta tuli mieleen monivuotinen aikomus käydä Lahden Pro puu-keskuksessa. On vaan aina mukamas niin kiire, ettei ennätä.
Kannattaa ainakin käydä nettisivuilla vierailemassa ja ihmettelemässä käsityötaitoa. -Aikamoisia liitoksia.

Kiitos vinkistä jiiri. Osa sivuston kuvista on nähtävästi Flash-pohjaisia ja / tai html 4:ia, ei näjy iOs:llä. Täytyy tsekata pc:llä kun moista seuraavan kerran käytän. Tai voisihan sitä mennä paikan päälläkin tosiaan käymään mökkireissuillessa.

Aasinsiltaa käyttäen pääseekin jiirilaatikosta rautalaatikoihin eli panssarivaunuihin.

Panssarintuhoojat-kirjahan on edelleen kesken ja sitäpä taidankin tästä siirtyä lukemaan. Saa nähdä, kuka jaksaa, että montako sivua jaksan lukea ennen nukahtamista. Itse epäilen sivuja kertyvän parikymmentä, josta viimeiset kymmenen pitää lukea seuraavalla kerralla uudelleen.....

Mutta eipä siinä mitään. Mitä enemmän luet, niin sitä sivistyneempi olet. Eikös se niin mene? Ja kun luet samat kohdat uudelleen, niin paremmin se sivistys sisälläsi pysyy.....

Tieto on valtaa.

Joe on tiedon valtatiellä, hyvä niin. Jiiri mahdollisesti myös, entäs wimi? Täällä on taas taustalla päällä Retrohelmet, mutta nimensä veroinen anti ei ole tällä hetkellä parasta a-luokkaa. Toisaalta töllön tarjonta ei tänään yleensäkään taida olla kovin kelvollista, en kyllä ole tästä vielä ihan saletti.

Ulkona on märkää ja pimeähköä, baarit ei kuulu repertuaariin, eikä alkkomahooli tai sikarit; tässä on mahdollisia haasteita edessä. Not. Mutta silti vähän funtsituttaa lähitulevaisuuden sisältö.

Pelkkiä polkuja täällä maaseudulla tallaillaan.
Jos on olemassa paras a-luokka, niin mikä mahtaa olla huonointa a-luokkaa.

Eri a-luokkien määrittelemiseen on useitakin (etenkin epävirallisia) asteikkoja tai mittareita, tunnetuimmat tällä hetkellä lienevät taatusti yritysten ja valtioiden luottokelpoisuuteen liittyvät. Mutta erinomaisen mielenkiintoinen pohdinnan aihe noin kokonaisuudessaan, nyt sai ehtoo sisältöä. Thänks, Haades kiittää :)!

Suomalaiset urheiluselostajat ovat myös alkaneet ihan ittekseen nostella muutamia urheilijoita parhaaseen A-luokkaan.

Kattelin tuossa ohimennen Lapinlahden kisoja.

Esimerkiksi tämä Nesirin tyttö. Tyttö on sekunnin jäljessä maailman kärjestä ja hehkutetaan ja järjestellään kaksia kilpailuja peräkkäin, että saataisiin jotain rajoja. Rajoja mihin? Alkueristä hiukan pidemmälle tai jääminen alkueriin?

No nättihän se on naamasta ja hyvännäköinen kroppa.....

Entä Niklas Sandelssi. Jätkä on kuin velliä pussissa ja vanhoja meriittejä vain muistellaan.

No onhan niitä muitakin.

Asenne on selostajilla täysin väärä ja varmaan monella muullakin.

Oikea asenne on, ettei kannata edes yrittää, kun ei pärjätä kuitenkaan. Mitä sitä turhaan rahoja sellaiseen laitetaan. Annettaan vaikka krekuille nekin.....

Tai annetaan rahaa vain keihäsmiehille. Meille suomalaisille riittää yksi urheilulaji. Kyllä jämpti on niin!

Lapinlahden kisoista ja selostajista a-luokkaan. Urheiluruudussa (vai mikä lie Ylen lähetys nimeltään) Tapio Suominen noitakin mittelöitä kommentoi ja huomioni kiinnittyi ankkurin melkoisen pöhöttyneeseen naamaan. A-luokan olutta ja muita a-luokan tuotteita lienee säännöllisten treenien takana, moista kasvojen turpoamista on tullut vastaan vuosien vieriessä joillakin tutuilla ja useilla tuntemattomilla.

Mutta jokainen tavallaan ja tyylillään.

Ooo, kesän lapsi mä oon, niin villi luonteeni on.....

Kesäloma alkoi taas. Kaksi viikkoa jälleen kärvistelyä auringonpaisteessa, kuten viime jaksollakin....vai eikö?

No joka tapauksessa tilasin nyt paremmat ilimat.

Huomenna eukon kanssa ja yhden tuttavaperheenkin kanssa kaupungille terassikierrokselle ja syömään.

Minä muuten olen nähnyt ihmeen. Nimittäin kaksi parikymppistä romaanimiestä juoksi toissa iltana jalkakäytävää pitkin. No alamäkeen, mutta kuitenkin. Hienoa ja siistiä katseltavaahan se oli. Prässätyt suorat, mustat housut jaloissa, valkeat paidat, kravatit, mustat liivit ja viininpunaiset takit päällä. Niin ja juoksukenkinä mustankiiltävät lagerit.

En ole ennen moista nähnyt. Ja kun kukaan ei ajanut takaakaan......

Tervaristin maalasin rillimökin seinään tuon ihmeen kunniaksi.

Nyt päikkäreille ja sitten nuorin poika tulee ( toivottavasti ) kaveriksi projekteihin. On aidan rakentamista, laavun piipun peltien asentamista, laavun penkkien tekoa ja kaikenlaista muuta puuhaa. Muunmuassa oluenjuontia ja rillaamista ainakin.

Repikää siitä suunne hymyyn kuin variksen pojalla. Korvasta korvaan!

Tsau työläiset!

Laskin taas päässä kun oli Tööiissä . Meillä on markkina rako
Taas . Se ruumisarku mikä kielettiin . ??? ???
Kyl
Miksi ne pitää olla niin koreita ja kalliita .
Laskin byg maksis ostais hyölättyy lautaa . Pohja varmaan 2nelosta
. Ja puutattei ja liimaa . Ruuvei ei käytetä .

Ja voi ne lakata jos haluu . Värivaihtoehtoja on monta
Kotiinkuljetus . ;DTyhjänä ;D

Mikä estämässä tekemmässä .

Niitähän voitais sitte myydä .
Vaikka biltemassa ja bykmassissa . Ja ikeassa .

Samaan kuormaan kuin tölkit viroon . Ketä se haittaa .
Jos joku rahtaa tölkejä viroon . Ei ole minulta pois . Kohta alkaa Kesäloma 8] 8] 8] 8]

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.