Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

tan3li sanoi:
Miten on kunkin kesä sujunut?
Lomia takana runsaat viisi viikkoa ja yli yksi vielä jäljellä. Osin oltu mökeillä, osin kotikonnuilla. Perhe-elämää rennosti ja Suomen suvesta nauttien, ei mitään historiaan jääviä high lightseja oikeastaan, mutta mitäpä tuosta.

Kiitos kysymästä, entäs siellä päin?

Saanko puutuu väliin . Peruna .
Raaka perunaa hankaa grillin ritilään .

Ei tartu kiinni .

wimi sanoi:
Saanko puutuu väliin . Peruna .
Raaka perunaa hankaa grillin ritilään .

Ei tartu kiinni .
Moinen oli tiedossa, muttei kokeiltu. Sä testasit ja toimii? Hyvä meininki!

Kuhan kokeilin jäätä . Mnetissä ulla on kamerat joka nurkaan .

Jos mut ryöstää . Varas olet netissä .

Voi myrskyn tärsky ja tyrsky! Myrsky ja mylväys, nyt se myrskyn lykkäsi!#%&€#
Mene wimi perunakellariin suojaan!

jiiri sanoi:
Voi myrskyn tärsky ja tyrsky! Myrsky ja mylväys, nyt se myrskyn lykkäsi!#%&€#
Mene wimi perunakellariin suojaan!
.

Jiiri kun olet maakrapu . Osaan seilata . Venemies on tehty armejassa . Minä suojelen teitä

Ei nyt saa suuttuu . :mad:

mut samalvuoteel kun junnu laoloi . Tekee pedin .

Miksi

Meenkö Koukkuun vai Kirstaa. Onko täällä joku viellä ?
Voidaan vaikka ruuasta puhuu jos ei muuta tiedetä . . Tai musiikista urheilusta saunomisesta kalast tiedän Moottorisahat on traktorit . Niin mistä jutellaan tai onko siellä ketään .

Kaikki käy. Nyt selvisi muuten yksi probleema. Mä lähetin viestin samaan aikaan kuin wimi ja se katosi vissiin siitä syystä taivaan tuuliin mistä lie syystä. Tätä(kin) mä olen ollut havainnoivinani pariin otteeseen, mutta ei selitä kaikkia katoamisia.

Mutta jos kaksi viestiä eri paikoista samaan topiciin samalla hetkellä aiheuttaa toisen katoamisen ei kaikki ole kohdillaan ohjelmistossa.

Kadonneessa viestissä muuten kummastelin mm., onko Joe sammahtanut? Jos koko päivän janoa sammuttelee sivuvaikutuksena saattaapi sammua valotkin.

Huhuu Joe?

Juutuin noille ruotin kanaville . Osaan melkein joka sanan .

Joe ei tule tänään . Jiiri miten sun loma missä kävit .

En lue vanhoja . Elän tunti kerralaan . Mutta rakastan ruotsii :(

Pääasiassa loma on tullut vieteltyä etupihalla, mitä nyt silloin eli tällöin olen takapihallekin eksynyt.
Hienoa, että palstalta löytyy Ruotsin ja ruotsin rakastajakin. Täällä itärajalla harvemmin eli tuskin koskaan ruotsia tarvitsee. Mutta hyvä, että wimi suojelee meitä tulevalta myrskyltä. Kiitos siitä.

Vähän vaihteluita säissä tänä viikonloppuna. Mitenkäs wimi pärjäsi, tuliko kovakin myrsky ja kajahtiko äänekäs mylväys?

Mittään en oo tehny koko päivänä. Paitsi ottanut levon kannalta.

Huomenna sitten alkaa lomakiireet.

Vettä tihhuuttaa.

Kierrosta tuli eilen tehtyä monessa paikassa. Kreikkalaisessa käytiin syömässä ja sitten kaiken maailman laivoissa ja laakeissa. Takataskussa laulamassakin.....

Keskimmäinen poika oli eilen helesingissä hyppäämässä. Pensiihypyn. Näin jo videon. Olikohan 150:stä metristä. En olis itse uskaltanut.

Mies ja hänen laavunsa.....

Liitteet

• 20150725_115746 (800x600).jpg
    20150725_115746 (800x600).jpg
    361,6 KB · kertaa luettu: 348
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.