Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Johan minä sen paistin kolomelta söin. Mureaa oli.

Tässä on ollut kaikenlaista kiirettä. On käynyt jälkikasvua ja pitänyt urheiluakin katsella telkusta ja hiukan kotitöitäkin tehdä ( ainakin laitoin tiskikoneen pyörimään )......

Nytkin katselen enpiieitä....

Palaan vielä, jos elän.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Nautin nyt Pariisin matkan hedelmistä. Hiukan pastista ja siihen päälle Marie Brizardia. Aivan loistava likööri, joka auttaa kyllä kaikkeen. On sen verran makeata, että nälkäkin lähtee. On taas uusi iso ruokakassikin Pariisista, kun entinen oli hiukan jo homeinen. Johtuen varmaan tyhjistä oluttölkeistä joita sillä on kauppaan viety. No samantyyppisen olisi saanut Ikeastakin, mutta onhan se eri hieno, kun Eiffel-torni kassissa koristaa.

Talvi näyttää loppuvan eli polkupyörä pitää ottaa varastosta. Se on jo siellä pari kuukautta levännyt. Vielä pitäisi yhden kerran käydä hiihtämässä . Sen kun olen joka talvi tehnyt. Saas nähdä onnistuuko.

Eilen kansanedustaja Lehti ( olikohtan nimi oikein), joka omistaa kaikki etelän paikallislehdet paljasti, että Hesarin tabloidi on vähentänyt melkein puolella sivuja aikaisempaan verrattuna. Olen kyllä huomannut asian. Vessassa aamuhädän aikaan kerkiää nykyisiin lukea koko lehden Sivuja on sama määrä, mutta koko pienempi. Karjalaiselle varmaan käy samalla tavalla.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Olen varmasti sen joskus kertonutkin, niin minähän voitin aikoinaan arpajaisista ilmaisen kävelymatkan Pariisiin ja takaisin. Ja vielä omin eväin.

Kun oli kiireitä silloin, niin lahjoitin tuon matkan yhdelle kaverilleni. En ole sen jälkeen kyllä kaveria nähnyt.

Oli miten oli, niin minä lähden lukemaan kirjaa. Nyt luen välillä sotahistoriakirjallisuutta....PanssariKreivistä kertoo. Palkittiin mm. ritariristillä, tammenlehvin, miekoin ja timantein. Haavoittuikin 14 kertaa. Kyllä moni muu olisi jo moiseen kuollut.....Kova jätkä.

Niin sehän oli saku ja kyse Toisesta Maailmansodasta, jollette ymmärtänyt.....

Ehkä palaan. Ehkä en. Mutta ainakin huomenna yritän, sillä ainahan huomenna on toisin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Näinköhän sitä pitäisi taipua pehkuihin, houkutteleva ja varteenotettava ajatus. Täytyy tuumia mihin suuntaan viisari värähtää. Ehkä öitä, ehkä ei.
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

Minä olen yhden kerran voittanut arpajaisissa. Kun olin 8-vuotias voitin huoneliikkeen arpajaisissa todella uskomattoman hienon tv-tuolin. Kesti todella pitkään. Sen jälkeen en ole voittanut arpajaisissa mittään. Paitsi nyt voitin työpaikan viikkoarpajaisissa Carsonin 30 e lahjakortin. Ja taisin vuosi sitten voittaa shampanjapullon, jonka join nimeltämainitsematttoman joukkueen mestaruuden kunniaksi. Koska osallistun aina kaikenlaisiin arpajaisiin, saldo on todella pahasti miinuksella.

Ihmiset aina kysyy paljonko olen voittanut raveissa. Kerron aina, että onneksi on vaimo, joka vieläkin jaksaa elättää minua.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Minäkin kävin kerran alle parikymppisenä Joensuun raveissa. Siihen on ravi-innostus jäänytkin. Se oli ensimmäinen ja ilmeisesti myös viimeinen kerta sitä huvia.... Ei vaan kiinnosta.

Tänään kävin viiden kilometrin kävelylenkillä. Niin on tuo sairaus heikentänyt kuntoa niin, että meni pikkuisen yli tunnin. Ja voimillehan se ottikin. Oli kyllä hyvä kävellä näillä kuluneilla polvilla, kun oli pari-kolme senttiä pehmeää lunta kenkien alla. Kova asfaltti on pahinta myrkkyä.

Mutta pakko tässä on haukata happea ulkona joka päivä. Sängyn pohjalle jos jää, niin sinne jääkin varmaan lopullisesti.

Wimi ei sitten ilmeisesti enää ole minun kaveri, kun miestä ei täällä näy.....

Mitä muuten tv-tuolilla silloin teki, kun Veke oli kahdeksanvuotias? Eihän silloin ollut vielä telkkaria keksittykään. Eikös sen vasta 40-luvulla natsit keksineet? Toki joku innovaattori on voinut keksiä tuolin jo ennakkoon.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jälkikasvuilla on vieraita ja huushollissa elämää tavallista enemmän, mikäs tässä. Edessä myöhemmin tilanteen rauhoittaessa normilauantaita syömisineen, saunomisineen ja töllöttämisineen. Mikäs tässä röhkiessä.

Röh.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Jälikasvuu kylässä. Piirakoita paistoivat tyttö ja eukko. Kaksi sain kähvellettyä välistä vetäen. Piirakoita siis.

Teki ne sitten vielä pitsaakin. Soin ja röyh täältäkin!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mun mielestä passi pois ja kansalaisuuden menetys . Tarkoitan sitä Lontoon hihulii . Suomeen ei tule takaisin .
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Liekö Veke Pariisissa käynytkään? Sanotaanhan laulussakin " On Pariiseja täynnä tämä maa...." Ohtaansalmen tuolla puolen pistäytynyt....

Ei kai nyt kukkaan konien perässä Pariisiin.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Well, tanskalainen curlingin pelaaja on kärähtänyt dopingista. Kaikkea sitä näköjään sattuu ja tapahtuu.
 
Viestejä
19 544
Vs: JOEN SUU

Jos on joku hevosen poolossa kärynnyt, niin miksei kurlin kissakin.

Kurlin kissan on kyllä pelin jälkeen helpompi antaa pissanäyte. Eikös se kylmä jää helpota.....Minulla ainakin kylmässä on useimmin hätä, kuin helteellä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

En siitä tiedä . Mutta voin väittää että käyn avannossa joka toinen päivä . Punkkuu juon kalaa syön . . ;DNiin mitä kysyttiin .


Ei kestä meren jää enään .
 
Viestejä
1 598
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Saanko kysyy veke miksi olit Pariisissa ?

Maailman isoin ravikilpailu eli Prix de Amerique on silloin Pariisissa. On tullut oltua siellä 17 kertaa peräkkäin. No nykyisin, ei välttämättä aina edes raviradalle pääse. Tänä vuonna kuitenkin kerran sinne tuli mentyä viikon aikana. Ranskan pelipaikalla eli baarissa tulee ravit katottua Koska aika kohtuullisia summia sinne pelataan, baarin omistajista tulee viikon aikana hyviä ystäviä. Suolapaloja tulee aina pöytään ja joka kerta kätellään, kun baariin tullaan tai sieltä lähdetään. Tälläistä kaipaisi Suomessakin.

Wimille varmaan tuovat aina baarissa jotain exstraa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Voititko rahaa ?

No rahalla ei tee mitään . Mitä Veke tekee Joensuussa työkseen .
jos voi kysyy.

Mutta tule jokafani takaisin .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös