Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jees, semmoista limeshimmiä. mutta Boss päättäköön mitä haluaa (siis se Ylläpito; elä Sie Joe luulekkaan...). Ja Karpaasin kanssa aina tätä olut/kalja -veiviä on väännetty. Yksi tykkää tytöstä (Haades) ja toinen Äiteestä (se työnimi "Karpaasi").
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Nyt jätkät lopettakaa se " yökyöpelöinti " ja kirjoitelkaa ihmisten aikaan. Meikäläinen ainakin putoaa melkein joka ilta kelkasta jo yhdeksän aikoihin, kuten kunniallisen ja haaremistaan hyvää huolta pitävän Sulttaanin kuuluukin.

Mutta olenpa sitten aamuvirkkuna täällä kantamassa oman korteni meidän piilotettujen yhteiseen kekoon.

Ai niin. Haadesi ei olekaan piilotettu. Ja eipä taideta enää wimpulankaan kanssa olla. Ylläpidolle on näköjään tullut jokin oikosulku sivuja uudistaessaan. Mutta varmasti nämä Timit, Lakut, kingit ja Haukkavuoret, sun muut viheliäiset narsistit ja oman etunsa tavoittelijat alkavat kohta sankoin joukoin vaatia piilotusta uudelleen käyttöönsä?

Toki helpompaahan olisi se, etteivät kävisi enää ollenkaan täällä, kun hermo ei kerran kestä?

Valakeis nyt jo tuo ilima, että pääsis mettään.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

No Timi sitten aukaisikin pelin ja on tuolla toisaalla toivomassa eli vaatimassa piilotuksia takaisin. Tosi tärkeää Timille varmaan, että saa ainakin minut piiloon? Onhan se niin hieno ja asiallinen mies, ettei tälläisestä Susirajan Sulttaanista paljon perusta.

Ennnen se kyllä kävi minun kimppuuni lähes jokaisen kirjoitukseni jälkeen ja oli aina itse niin oikeassa, että ihan silmiini pisteli. Kova poika oli kommentoimaan hän minun kirjoituksiani.

Mutta annettakoon Timpalle yksinoikeus piilottaa minut, niin saa henkisen rauhan itselleen.

Susirajan Sulttaani-JOE
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Timppa on kyl hyvä tyyppi vaikka ei asukaa ugisa. No onhan teidän välissä noin 800 km . Eli kyl tänne näytöjen eteen kaikki mahtuu kirjoitelemaan .

Eri juttu on ne ketkä istuvat kolme vuotta kirjoitamatta riviäkään .Ehkä niillä ei ole mitään kerrotavaa . Mutta ei se haitta ei mullakaan .


Niin Joe en jaksa nyt selamaan vakhoja juttuja missä oli varmaan tässä kerrottu .


Mistä tämä Koripallo.com on alkanut .Kuka oli ensimäinen jäsen . Tai miten tää lähti liikkeelle .

Kuka toi alipito on ?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Tottahan toki Timppa on ihan ok kaveri. Mitä nyt vain aina piruilen sille, kun se on vähän jäykkä.

Mistäkö kpcomi alkoi? En minä vaan tiedä, kun tulin tänne vasta 2003 ja tämä lienee ollut jo melkein pari vuotta olemassa.

Mikä lie tuokin alipito? Kun nimittäin ylipito eikun Ylläpito poisti joskus aikoinaan tästä topikista 50.000 viestiä, niin jäljelle jäi tuo alipito, joka olisi muka aloittanut tämän. Mutta eihän se tätä topikkia aloittanut, vaan joku muu se oli. Mutta en minä itse, niin kuin narsistimme ja kirjoittajalegenda jo eläessään eli arvoisa kuninkaamme aloitti omansa!

Liekö se aloittaja ollut alapäärööris? Se kun on aina ollut niin ihastunut minuun? Ainakin kirjoituksiini.

Kuusi tuntia tänään puuhommissa ja en saanut kuin pari kuutiota pinottua. No olihan siinä niitä työvaiheitakin. Ensin ohuempien rankojan aisaus, sitten pukille pakkaus ja moottorisahalla sahaus ja pilkkominen kirveellä. Lopulta klapit kärriin ja ajoin muutaman kilometrin kotiin ja pinosin.

Kylläpä sauna oli poikaa. Tortilloita vielä tein ja pari lasillista punkkua ja ah tätä täydellistä elämää! Muuten olisikin, mutta jäsenet on vähän kipeinä. Pitää lähteä aamulla jatkamaan, että vertyy.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Puita olen minäkin vähän tehnyt . Mikä on aisaus ? Onko se niputtamista ?
Ei me jäsenet olla ainakaan viellä kipeinä .

Missä on pilli . No Jörö tulee viellä .Ja haades kun saa eukolta luvan . Tai sitten kun eukko nukkuu ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Silloin kun aisataan, niin vedetään rangan kylki auki. Itse pyyhkäisen eli veistän kirveellä ja moni muu vetää moottorisahalla kuoren yhdeltä kantilta pois. Itse en pilko niitä neljan-viiden sentin paksuisia rankoja, vaan aisaan vain ja pätkin. Aisattuna ne kuivuvat paremmin kun vielä pinoaa se aisattu puoli ylöspäin. Vielä enempi parempi, jos aisaa molemmilta vastakkaisilta puolilta.

Jossain muualla tuota aisausta voidaan tietysti kutsua muullakin nimellä.

Ja kyllä vain varmasti moni jäsen on tälläkin hetkellä kipeenä. Ehkäpä pilli ja jörökin. No jörö ainakin, kun ei ole kyennyt jöröilemään täällä enää vuosiin? Taitaa olla ihan liikuntakyvytön. Neliraajahalvaus?

Haades on varmaan vielä iltalenkillä ja sauvakävelyllä, kun sillä siellä kivikylässä ei ole puusavottoja, missä saisi terveellistä ja raitista ilmaa sekä kunnonkohennusta?

Pillihän tietysti on sen verran peruslaiska ja niin vanhuuden heikentämäkin, ettei jaksa täällä paljon pyörätuolillaan mankeloida. Oletko muuten nähnyt sen pelaavan golffii? Saattaisi siinä nauruhermot olla tiukilla?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ai hitto kun olin uusavuton . No kun motolla kaataa ei tarvii tehdä muuta kun pilkoo ja pätkii.

Kuhan kysyin .Suurin osa asuu varmaan kerroistaloissa . No edi äitin ja isin kanssa .

Eikai kukaan en'ään kävele sauvojen kanssa hobby hallin verkareissa. .

Mitä olen Haadekselta kuulut sillä on muut harraktukset . ;)
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mun mielestä tämä nykyvehje on täysin perseestä suoraan sanoen sen vähän, mitä täällä tällä hetkellä pyörin. Kaikenlaista tulee touhuttua siellä ja täällä 200megaisen (?) liittymän kanssa; tämä saa kyyneleet silmiin. Vanha toimi paremmin kotona, duunissa saatikka puhelimella. Toisaalta eihän tämä juttu turhaan ole tehty, kuten Ylläpito on puolustellut. Joten täytyypä vaan olla kärsivällinen ja kutoa kalukukkaroa.

Mitäs sä Wimi vihjailet; eikös mulle kelpaa Hobby Hallin verkkarit vai? Edes Burberryn hikinauha ranteessa? Toki Joe muistanee vanhastaan, että kun Haades lähti aikoinaan Mansionista sauvakävelemään, niin sivullisen silmin se näytti joltakin tämmöiseltä: riksan kaltaista vedettävää aihiota nähtiin liikuteltavan xxxxx-Suomessa ja vieläpä molemmissa aisoissa (eli vetokapineissa) oli eri henkilöt. Aihion pehmustetulla ja kahden ístuttavalla soffalla nähtiin istuvan Xxxxxx Exelin kävelysauvat vieressään. Läänin nimismies tutkii asiaa.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Uutis vuodon nais juontaja sanoi asken kovan sammakon .
Ei turkulaiset laita turun sinappii enään . Auraa
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Turun sinappi on ruattalaista, Auran on sitä vanhaa Turun sinappia. Kun vanha legenda myytiin länsinaapuriin, pani tehtaan duunarit (Wimit, Joet, Jiirit, Pillit, Haadekset ja muut paikalliset vastaavuudet) lapaset samaan kassiin luoden sen Suomalaisten haluaman maun plus bändin takaisin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ei silleen, on tässä uudistuksessa puoliansakin kun kattelee ympäriinsä. Saa sitten nähdä mikä on lopputulema aikanaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ei sentään olla marabuulla suklaa tekemässä . Ei kyl sinappi tehdään puolassa.

Ja Saabi jatkossa kiinassa .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Juu juu, mutta Aura lienee kotimaista (vai kusetetaanko meitä taas?). Ja jos nyt Saabi on Kiinan menossa, niin so not. Kyllähän itämaiset mestarit Volvonkin kanssa pärjäilevät tyylillään, siellä on keksitty ruuti, sieltä tulee Jackie Chan, Chow Yun Wat (tai jotain sinne päin) ja Jet Li.

Ja mistäs sitä tietää, vaikka pelastavat tämän meitin juurovaluutankin?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Ei kusetata .


Mutta Pate sanoi että jos hän pääsee presaksi niin euro vaihtuu markaksi .

Mikä kiiru näitä papan vanhoja markoja vaihtamaan kun ne kelpaa . ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jaa että ollaan sikailtu? Sitähän se kärsiminen on. Ei tainnut olla parempi puolisko mukana? Poikien kans vaa!

Voipi olla kärsä muutaman viikon kipeänä, mutta kuten vanhempi juoppokin totesi, niin kaikesta toipuu aikanaan. Kun vain ei päästä missään vaiheessa krapulan puolelle kääntymään.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Pakkohan sen ollla ruuan puolesta siellä .

En usko että on eräopas.

Muuten ei kukaan valita lapista olosta . ..

No sutt. turisteja ei ole varmaan viellä kovin paljon. ;D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös