Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Nyt jänskättää todella paljon. Nimittäin pääsenkö pointeissa ykköseksi, kun 3000 tykkäystä tulee kohta täyteen vai jatkaako Ylläpito minun sorsimistani vielä? Onhan se todellakin outoa ja epäloogista, että minulla on eniten viestejä ja eniten peukkuja, mutta pinnoissa putoan koko ajan alaspäin....

Mutta kai se on Ylläpidon tapa rankaista minua, kun olen niin rujo ja huonotapainen....

Vai johtuisiko siitä, että Ylläpito on minulle kovasti kateellinen, kun teen puukkoja ja loimotan lohta niin usein....?

No joka tapauksessa huomenna on taas perjantai.
 
Viestejä
19 536
No ei ennää jänskätä. Pitihän se arvata. Ylläpidolle toivotan jo ennakkoon Hyvää Äitienpäivää! Muutaman kerran olen yrittänyt Ylläpidolta kysyä, miten homma noin menee, mutta vastausta ei ole kuulunut. Nyt kun tämä koko kpcomi on hiljentynyt ja kuolemassa, niin luulisi olevan aikaa vastakin. Vaan turha toivoakaan....

Kauhean pettynyt olen. Kun kuitenkin olen elämästäni antanut tänne yli 17 vuotta ja vieläpä parhaista vuosistani ja jopa samalla näppäimistölläkin, niin onkohan kaikki sittenkin ollut turhaa? Miksi enää yrittää mitään, kun kuitenkin aina lytätään.

No me vanhan koulun asiakirjoittajathan ollaan aina jouduttu täällä vain pilkan kohteeksi. Eikä meidän kirjoituksiamme kukaan oikeasti ja ajatuksella lue. Peukkuja vaan antavat säälistä.....

Pitäkää siis pisteenne ja tunkinne! Minä lähden. Nukkumaan.

Ps. Pyhänä on syntymäpäivänikin. Jospa sen kunniaksi pääsisin niin kovasti arvostamalleni ykköspaikalle pinnoissa….? Lupaan ja vannonkin, kaksi sormeani lohenloimotuslaudan päällä, kumartavani joka päivä kolme kertaa ylläpidon ja Salon suuntaan.....
 
Viestejä
4 028
No ei ennää jänskätä. Pitihän se arvata. Ylläpidolle toivotan jo ennakkoon Hyvää Äitienpäivää! Muutaman kerran olen yrittänyt Ylläpidolta kysyä, miten homma noin menee, mutta vastausta ei ole kuulunut. Nyt kun tämä koko kpcomi on hiljentynyt ja kuolemassa, niin luulisi olevan aikaa vastakin. Vaan turha toivoakaan....

Kauhean pettynyt olen. Kun kuitenkin olen elämästäni antanut tänne yli 17 vuotta ja vieläpä parhaista vuosistani ja jopa samalla näppäimistölläkin, niin onkohan kaikki sittenkin ollut turhaa? Miksi enää yrittää mitään, kun kuitenkin aina lytätään.

No me vanhan koulun asiakirjoittajathan ollaan aina jouduttu täällä vain pilkan kohteeksi. Eikä meidän kirjoituksiamme kukaan oikeasti ja ajatuksella lue. Peukkuja vaan antavat säälistä.....

Pitäkää siis pisteenne ja tunkinne! Minä lähden. Nukkumaan.

Ps. Pyhänä on syntymäpäivänikin. Jospa sen kunniaksi pääsisin niin kovasti arvostamalleni ykköspaikalle pinnoissa….? Lupaan ja vannonkin, kaksi sormeani lohenloimotuslaudan päällä, kumartavani joka päivä kolme kertaa ylläpidon ja Salon suuntaan.....

Kyllä tää palsta taas heräilee, kunhan sarjat alkavat. :)
 
Viestejä
1 105
Piti hieman syventyä tähän pistelaskukäytäntöön. Ilmeisesti tähän foorumipohjaan voi määritellä sellaiset saavutukset, joista saa kiinteämääräisen pistepotin. Ylläpito on selvästikin ikä- ja asiakirjoittajasyrjivästi valikoinut sinne vain sellaiset merkkiteot, että JOEN SUUn ylivertaiset ansiot foorumin sisällön tuotannossa eivät nosta pistepottia tuota 113 pistettä korkeammalle.

Mutta suru pois. Kansa on rakastanut ja rakastellut kuitenkin ylivoimaisten 3000 tykkäyksen verran. Mitäpä ylläpidon taikka muiden herrojen arvostuksesta piittaamaan.

Kansankin arvostelukykyä voi kyllä joskus hieman kyseenalaistaakin, kun minullekin on pelkästä tyhjänpuhumisesta herunut näköjään yli 1000 tykkäystä.

Tässähän näitä pisterajoja on lueteltu, mutta eihän nuo kaikki voi täällä meillä olla käytössä kun 113 vaan on enimmillään kenellekään tullut. Ylläpito panttaa pisteitä! Mihin lie meinaa ne itse käyttää kun ei muille anna.
 
Viestejä
19 536
No kyllähän homma on Ylläpidon puolesta täysin sekoa ja sekin, ettei vastata, vaikka varmasti luetaan..... Entinen ylläpito oli paljon parempi ja Nanna paras valvoja.

Entinen Ylläpito lähetti minulle kerran jopa Jouluksi joululahjan suurista ansioistani täällä ja tietenkin siitä, että olen aina ollut kpcomia yhdistävä ja kantava voima....Ja ennen kaikkea en ole koskaan ollut mikään " paskanpuhuja tai muka hauska ", vaan rehellinen ja oikeudenmukainen kaikkia kohtaan.....

Näihin tosiasioihin perustuen, niin kpcomin tulevaisuudesta puhuessamme voimme varmaan vain todeta: Älkää kysykö, mitä kpcomi voi tehdä meidän puolesta, vaan kysykäämme, mitä me voimme tehdä kpcomin puolesta....
 
Viestejä
19 536
No koskapa Ylläpito ei vieläkään ole kääntänyt ns. kelkkaansa ja antanut oikeuden tapahtua vääryyden sijasta, niin voidaan sammuttaa valot.....tai ainakin tämä apparaatti....
 
Viestejä
110
Tervetuloa live-seurantaan seuraavaksi kolmeksi tunnniksi.
Ei vaiskaan. Sen tilalta tulee toive uusinta vuodelta 2009, jossa
käsittelemme positiivisen palautteen eli peukutuksen antamista.

Joskus meistä tykätään, joskus ei. Ja vaikka tykätäänkin niin kiitoksia säästellään.
Olen aina ihmetellyt minkä vuoksi? Onhan se paljon halvempaa kuin esim. palkan korotus.
Huomion saaminen tuo energiaa. Kysykää vaikka vaimoltanne, joka parhaillaan ahertaa likapyykin kanssa. Silloinkin pääsette vähemmällä eli ei tarvitse mennä auttamaan.
Sitten olemme me jotka tykkäämme tuoda itseämme esille. Meitä on usein kahta lajia.
Vahvan itsetunnon omaavat tai heikon itsetunnon omaavat.
Siinä itsetutkistelun hetki.
Lopuksi haluan peukuttaa kaikkia eli halvaksi tuli!

PS. Eka peukkuni joelle. Alankohan minä jo pehmetä?
 
Viestejä
4 028
Tervetuloa live-seurantaan seuraavaksi kolmeksi tunnniksi.
Ei vaiskaan. Sen tilalta tulee toive uusinta vuodelta 2009, jossa
käsittelemme positiivisen palautteen eli peukutuksen antamista.

Joskus meistä tykätään, joskus ei. Ja vaikka tykätäänkin niin kiitoksia säästellään.
Olen aina ihmetellyt minkä vuoksi? Onhan se paljon halvempaa kuin esim. palkan korotus.
Huomion saaminen tuo energiaa. Kysykää vaikka vaimoltanne, joka parhaillaan ahertaa likapyykin kanssa. Silloinkin pääsette vähemmällä eli ei tarvitse mennä auttamaan.
Sitten olemme me jotka tykkäämme tuoda itseämme esille. Meitä on usein kahta lajia.
Vahvan itsetunnon omaavat tai heikon itsetunnon omaavat.
Siinä itsetutkistelun hetki.
Lopuksi haluan peukuttaa kaikkia eli halvaksi tuli!

PS. Eka peukkuni joelle. Alankohan minä jo pehmetä?

Kahta lajia? No ei pidä todellakaan paikkaansa, vaikka ymmärrän pointin. Tiedän paljon ns. vahvan itsetunnon tyyppejä, jotka ovat täydellisiä luusereita ja toisaalta ns. heikon itsetunnon tyyppejä, jotka ovat todella vahvoja.

Tutkiskelin itseäni ennen vastaustani. ;)
 
Viestejä
110
Toive uusintana ”Palautteen antaminen osa II”:
Miten sitten tulisi reagoida, jos joku kerjää huomiota?
Peukuttakaa edes SÄÄLISTÄ.

Sekään ei maksa mitään mutta voi pelastaa ihmishengen.
 
Viestejä
4 028
Toive uusintana ”Palautteen antaminen osa II”:
Miten sitten tulisi reagoida, jos joku kerjää huomiota?
Peukuttakaa edes SÄÄLISTÄ.

Sekään ei maksa mitään mutta voi pelastaa ihmishengen.

Harvoin näkee näin säälittävää settiä. Peukutus toki ei vie keneltäkään mitään.
 
Viestejä
110
Minä vetoan teihin hyvät kcom käyttäjät!
Satatonnisia saivat Keijo k konsultit.
Meillä on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus pelastaa ”puukkotehdas” ja ”kalanjalastamo” Joensuussa.
Peukutuksen avulla autamme myös kirveen varsien kehitystyötä. Huhuja olen kuullut, että kehittelyssä olisi Ikirvesvarsi (aikirvesvarsi), jossa on bluetooth yhteys kännykkään. Kännykästä voi sitten jälkeenpäin katsoa esim. taakse vedon nopeus, lyönnin voima ja tulokulma pölkylle. Innovaatista!
Tässä ketjussa peukuttakaa kahtakymmentä viimeisintä joen viestiä.
Ja ei maksanut mitään.
 
Viestejä
110
Olen kuin ravihevonen, laput silmillä. Katse vain eteenpäin, en vilkuile sivuille, enkä varsinkaan taaksepäin.;)
 
Viestejä
1 593
Järkyttävän jännittäviä nuo Perjantain jutut. Mies selvästi kaipaa sinne saarelle. Robinson oli siellä hyvä kaveri.

Itsellä on yhtä kiinnostavaa elämää eli katson Joensuu tori- live kameraa. Älyttömän hienoa. Äsken yksi mies juoksi kadulla. Todennäköisesti oli puukottanut jotain tai tehnyt ryöstön. Pieni mahdollisuus on , että mies oli lenkillä. Erityisen kiinnostavaa on myös taksien määrä torilla. Ennätys on kolme. Aika pitkäään joutuvat jonottamaan siellä. No kohtahan väki siirtyy ravintoloihin ja myöhemmin pois, joten eiköhän se siitä vilkastu .

Edit. Rouva sanoi, että siellä on niin vähän takseja sen takia, että kaikki muut ovat ajossa.
 
Viestejä
1 593
Ollut kyllä järkyttävän jännittävä ilta. Äsken torin kolmella nakkikioskilla oli yhdellä peräti kaksi asiakasta. Näytti siltä olivat jos suutelemassa keskenään, mutta sitten häipyivät äkkiä. Juuri äsken myös lokki lensi torilla. Samat taksit on siellä edelleen.

Koska kaikki Suomessa varmasti haluavat seurata tätä jännitysnäytelmää niin tässä linnki. Tuollahan meillä oli muuten mestaruusjuhlat viime vuonna.



Juuri tuli neljäs taksi kun laitoin tämän eteenpäin. Ja kyllä se näkyy, kun osaa paikasta. Opastin juuri tässä Joeta. Siis katso tämä video yuutuuvessassa pitää painaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
110
Jatkamme aiheesta ensi perjantaina otsikolla ”Pahansuopaisuuttako? Vai puhdas itsetunto-ongelma?”
Hyvää Ötyä.
 
Viestejä
1 593
Ja tässä vielä suojamaskitiedotus. Olen tällä hetkellä saanut kaksi tilausta. Koska toinen ei ole luvannut maksaa mitään ( Joe) ja toiselle olen luvannut ilmaiseksi maskin, en ole vielä käynnistänyt tehdasta. Emäntä jostain syystä osti 25 kpl maskeja apteekista. Varmasti ovat huonompia kuin meikäläisen.
 
Viestejä
19 536
Jokaiselle pitää antaa mahdollisuus. Perjantaisin Perjantaillekin. En tosin tiedä hänen tarkoitusperiään ja muutakaan, miksi pitää tulla tänne kerjäämään huomiota ja vittuilemaan, mutta jos se hyvältä tuntuu, niin mikäpä siinä....Jonkinlaista pätemisen tarvetta ja kateutta ilmeisesti...? Olen varmaan joskus loukannut häntä henkisesti ja verisesti....ja aivan tietämättäni. Anteeksi siis!

Ja mikään pakkohan ei Perjantaillakaan varmasti ole tulla tänne, jollei sitten ole jokin sairaalloinen tarve. Minua ei häiritse juurikaan tuo vittuilu, mutta ehkäpä Arvoisa Ylläpito ottaa asian joskus arvioitavakseen. Toki sellaista ihmettähän on melko turhaa toivoa, koskapa Ylläpito varmasti toivoo, että jättäisin tämän kpcomin kokonaan? No sitten, kun on lappu ukkovarpaassa...

Mutta kaiken kaikkiaan hyvin tässä menee. Sunnuntaina synttärit ja eukko tekkee kakun minulle ja tietenkin itselleenkin. Toiselle puolen kakkua mansikkaa ja toiselle suklata.

Löysin muuten taas eilen sopivia aihioita kirveenvarsiksi kolme hyvää ja kymmenkunta puukonperään sopivaa... Eilen illalla tein jouskan ja pari nuolta pojanpojalle. Lisäähän niitä on tehtävä, kun kolme muuta poitsua näkevät ukin tekeleet. Itseänikin muuten joskus ihmetyttää, miten minusta onkin voinut tulla näin kätevä käsistäni....Eihän koko maailmassa ole montakaan yhtä taitavaa käsityöntekijää kuin minä. Kiviveistoksiakin on Joensuussa useita isoja ja muuallakin vaikka kuinka. Niihin hommiin ei rähmäkäpälät pysty koskaan....ei viikolla eikä perjantaisinkaan. Paskankirjoittaminen ja tekeminen oikeasti on kaksi eri asiaa...Minä hallitsen molemmat....

Ps. Ei tarvitse kumartaa. Säälipeukku riittää....
 
Viestejä
19 536
Kiitos peukusta Veke. Nyt jäämmekin mielenkiinnolla odottamaan, minkälaisia käsityötuotteita nimimerkki Perjantai tuo nähtäväksi tai ilmoittaa, missä ne ovat...? Paskanpuhuminen puukoista ja kirveenvarsista on tyhmää, jollei itse johonkin isompaan tai parempaan pysty.....Näppäimistöllä paukutteluun pystyy kaikki. Jotenkin jopa Perjantaikin....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös