Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
No kerropa wimi, miltä tuntuu olla taas uudelleen ukkomies? Itselläni siitä ensionnesta kun on niin pitkä aika jo, ettei oo ennää mittään muistikuvvaa.......Pussailetteko työ ja pijättekö koko ajan toisijanne käjestä kiinni ja muutenkin kiehnäätte koko ajan toistenne kylessä....?

:D
 
Viestejä
19 536
Nannasta vielä. Hänet kun vielä näkis ennen kuolemaa, niin olisi hienoo lähtee. Kouvolastahan se Nanna muistaakseni oli? Mutta aina piti meijjän heikompiosaisten ja huonompien kirjoittajien puolta....

:)
 
Viestejä
5 329
Niin tehdään . Pussataan ja pidetään kädestä kiinni . Niin on tapana jos rakastaa toista . No ei aina .Hän tykkää wiskistä minä punaviinistä . Elämä osaa yllättää . Minä 53 v. Muistan Korihaiden tai uu tarinan . No se ei kuulu tähän . Tai tavallaan kuuluu ilman koripallo en olisi tullut tänne . Sinä Joe otit avoin avoin sydämin minut mukaan . Vuotta en muista . Kiitos siitä .
 
Viestejä
5 329
Sait Mesenaatin arvon silloin .se ei liittynyt nykyiseen potkupallo pelaajan .Puolet sun viesti määrästä poistettiin . Et luovuttanut jatkoit . Moni nykyinen ei tiedä kuka olet. Minä ja moni tietää .
 
Viestejä
19 536
No eihän se siellä tornissa alkanut. Siinä vaiheessa olin jo ollut pitkään täällä. Sen aikainen Ylläpito vaaan oli kuuleman mukaan halunnut tehdä " tilaa " ja poistanut multa noin 1000 viestiä....Sitä paitsi, niin itse en ole tätä ketjua aloittanut, vaan sen teki joku nimimerkki " SAREIV " Olinhan myös tosi pitkään täältä pois ja taisin jo testamentinkin kirjoittaa, mutta sitten tuli painostusta, että pitäisi palata.... No palasin....Voi olla, että olen täällä kuolemaani asti....Tuskinpa se ketään liikuttaa.....
 
Viestejä
1 593
No kun Joen muistokirjoituksia nyt on täällä tullut, niin muistelenpa minäkin. Joe oli vaimonsa kanssa ostoksilla Citymarketissas. Oltiin kaverin kanssa samassa paikassa ostoksilla vuosittaista miehet laittaa rouville ruokaa varten. Ja tietysti aika haahuilua oli kun ei tiennyt mikä mistäkin löytyi. Joe kehui meitä, että ollaan kyllä superhyviä ruoanlaittajia, kun olin jo aiemmin kehunut ruokalistaa. Kiitos Joe tästä.

Olemme edelleen jatkaneet perinnettä ja taas uudenvuodenaattona naiset saavat maistella herkkujamme.

Kyllä täytyy ehdottomasti kehua Joeta. On mahtava ruoanlaittaja meikäläiseen verrattuna. Ja rouvalle tehnyt ruokaa vuosikausia. Joen kädentaidot muutenkin on loistavia. Itse olen ihan tumpelo. Enkä omista mitään työkalujakaan. Olen Joelle kateellinen.

Mulla 8 työpäivää jäljellä. Sitten lomille ja huhtikuussä eläkkeelle. Täytyy opetella jotain uusia ruokia. Ja ehkä pärekorin punontaa.
 
Viestejä
2 832
Nonnii, se on tapaninpäivä, onkos tapsan tansseille mänijöitä? Ite aattelin viihyttee ihteeni ihan perinteisin keinoin.. Iltalenkki, kotisohva, rittivutista töllöstä, kinkkua naamariin, torttuja päälle, ja lonkeroa ginillä höystettynä palan painikkees ;)

Ei muuta ku jytkytellään!
 
Viestejä
19 536
Nyt on ilon ja riemun päivä! Eläkkeeni siis nousee vuoden alusta huimasti eli 6.8 %. Nettonakin jää sen verran, että saa noin yhden Munkkioluen kuukaudessa enemmän kuin ennen......Tänään otin jo yhden enemmän ihan vaan ennakkoon.....ja siksikin, että tietää, miltä se tuntuu......
 
Viestejä
2 832
Se on JOE kaikki, mitä saapi enempi, se on juhlapäivä kun suapi ;) Varsinnii enempi.

Tännään paukutellaan mänemään, ja juhlitaan uutta vuotta, giniä ja lonkeroa naamariin, ja pitsaa pojilta, ja sauna tulille ;) Lenkillä on käyty tännään , joten hyvällä omalla tunnolla voip vähä juopotella ja syöpötellä ja naikotella... siis loiketella lauteilla saunan ;)

Mittee JOE tänään, ja veke? ei muuta ku Jytkytetään! Hyvvee uutta vuotta, tuleva on oltava parempi ku loppuva ;) Vaikka kausi onnii hieno ;) Puks!
 
Viestejä
262
Mikäs on LeBronin suosikkigini, kiinnostaa näin ginin ystävänä itsekin. Tietää sitten hakea oikeaa tuotetta, kun seuraavaksi tekee mieli.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös