Vs: Joensuun Kataja 2013-2014
Pieni korjaus...
raappa sanoi:205cm "sentteri" ottaa nolla levypalloa Rannikon vika?
Pieni korjaus...
raappa sanoi:205cm "sentteri" ottaa nolla levypalloa Rannikon vika?
Voisiko tämä sivustolle eksynyt junior member eritellä, mikä teki Rannikon lähestymistavasta niin ylimielisen?Ristiaskel sanoi:En odottanut että Rannikko tekee "ihmeitä" kauden toisessa pelissa mutta että herra saapuu peliin aivan takki auki. Olen edelleen siis kolme päivää Honka pelin jälkeen aivan ihmeissään näkemästäni pelinjohtamisesta !
Toivotavasti Kataja on iskussa kun seuraavan kerran nähdään Loimaalla.
JoKaFan sanoi:"Katajalla on hyviä palasia, mutta nykypalasten yhteensopivuudesta en ole varma. "
-Style
=> Osuit naulankantaan!
Donopa sanoi:Vähän hei suhteellisuuden tajua tännekin PLEASE!
Kautta on pelattu KOLME ottelua. Runkosarjaa jäljellä NELJÄKYMMENTÄYKSI ottelua ja täällä asetellaan jo jotain deadlineja, että "viikon päästä pitää pelin olla kunnossa"...
Jos peli näyttää tuolta ja tulokset ovat tuollaisia vielä, sanotaan 15 kierroksen jälkeen, niin sitten on syytä ollakin huolissan. Nyt tämä on vain koomista
Taidettiin katsoa eri peliä paikan. Teemu ei olut loistava, mutta etenkin ensimäisellä puoliskolla hyvä. Ristiaskeleen ketjua katsoessa ei voi kuin ihmetellä. Korissivistys taitaa ola vielä vaipoissa. Koripallossa käy joskus näin. Honka onnistui kaikessa, Kataja ei missään.Ristiaskel sanoi:En odottanut että Rannikko tekee "ihmeitä" kauden toisessa pelissa mutta että herra saapuu peliin aivan takki auki. Olen edelleen siis kolme päivää Honka pelin jälkeen aivan ihmeissään näkemästäni pelinjohtamisesta !
Toivotavasti Kataja on iskussa kun seuraavan kerran nähdään Loimaalla.
askelmerkki sanoi:Kiitos toivotuksesta!
Taitaa muuten olla niin että tuo 23.10. Loimaa peli on siirretty ja pelataan vasta tammikuussa? Näin jostain taisin lukea.
JOEN SUU sanoi:Kyllä minä eilen kuulin tuosta kolmannesta jenkulasta henkilöltä, joka on varsin lähellä katajan sisäpiiriä. Ei kai se sitä ihan omasta päästään keksinyt....mutta saa nähdä.