Koripallo.com

Joensuun Kataja Basket 2018-2019

Viestejä
1 106
Kataja on nyt vissiin pelannut kuusi kautta jonkinlaisia europelejä ja samana aikana on Korisliigassa tullut 2 kultaa, hopea ja pronssi sekä pari mahalaskua. Kun Kataja on normaalisti osannut jotenkin pärjätä tai olla pärjäämättä europelien vuoksi tai niistä huolimatta, en minä nyt eurokentillä pelaamista mitenkään automaattisen turmiollisena pidä. Vaikka on siinä nyt tietysti riskinsä että mennään puoli kautta puolivaloilla otteluruuhkien takia ja pelaajia lasaretissa vammoineen.

Kiva nähdä ja seurata, miten uusi valmentajakaksikko saa homman pyörimään ja millaiset pelaajat saavat etsittyä. Ei ainakaan kerta kaikkiaan voi olla mahdollista että ensi kaudella Katajan joukkuepelaamista olisi niin usein niin kauheaa katsoa, kuin melkein koko viime kauden oli. Onkos siitä sitten mitään tietoa, mihin hommaan Tuomas Oja nyt sitten ensi kaudella sijoittuu kun ei häntä enää Katajan apuvalmentajaksi missään ole mainittu? Jatkaa fysiikkavalkkuna ja tyttöjen maajoukkueen päävalmentajana vai jotain ihan muuta?
 
Viestejä
1 734
Itse en pidä hirveän hyvänä perusteluna Europeleille sitä, että ”joka toinen vuosi on mestaruus tullut”. Itse pidän Teemu Rannikkoa merkittävämpänä menestykseen vaikuttavana muuttujana tällä aikavälillä.
 
Viestejä
1 106
Itse en pidä hirveän hyvänä perusteluna Europeleille sitä, että ”joka toinen vuosi on mestaruus tullut”. Itse pidän Teemu Rannikkoa merkittävämpänä menestykseen vaikuttavana muuttujana tällä aikavälillä.

Pointti (pun non-intended) oli se, että on vaikea nähdä europeleihin osallistumisen ja huonon korisliigamenestyksen välillä mitään automaattista korrelaatiota Katajan kuin muidenkaan kv-peleihin osallistuneiden joukkueiden historiassa. Vaikea sanoa onko sitten ollut hyötyäkään mutta niinhän tuo joukkueen pomoporras on kyllä aina vannonut.
 
Viestejä
6 209
Oma kantani on se, että tulevan kauden Kataja olisi voinut keskittyä pelkästään Korisliigaan. Mutta tuskin minun tai kenenkään toisenkaan mielipidettä seurajohto kuuntelee. Niin ja tosiaan, tervetuloa vielä Juppe Sten! Katsotaan, millaisen joukkueen Sten-Virtanen kokoavat. Ensi viikolla siis uusia sopimuksia tulossa. Toivottavasti julkaistaan ihan jonkin nimimiehen sopimus. Kanervo ja Ojala kelpaisi. Niemi ei jatkane, mutta onhan Jessen kehitys viime vuodet polkenut paikallaan Katajassa. Syystä tai toisesta. Ehkä nyt on aika uusien tuulien. Murphy bye bye vaan. Ei jatkoa missään tapauksessa!
 
Viestejä
2 089
Europeleihin viitaten esitän Katajan uudeksi tunnariksi Eppu Normaalin vanhaa liveklassikkoa Elävänä Euroopassa ja sieltä kappaletta Vanha kellarissa valittaa.

Ennen syksyn pelejä on toki hyvä olla edes 7 peluutuskelpoista kaveria rosterissa, muuten voipi sopivampi biisi olla Njet,njet.

On kyllä vaikea olla tästä eurohommasta jotain mieltä, pikemminkin päinvastoin. Hyvältä vaikuttaa!
 
Viestejä
19 542
Itse kyllä olen vahvasti askelmerkin kanssa erimieltä europeleistä sillä onhan se ollut jo nähtävissä usempanakin vuonne, että on mennyt hyvin tai hyvin huonosti se kausi korisliigassa. Joten kai se kannattaa taas lähteä sinne tai sitten ei.

Sukanvarressaa kuulemma rahaa on aina sinne tai tänne riittävästi.
 
Viestejä
6 209
Ojala ollut huhujen kenties se ykkösnimi, eli hyvin mahdollista, että Ojala tulee.
 
Viestejä
65
Tuskin pelkästään Ojalan tai Vanttajan tai molempienkaan ansiosta mitään julkistamistapahtumaa järjestettäis. Varsinkaan Kekäleessä. Nyt on poijaat tulossa niin tyylikäs pelaaja, että naisilta putoaa silmät päistä.
 
Viestejä
666
Pitäsköhän mennä Kekäleen julkistustilaisuuteen kympiksi ja pistää Youtube-Live tai Instagram-Live tulille? Siitä nappaisi skuupin videon kera omiin nimiin YLEn Vatas-Panun ja Karjalaisen Siitos-Peten nenän edestä: Lasse Aavamäki palaa Katajan riveihin!
 
Viestejä
19 542
Lasahan se on. Ensi kauden aloittava pointti. Kuljettaa palloa jalkojen välissä koko hyökkäyksen ajan ja kukaan ei pysty sitä häneltä riistämään. Hyvä kun saa itsekään sen sieltä pois....
 
Viestejä
536
Lasallahan on elinikäinen sopimus Katajaan. Kyllä se on danin 2 vuoden jatko mikä julkistetaan.
 
Viestejä
2 402
Matias Ojala 2 vuoden sopimus Katajan kanssa. Ojala on Vilpas vuosinaan kehittynyt pelaajana niin paljon että on hienoa nähdä mies Katajan paidassa. Varmasti Matias tulee saamaan hyvin peliaikaa myös Katajassa. Kanervo seuraavaksi Katajaan??
 
Viestejä
1 734
Matu siellä. Meiniki kuin Bachelor Suomessa (kuva: Tiaisen Tero / Twitter).
D26E56E9-7F56-4C01-8EA4-F9162B5DB205.jpeg
 
Viestejä
1 167
Voi rähmä...suuren maailman meininki oikein vaatekaupassa ilmiannettu uusi pelaaj :)

Matias on kyllä kehittynyt valtavasti. Hyvä haku Katajalta.
 
Viestejä
6 209
Tervetuloa takaisin, Matu! Olisko se Antti Kanervo seuraava!?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös