Koivusella,Kandenilla,Laavaisella ja Salmella sopimus ens kaudelle korjatkaa jos toisin on, Luukkosella optio. (optiot)Mites ens kauden karhun joukkue, kuinka/ minne menee andre sun muut jenkit, kelläs oli jo soppari?
Näin se on Koivunen, Kanden, Laavainen, Salmi 2026 OK, Luukkosen option varmaan molemmat halunnee käyttää,Koivusella,Kandenilla,Laavaisella ja Salmella sopimus ens kaudelle korjatkaa jos toisin on, Luukkosella optio. (optiot)
Minähän täällä aiemmin yritin luoda Karhulle ketjua, mutta se sitten poistettiin koska avausviesti ei kuulemma ollut tarpeeksi ”sopimuksista kertova”. En tiedä nyt onko KB-Basketinkaan kuinka paljon parempi @Ylläpito?Mites ens kauden karhun joukkue, kuinka/ minne menee andre sun muut jenkit, kelläs oli jo soppari?
Sulla on jäänyt tuo Joensuun viime kauden Minä,Minä,Minä asenne päälle.Minähän täällä aiemmin yritin luoda Karhulle ketjua, mutta se sitten poistettiin koska avausviesti ei kuulemma ollut tarpeeksi ”sopimuksista kertova”. En tiedä nyt onko KB-Basketinkaan kuinka paljon parempi @Ylläpito?
Kertoisitko ensin mitä tarkoitat lauseella ”Minä, Minä, Minä”?Sulla on jäänyt tuo Joensuun viime kauden Minä,Minä,Minä asenne päälle.
Salmen jättäisin jo tässä vaiheessa poisNäin se on Koivunen, Kanden, Laavainen, Salmi 2026 OK, Luukkosen option varmaan molemmat halunnee käyttää,
Hakamaa auki, Gustavson taitaa löytyä jostain rajojen ulkopuolelta ensi kaudella. Kuumin kysymys varmaan onkin mistä löytyy Andren seuraaja kun kuitenkin selvä 30min pelaaja, joka oli isossa roolissa koko kauden plk finaalipelit.
Sekin vielä. MVNT!Eiks Karhu basket oo yhdys sana?
Salmi oli viimekaudel koko sarjan huonoin pelaaja. Toivottavasti karhu löytää oikeen pelaajan tilalle.Salmen jättäisin jo tässä vaiheessa pois
"MVNT viittaa multinodulaarisiin ja valkuolisoivaan neuronaliseen kasvaimiin. Se on harvinainen, hyvänlaatuinen aivokasvain, jota löytyy yleensä keski-ikäisiltä aikuisilta."Sekin vielä. MVNT!
Lukio käyntiin, tänks"MVNT viittaa multinodulaarisiin ja valkuolisoivaan neuronaliseen kasvaimiin. Se on harvinainen, hyvänlaatuinen aivokasvain, jota löytyy yleensä keski-ikäisiltä aikuisilta."
;-)
Mites Joensuun karhu Kauhajoen karhuun??Salmi oli viimekaudel koko sarjan huonoin pelaaja. Toivottavasti karhu löytää oikeen pelaajan tilalle.
Mites Joensuun karhu Kauhajoen karhuun??
Kunnon tekijämies tullooHuomenna uus pelaaja, kukahan mahtaa mies olla?