Vs: Korihait 2010-2011
Täytyy itsekin kommentoida tätä Korihaiden tilannetta ja jenkkivalintoja, kun olen mielenkiinnolla asiaa sivusta seurannut.
Ensinnäkin jenkeistä täytyy sanoa, että todella yllättävät ja hieman uhkarohkeat valinnat.
Reaves on tehnyt siis jo kahdet oharit... Viimeisen tapauksen ja Reavesin käytöksen jälkeen puhuttiin, että mies ei saa enää tuolla maineellaan töitä Euroopasta. Nyt Westerholm itse ottaa miehen takaisin???
Mooresta taas oli Saksassa keskustelupalstalla kommentteja, että alkukaudesta pelaaminen kyllä kiinnostaa, mutta loppukaudesta into loppuu ja kotiin tekee jo mieli. Taitavat kaverukset siinä suhteessa olla hieman samantyyppisiä...
No toivotaan, että mikäli peliesitykset tyydyttävät, niin kaverit yhdessä jaksaisivat oleilla kylmässä Suomessa koko kauden. Näillä kavereilla kuitenkin vaara sille, että kotona sattuu "personal tragedy", ja kotimaahan lähdetään yllättäen, on suuri.
Pelaajina molemmat ovat kyllä kovia kavereita ja tulevat Suomessa tekemään hyviä tilastoja, mikäli vaan ovat edes jonkinlaisessa kunnossa. Reaves sopii Kumpulaisen kanssa hyvin korin alle. Kumpu tykkää heitellä hieman kauempaa ja Reaves nostelee massansa ansiosta vahvasti kuppeja korin alta. Viimeksi kun Reaves oli maassa, niin tuo kombinaatio ainakin toimi mainiosti. Mooresta ei niin tarkkaa muistikuvaa minulla olekaan, mutta eiköhän hänkin oiva pelimies ole.
Täällä on ihmetelty, että kolmospaikka on vain Mooren vastuulla, mutta eiköhän Heinosen Pete pelaa tuolla paikalla ensi kaudella. Aloitus olisi siis tällä hetkellä tämä:
1) Sarcevic
2) Moore
3) Heinonen
4) Kumpulainen
5) Reaves
Valmennusporukasta vielä sen verran, että suurimpana ongelmana näen auktoriteetin puuttumisen. Mikäli pelaajat (lue Kumpu) saavat itse määräillä milloin ja miten pelaa, niin pidemmän päälle joukkuehenki kärsii.
No toivotaan, että homma kuitenkin lähtee toimimaan ja olen tämän osalta väärässä.