Koripallo.com

Korihait 2010-2011

Vs: Korihait 2010-2011

Ukilla loistava runko kasassa.

Pitäisin varmana pudotuspelipaikkaa, 4parhaan joukkoon pääsykään mikään ihme olisi.

keyshawn sanoi:
Ukilla loistava runko kasassa.

Pitäisin varmana pudotuspelipaikkaa, 4parhaan joukkoon pääsykään mikään ihme olisi.

:eek: Nyt meinasin pruikkasta Dr. Pepperit päin näyttöä... Minusta Uki on, ainakin kahdella jenkillä, heikentynyt näin etukäteen viime kaudelta. Oletus on, että valmennuspuolella Jyrin lähtö näkyy heikentymisenä, 3-paikka on toistaiseksi täysin Mooren varassa ja missä kunnossa tämä jenkkiduo lienee, kun ei ole pelannut 0,5-1,5 kauteen. Itse näkisin Korihait TÄLLÄ HETKELLÄ sijoilla 7-9.

On toki mahdollista, että sieltä kolmaskin (ale-)jenkki on tulossa, mutta jos ei, niin joukkueen menestyksen kannalta on elintärkeää, että Heinonen ja Jalonen ottavat askelia parempaan suuntaa viime kaudesta ja Sarcevic & Kumpulainen pystyvät vähintään entisellä tasollaan. Pätevä 3. jenkki voi nostaa joukkueen tavoittelemaan sijoja 5-7. Silti tämän hetkisten jenkkien pelaamattomuus ja toisen heistä ollessa, ainakin menneisyydessä, ongelmatapaus asettaa hiukkasen mustia pilviä ilmoille ja tekee joukkueen todellisen iskukyvyn arvioimisesta hankalaa. Lokakuussa ollaan jo viisaampia. :)

Täytyy itsekin kommentoida tätä Korihaiden tilannetta ja jenkkivalintoja, kun olen mielenkiinnolla asiaa sivusta seurannut.

Ensinnäkin jenkeistä täytyy sanoa, että todella yllättävät ja hieman uhkarohkeat valinnat. :eek:

Reaves on tehnyt siis jo kahdet oharit... Viimeisen tapauksen ja Reavesin käytöksen jälkeen puhuttiin, että mies ei saa enää tuolla maineellaan töitä Euroopasta. Nyt Westerholm itse ottaa miehen takaisin???
Mooresta taas oli Saksassa keskustelupalstalla kommentteja, että alkukaudesta pelaaminen kyllä kiinnostaa, mutta loppukaudesta into loppuu ja kotiin tekee jo mieli. Taitavat kaverukset siinä suhteessa olla hieman samantyyppisiä...
No toivotaan, että mikäli peliesitykset tyydyttävät, niin kaverit yhdessä jaksaisivat oleilla kylmässä Suomessa koko kauden. Näillä kavereilla kuitenkin vaara sille, että kotona sattuu "personal tragedy", ja kotimaahan lähdetään yllättäen, on suuri.

Pelaajina molemmat ovat kyllä kovia kavereita ja tulevat Suomessa tekemään hyviä tilastoja, mikäli vaan ovat edes jonkinlaisessa kunnossa. Reaves sopii Kumpulaisen kanssa hyvin korin alle. Kumpu tykkää heitellä hieman kauempaa ja Reaves nostelee massansa ansiosta vahvasti kuppeja korin alta. Viimeksi kun Reaves oli maassa, niin tuo kombinaatio ainakin toimi mainiosti. Mooresta ei niin tarkkaa muistikuvaa minulla olekaan, mutta eiköhän hänkin oiva pelimies ole.

Täällä on ihmetelty, että kolmospaikka on vain Mooren vastuulla, mutta eiköhän Heinosen Pete pelaa tuolla paikalla ensi kaudella. Aloitus olisi siis tällä hetkellä tämä:

1) Sarcevic
2) Moore
3) Heinonen
4) Kumpulainen
5) Reaves

Valmennusporukasta vielä sen verran, että suurimpana ongelmana näen auktoriteetin puuttumisen. Mikäli pelaajat (lue Kumpu) saavat itse määräillä milloin ja miten pelaa, niin pidemmän päälle joukkuehenki kärsii.
No toivotaan, että homma kuitenkin lähtee toimimaan ja olen tämän osalta väärässä.

Jaa! Vai että sellaiset jenkit.. Hmm.. Itse en muista näistä tyypeistä mitään, sen verran nuori kun olen. Ehehh. Mutta niin, eipä täällä nyt IHAN kauheasti positiivista tekstiä tullut näistä kahdesta uudesta.. :D Miten se sitten pitäisi ottaa. Jotain kivaakin tuolla toki sanottiin, mutta aika vähän.

Minusta vielä yksi hyvä suomalainen pitäisi saada. Mutta tuleeko sitä? Pakko olisi melkeinpä..

Muuten tiimi näyttää aika hyvältä mielestäni, en ole peloissani tulevan kauden suhteen, mutta toisaalta taas jos nuo jenkit osoittautuu vaikeiksi diivailijoiksi, niin sitten ollaan taas pississä.

Mä uskon, että ensi kausi menee silti ihan hyvin. Kyllä me pleijaripaikassa ollaan kiinni!

Ketkököhän Ukin omista junioreista tulevat tällä kaudella mukaan liigajuttuihin?

2004:
http://www.basket.fi/uutiset/kaikki_uutiset/korisliiga/?x122519=64147

2007:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1457507

2010?

Korihaissa varmaan katsotaan Reavesin olevan sen tason peluri, että riski kannattaa ottaa ja antaa kolmas mahdollisuus. Itse en olisi seurapomona ottanut enää takaisin ihan periaatteesta. Joku kunnioitus tehtyjä sopimuksia kohtaan pitäisi olla, eikä häippästä maisemista heti kun tulee mammaa vähän ikävä.

Kolmas kerta toden sanoo..... ;D

Jokos muuten Gonnerilla on jonnekin sopimus ensi kaudesta...?

Huh, huh, ja tattis aamen. Korihait on tekemässä uusia Lappeita tulevalla kaudella, ei vaan taida Westerholmin eväät riittää ainakaan pelillisellä puolella. Finanssipuolen pystyy sekoittamaan kuka vaan. Yksinkertaisesti yksi mies ei pysty valmentamaan liigajoukkuetta ja johtamaan seuraa.
Vahvistuksiin en otaa mitenkään kantaa, aika näyttää. Mikäli seuran puheenjohtaja suhtautuu yritysjohtamiseensa samalla lailla kuin seuran johtamiseen, olen todella tyytyväinen, että vaihdoin sähköyhtiötä jo vuosi sitten, Kausikortin tulevalle kaudelle lunastan ihan vaan uteliaisuudesta ja myötähäpestä seuraa kohtaan.

MC sanoi:
Lisätietoa? Tämä selittäisi Reavesin hankinnan täysin.
Sen suuntaisia puheita on kuulunut jo pidemmän aikaa. Ja sisäinen miss Marple heräsi henkiin uusinta tiedotetta lukiessa, jossa kerrottiin jenkkien saapuvan elokuun lopussa, Sarcevicin jo saapuneen ja Kuzmicista kerrotaan vaan, että on sopimus. Noh ei siitä mitään varmaan viitsitä vielä huudella kun virallisesti taitaa vielä sopimus olla.

MC sanoi:
No niin p***kiainen, oliko tämä ankka vai vieläkö seisot sanojesi takana? Honka, Iisalo, Korihait, lupaus kahdesta jenkistä, Reaves ja palapeli olisi ehkä valmis?

Tämä kertoo kaiken olennaisen korihaiden tilanteesta. Lee Jr huhuiltiin kirjoittavan heinäkuussa sopparin uuteenkaupunkiin varmuuten vuoksi. jättää näköjään tämän kokonaan väliin koska pelimerkit ovat uudessakaupungissa aika kamalan oloiset. saa Heinonen kehittyä aika jumalattoman paljon jotta ylipäätään sarjassa pysyvät. Reaves oli viime visiitillään todella flegmaattinen jo ennen loukkaantumista. ja kaveri on aina kaveri. ei kannata mennä näihin. pojat tulevat viettämään enemmän aikaa turun yössä kuin reenaamassa.

Vastasin näin jo aiemmin kannattaa lukea useammin korihaiden topicia. eheheh

Kuinka moni oikeasti luuli, että Junnu Lee olisi tehnyt sopimuksen korihaihin tässä vaiheessa? Eiköhän mies pelaile aivan muilla leveysasteilla ensi kaudella.

Boriz sanoi:
Kuinka moni oikeasti luuli, että Junnu Lee olisi tehnyt sopimuksen korihaihin tässä vaiheessa? Eiköhän mies pelaile aivan muilla leveysasteilla ensi kaudella.
Ei yksikään älyllinen olento.

Fine Bastard sanoi:

Luulit ja kuulit oikeen huhuja. wow. Aika varman oloisesti kuitenkin ilmoitit Korihaiden jo saaneen maajoukkuepelaajan riveihinsä.

Fine Bastard sanoi:
yksi maajoukkueen listalla olevista free agenteista on tehnyt korihaiden kanssa sopparin

Huvittavaa, että jotkut tosiaan kuvittelivat Junnun tulevan Korihaihin..

Phenom sanoi:
Luulit ja kuulit oikeen huhuja. wow. Aika varman oloisesti kuitenkin ilmoitit Korihaiden jo saaneen maajoukkuepelaajan riveihinsä.

Huvittavaa, että jotkut tosiaan kuvittelivat Junnun tulevan Korihaihin..

Hus sika metsään

Reaves on haiden tiedotteen mukaan laihtunut 15 kiloo edellisestä visiitistä

mielenkiintoista nähdä miten reaves ja kumpu sopeutuvat mainostettuun nopeaan ja agressiiviseen peliin

Juttua täällä ainakin riittää, no, hyvä ainakin, että joukkue herättää tunteita ja keskustelua ympäri valtakuntaa.

Korihaita sijoitellaan täällä kovati pleijareiden ulkopuolelle. Meikäläisen papereissa ainakin Kouvot, Vilpas, Honka, Tarmo, Kauhajoki ja Lappee jäävät taakse.

Timi sanoi:
Juttua täällä ainakin riittää, no, hyvä ainakin, että joukkue herättää tunteita ja keskustelua ympäri valtakuntaa.

Korihaita sijoitellaan täällä kovati pleijareiden ulkopuolelle. Meikäläisen papereissa ainakin Kouvot, Vilpas, Honka, Tarmo, Kauhajoki ja Lappee jäävät taakse.

Voi kristus, mitkä jenkit valittu...ei voi muuta sanoo että oharit tulee...tunnen nää molemmat jenkit ja en tule luottamaan heihin...No eipä Korihait muutenkaan mene playoffeihin, ja loukkaantuneita ei parane tulla, mikäli loput pelaajat ovat junnuja.Kapea ryhmä jälleen on...

Timi sanoi:

Kova on Timillä luotto. Minun mielestäni on vielä vaikeaa sanoa mitään joukkueiden välisistä voimasuhteista, kun suurella osalla on joukkue vielä kokonaisuudessaan julkaisematta. Tai itse asiassa kaikilla, sillä KTP ei ole julkaissu Ivey huhua, eikä Kataja toista jenkkiään. Jos siis kuitenkin odoteltaisiin ensiksi, millaisia pelaajia joukkueissa on ja ryhdytään vasta sitten jakamaan etukäteissijoituksia.

vakaa skuuppi sanoi:
Kova on Timillä luotto. Minun mielestäni on vielä vaikeaa sanoa mitään joukkueiden välisistä voimasuhteista, kun suurella osalla on joukkue vielä kokonaisuudessaan julkaisematta. Tai itse asiassa kaikilla, sillä KTP ei ole julkaissu Ivey huhua, eikä Kataja toista jenkkiään. Jos siis kuitenkin odoteltaisiin ensiksi, millaisia pelaajia joukkueissa on ja ryhdytään vasta sitten jakamaan etukäteissijoituksia.

Lähinnä tämän hetkisillä rostereilla mitattuna, eli ts. kotimaisia runkoja verraten päätelmäni tein. Viime vuotta lukuunottamatta on mestaruus voitettu kovilla suomalaisilla. Jenkit kun ovat kuitenkin lähes tasapäisiä, kotimaisissa se joukkueiden ero syntyy.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.