Koripallo.com

Korihait vs. Honka, la 27.1 klo 17 Pohitulli

Kumpi vie voiton?


  • Äänestäjiä
    36
Viestejä
204
Mr. Mef sanoi:
Sellaista pelaajaa Honka tarvitsee jos haluaa taistella mestaruudesta Lappeenrantaa, Ukia tai Joensuuta vastaan.

Aika hyvä provo.
Voi olla että Hait tosiaankin antaa vielä aihetta iloon.
 
Viestejä
1 722
Gorgol sanoi:
Aika hyvä provo.
Voi olla että Hait tosiaankin antaa vielä aihetta iloon.
Lähinnä siinä oli ne joukkueet joita vastaa Hongalla on ollut vaikeuksia. Uki voi tulla ekalla kierroksella vastaan, samoin Lpr vaikka ovatkin nyt nousussa.. Silloin voi olla 1st round exit edessä Hongalla..
 
Viestejä
17
Taas vahva panos kotimaisilta. 4 pistettä 96 pisteestä. Kotimaisten tehot olivat -2, kun taas ulkolaiset keräsivät + 116.
 
Viestejä
4 452
Onpas se piruvie tämä JOEN kristallipallo hyvä ennustamaan, vaikka tälläkertaa ei tullut selväksi tarkoitettiinko voittajia vai häviäjiä, vastedes vastaavissa tilanteissa voidaan olettaa kyseessä olevan voittajien nimet. Mitenkäs Horrowin vetojen kävi??

Ps. JOE sun kannataisi sirkus finlandiaan pyrkiä meedioksi! Vaikka siellä ei kovin rahoiksi lyödäkkään, mutta silti lähes joka aamu eri kaupunki! Näkköö muailmoo!
 
Viestejä
309
On ollut ilo katella kahdessa viime matsissa, kun Jyri on muun joukkueen kanssa käynyt kättelemässä  lopuksi kaikki vastapuolen pelaajat, tämä on varmaan aivan uusi ja outo tapa näille SM-koriksen HUIPPUVALMENTAJILLE.  Tänäänkin Paviaani seisoi kulmassaan vain odotellen, että pääsee ripittämään  alta riman pelanneita ns superstarojaan. Koponen kyllä pelasi ajoittain suht hyvin, mutta välillä häntä vietiin Hikin lailla kuin kuoriämpäriä.
 

reb

Viestejä
336
mutta kertokaan ystäväiseni, miksi ihmeessä Antsa sai yhden tähden? en vieläkään ole päässy siitä yli. tehot oli muistaakseni -1 eikä muutenkaan pelannut kummoisesti.
 

go

voisko joku kertoa tähtien saajat. itse en muista.
Antsa 1 tähti? :eek:
se tähti olisi kuulunut edille?
 

reb

Viestejä
336
go sanoi:
voisko joku kertoa tähtien saajat. itse en muista.
Antsa 1 tähti? :eek:
se tähti olisi kuulunut edille?

* Antero Lehto
** Jukka Matinen
*** Ronald Yates

Itse olisin antanut ennemmin:
* Jukka Matinen (tai joku muu!?)
** Ed Nelson
***Ronald Yates
 

go

reb sanoi:
* Jukka Matinen (tai joku muu!?)
** Ed Nelson
***Ronald Yates

samat.
Ronald pelasi todella loistavan pelin tänään,
huomasin että aina ohi samalla tavalla.
 

reb

Viestejä
336
go sanoi:
samat.
Ronald pelasi todella loistavan pelin tänään,
huomasin että aina ohi samalla tavalla.

äijä on kyllä parantanu huikeasti Lehtosen tultua! aina vaan menee paremmin peli peliltä!! Saanut varmaa ihan erillä tavalla vastuuta. Ed ei taaskaan saanut oikeen syöttöjä.
 

jeij

Sophistifunk sanoi:
Mutta missä on Monte Cummings? o_______O
kertoi pelin jälkeen ,että hänen takareidelleen kävi jtn,mutta sanoi itse että olisi halunnut pelata (tai siis olisi tietysti halunnut) ;)
 

reb

Viestejä
336
jeij sanoi:
kertoi pelin jälkeen ,että hänen takareidelleen kävi jtn,mutta sanoi itse että olisi halunnut pelata (tai siis olisi tietysti halunnut) ;)

mahtaakohan koposen jalka tarvita pientä lepoa myös peleistä?! meni nimittäin nilkka pelin lopussa (niille jotka eivät tienneet)
 
Viestejä
33
reb sanoi:
mutta kertokaan ystäväiseni, miksi ihmeessä Antsa sai yhden tähden? en vieläkään ole päässy siitä yli. tehot oli muistaakseni -1 eikä muutenkaan pelannut kummoisesti.
Koska TW joutui kuuluttamaan, saivat (joutuivat) otteluisännän edustajat ihan itse päättämään tähtien saajat ja tämä oli tulos.
 

reb

Viestejä
336
Poharin Talkkari sanoi:
Koska TW joutui kuuluttamaan, saivat (joutuivat) otteluisännän edustajat ihan itse päättämään tähtien saajat ja tämä oli tulos.

oli muuten tänään laadukasta kuuluttamista  ;) itse ainakin pidin tomppaa parempana.
 
Viestejä
33
Samoin. Kysyisinkin hyvältä ystävältäni Jurg Von Bonsdorfilta (joka näytti taas katsomossa istuskelevan), että mitä mieltä hän on tästä kuuluttaja-asiasta. Eikös ollutkin taas oikeanlaista tunnelman kohotusta?

Huomasitteko muuten, miten Jyri kävi aikalisällä oikein kentän puolella näyttämässä, miten kuuluu pelata?
 

reb

Viestejä
336
Poharin Talkkari sanoi:
Huomasitteko muuten, miten Jyri kävi aikalisällä oikein kentän puolella näyttämässä, miten kuuluu pelata?

niinhän siitä Jyristä sanottiin, että opettaa vaikka kädestä pitäen, vai miten se menikään!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös