Koripallo.com

Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

Mikä on juuri sinun ikäsi?

  • 10-15v

    Ääniä: 7 9,2%
  • 15-20v

    Ääniä: 16 21,1%
  • 20-25v

    Ääniä: 15 19,7%
  • 25-30v

    Ääniä: 14 18,4%
  • 30-40v

    Ääniä: 13 17,1%
  • 40-50v

    Ääniä: 3 3,9%
  • 50-60v

    Ääniä: 6 7,9%
  • 60v+

    Ääniä: 2 2,6%

  • Äänestäjiä
    76
Viestejä
3 675
Kun meitä kp.comilaisia on monenlaisia.. Vanhempaa ja nuorempaa sorttia, mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta ainankin minä haluan tietää, kuinka vanhoja käyttäjiä täältä löytyy eniten. Kootaan tavallaan "ikähaarukka" käyttäjistä, kiitos.
 
Viestejä
5 329
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

Minä myönän olen 70-80 luvulla Jofa tai karhu pipo päässä tehnyt hiekkakakkuja.
 

Vinkki

Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

Hyvä Hullued,

Kun ensi kerralla rakennat GALLUP:ia suosittelen tekemään vastausvaihtoehdot selkeimmiksi. Nyt jos vastaaja on 15, hän voi valita kumman tahansa ensimmäisistä vaihtoehdoista. Eli seuraavan "haarukan" tulisi aina alkaa 16-.. 21-.. ymmärrätkö mitä yritän sanoa? Et voi laittaa samaa vaihtoehtoa kahteen kohtaan :)

Hyvää viikonlopun jatkoa
 
Viestejä
3 675
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

Tämä olikin vain nopeasti tekaistu ja ei niin virallinen, kunhan vain hieman kartoitetaan käyttäjien ikiä.
 
Viestejä
3 675
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

a sanoi:
missä oma ikäs 0-10 ??? ??? ???
Vastasin itse 15-20.
 
Viestejä
5 329
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

Niukkaa on äänestys tässä gallupissa . Ei voi olla vaikee painaa yhtä nappii ei tarvi sanoo mitään .
 
Viestejä
19 536
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

Eihän tässä mitään nappia tarvitse painaa. 57 toukokuun kymmenes päivä tulee mittariin. Vaikka eihän minulla mitään vuosimittaria ole.

Mutta mieli on vielä murrosikäisen....
 
Viestejä
3 675
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!

up
 
Viestejä
359
Vs: Koripallo.com IKÄ-GALLUP!


43 ???
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös