Koripallo.com

Korisliiga ja Ruutu

Viestejä
1 818
Kuunneltavissa ilmaiseksi.
 
Viestejä
529
Palotie on selvästikin mielipiteitä todella vahvasti jakava hahmo, mitä en toisaalta ihmettele. Itse intohimoisena koripallon kuluttajana pidän miehestä suurimmilta osin paljon. Se on totta, että noihin höpö höpö- kysymyksiin vastailun pelin ollessa käynnissä lopettaa lopettaa saman tien.

Se mitä tulee noihin koripalloilullisiin käsitteisiin, niin se taitaa olla lähtöisin aiemmilta selostusvuosilta. Palotie on selostanut NBA:ta jo vuosikausia ennen kuin "tavikset" Markkasen myötä eksyivät ruudulle. Silloin lähetyksiä oletettavasti katsoivat vain vahvasti korisihmiset, jolloin tuon tyylinen selostus on oikein kohdennettu kun termit käytännössä kaikille tuttuja.

Nyt kun mies vahvasti mukana myös korisliigassa, jossa katsojakunta huomattavasti laajempi niin ymmärrettävästi herättää närää.
Jossain vaiheessa olin kriittinen Palotien selostustyyliä kohtaan, nyt jo pidän näistä pikku vivahteista. Seagullsin hehkuttaminenkin jäänyt jo vähemmälle.
 
Viestejä
340
Niin ja muuten ei tullu tyyliä ”espanjalainen palloskriini” ja ”flow -hyökkäys” yms. yhtään.
Seagullsien hehkutus loppu siinä vaiheessa kun finaalipaikka män…, perinteinen suomalaisfanin tapa.
Eikös yx ukko Lahtibasketballista (ja Susijengin huutokuorosta/lipunheiluttajasta) vaihtoi sujuvasti Karhubasketiin, kun aika oli, ehtiiköhän vielä Salohalliinkin…
 
Viestejä
1 826


Ihan valtaisaa kiimaa Korisliigan finaalien alku ei saa aikaiseksi katsojissa.

Snooker kyllä on hyvin hypnoottista.

Lisää vaan niitä pelejä ilmaiskanaville. Ylen aikana 3.finaalista eteenpäin ratkaisuun asti naisissa sekä miehissä. Nyt naisissa ei yhtäkään finaalia vapailla kanavilla ja miehissä vain tuo yksi. Myös yhtäkään mainosta ei näkynyt Nelosen kanavilla. Näköjään liiga ja pesis menee edelle.... come on nelonen...
 
Viestejä
38
Koriksen tv-tuote rupeaa studioineen olemaan suht hyvää, mutta toinen puoliaika on Vilppaan kotipeleissä luokattoman huonoa. Lasketaanko missään muussa urheilussa tuollaista tuotetta jakeluun, missä yksi ja sama kaveri heiluttaa joka pelissä vastustajan pelaajille jatkuvasti kaksin käsin keskisormia??
 
Viestejä
3 084
Koriksen tv-tuote rupeaa studioineen olemaan suht hyvää, mutta toinen puoliaika on Vilppaan kotipeleissä luokattoman huonoa. Lasketaanko missään muussa urheilussa tuollaista tuotetta jakeluun, missä yksi ja sama kaveri heiluttaa joka pelissä vastustajan pelaajille jatkuvasti kaksin käsin keskisormia??
Cry me a fucking river. Ei se kyllä keskisormea näytä. Kieltämättä vähän harmittavaa, mutta joka kertaa ohjaaja leikkaa korin tehneeseen pelaajaan suht nopeasti.
 
Viestejä
2 238
Koriksen tv-tuote rupeaa studioineen olemaan suht hyvää, mutta toinen puoliaika on Vilppaan kotipeleissä luokattoman huonoa. Lasketaanko missään muussa urheilussa tuollaista tuotetta jakeluun, missä yksi ja sama kaveri heiluttaa joka pelissä vastustajan pelaajille jatkuvasti kaksin käsin keskisormia??

Laitahan clippi ja mielellään useammasta pelistä kun kerran JOKA pelissä JATKUVASTI heiluttelee keskisormea.

Jumalaut että on pienet murheet ihmisillä. No ymmärrän kyllä että se laittaa harmittamaan vietävästi kun Vilpas pelaa hyvin ja ruudulle osuu onnistumisista tuuletuksia. :)
 
Viestejä
38
Laitahan clippi ja mielellään useammasta pelistä kun kerran JOKA pelissä JATKUVASTI heiluttelee keskisormea.

Jumalaut että on pienet murheet ihmisillä. No ymmärrän kyllä että se laittaa harmittamaan vietävästi kun Vilpas pelaa hyvin ja ruudulle osuu onnistumisista tuuletuksia. :)

Kirjoituksia twitteristä samasta aiheesta:

" Mikä on Salon tunnetuimman rannekellon merkki? "

" Joku Vilppaan kannattaja tuulettaa ruudussa aivan kameran edessä jokaista koria ja rannekello heiluu sen edessä.. "

" Sitokaa ny toi tuulettajaäijä penkkiin kiinni. "

" Sama ukko pomppasi huitomaan joka korista jo Vilppaan viime sarjassa! "

" Rasittava hölmö. "

Joko nyt ymmärrät, että joku haluaa katsoa peliä, ei sitä, että kameran edessä pompitaan. Näkeekö tätä muiden urheilulajien tuotannoissa?

Oletko sinä itse tämä kyseinen henkilö?

Samaa on kirjoitettu Vilppaan ketjussakin.
 
Viestejä
3 084
Kirjoituksia twitteristä samasta aiheesta:

" Mikä on Salon tunnetuimman rannekellon merkki? "

" Joku Vilppaan kannattaja tuulettaa ruudussa aivan kameran edessä jokaista koria ja rannekello heiluu sen edessä.. "

" Sitokaa ny toi tuulettajaäijä penkkiin kiinni. "

" Sama ukko pomppasi huitomaan joka korista jo Vilppaan viime sarjassa! "

" Rasittava hölmö. "

Joko nyt ymmärrät, että joku haluaa katsoa peliä, ei sitä, että kameran edessä pompitaan. Näkeekö tätä muiden urheilulajien tuotannoissa?

Oletko sinä itse tämä kyseinen henkilö?

Samaa on kirjoitettu Vilppaan ketjussakin.
Mitään oleellista ei jäänyt tämän herran tuuletuksen takia näkemättä. Katsoin itse eilen pelin uudestaan ruudulta ja käytännössä joka kerta ohjaaja leikkasi korintekijään. Tämä mies näkyi maksimissaan sekunnin ruudussa korin jälkeen.
Tästä ongelmasta päästäisiin sillä että kameraan laitettaisiin 20cm korkeampi jalusta tai siirretään kameraa metrin verran.
Tuskin Vilpas kausikorttilaista kieltää kannustamasta joukkuettaan.
 
Viestejä
476
Ei se vaan se, että kuvaus on kuin jostain marjapuskan takaa kuvattu. Ei siis kovin ammattimaista. Yle kun hoitais nämä finaalit niin olisi kaikki ok!
 
Viestejä
2 238
Kirjoituksia twitteristä samasta aiheesta:

" Mikä on Salon tunnetuimman rannekellon merkki? "

" Joku Vilppaan kannattaja tuulettaa ruudussa aivan kameran edessä jokaista koria ja rannekello heiluu sen edessä.. "

" Sitokaa ny toi tuulettajaäijä penkkiin kiinni. "

" Sama ukko pomppasi huitomaan joka korista jo Vilppaan viime sarjassa! "

" Rasittava hölmö. "

Joko nyt ymmärrät, että joku haluaa katsoa peliä, ei sitä, että kameran edessä pompitaan. Näkeekö tätä muiden urheilulajien tuotannoissa?

Oletko sinä itse tämä kyseinen henkilö?

Samaa on kirjoitettu Vilppaan ketjussakin.


En edelleenkään ole kyseinen henkilö. Mutta se, et millä helvetillä tosta ajoittaisesta ruudussa vilahtamisesta voi mieltään pahoittaa ihmettelen edelleen.

Väitit että heiluttelee keskisormea, pyysin siitä klippejä!

Katsoin eilisen pelin ruudusta ja sen edellisenkin, niin jos kaveri vilahtaa kuvissa yhteensä noin 20sekunnin ajan koko lähetyksen ajasta, niin ainoa syy mielensä tästä pahoittamiseen on, että "väärä joukkue onnistuu ja sen onnistumisia joku kehtaa katsomossa tuulettaa."

Ja kyllä, twiititkin osui silmiini ja sekin kertoo ja vahvistaa tuota edellä pohtimaani. Lainasit ansiokkaasti kaikki kommentit tuosta yhdestä twiittiketjusta.

Samalla periaatteella pitäisi sitten kieltää ruutua kuvaamasta yleisöä yleensäkään millään paikkakunnalla tuulettelemassa koreja.
 
Viestejä
1 826
Alkaa kyllä mennä naurettavaksi huuteluksi finaalijoukkueiden kannattajien välillä täällä. Toivoisi nyt malttia...
 
Viestejä
38
En edelleenkään ole kyseinen henkilö. Mutta se, et millä helvetillä tosta ajoittaisesta ruudussa vilahtamisesta voi mieltään pahoittaa ihmettelen edelleen.

Väitit että heiluttelee keskisormea, pyysin siitä klippejä!

Katsoin eilisen pelin ruudusta ja sen edellisenkin, niin jos kaveri vilahtaa kuvissa yhteensä noin 20sekunnin ajan koko lähetyksen ajasta, niin ainoa syy mielensä tästä pahoittamiseen on, että "väärä joukkue onnistuu ja sen onnistumisia joku kehtaa katsomossa tuulettaa."

Ja kyllä, twiititkin osui silmiini ja sekin kertoo ja vahvistaa tuota edellä pohtimaani. Lainasit ansiokkaasti kaikki kommentit tuosta yhdestä twiittiketjusta.

Samalla periaatteella pitäisi sitten kieltää ruutua kuvaamasta yleisöä yleensäkään millään paikkakunnalla tuulettelemassa koreja.

En kannata kumpaakaan joukkuetta. Ja minulle ei ole väliä miten kukakin kannustaa, mitä merkkiä näyttää, näyttääkö vihaista merkkiä- tai riemuitseeko onnistumisesta, heittääkö kuperkeikkaa tai ihan mitä vain tekee.

Olen tilannut Ruudun sen takia, että nään itse peliä. Se tilanne, kun Vilppaan korin jälkeen lähdetään puolustamaan 8 sekunnin virhettä, tai miten estetään kentälle syöttö, se kiinnostaa myös minua. Tätä ei oikeasti nää kunnolla Vilppaan kotipeleissä toisella puoliajalla. Kuva leikataan herran hyppelyn ja merkkien näyttelyn aikaan nopeasti keskemmälle kenttää, tai otetaan toinen kamera käyttöön kentän tasolta, ja kuvataan esimerkiksi Karhun valmentajan reaktiota äskeisen korin jälkeen.

Tätä tapahtuu tällä hetkellä vaikka miten koitat vähätellä ja puolustaa asiaa, tai olla asiasta ymmärtämätön. Annoin aiemmin asiasta palautetta Vilpas ketjussa, nyt tässä ketjussa ja ehkä seuraavan kerran annan palautetta Ruutu palveluun.

Ensimmäisessä matsissa Kauhajoella tapahtui muistaakseni kaksi 8 sekunnin rikkomusta. Tuollaiset tunteita herättävät tilanteet on hyvä nähdä mielestäni tarkasti.

Kaikki saavat kannustaa miten haluavat. Mutta kuten yllä mainittiin, voisiko kameraa esimerkiksi siirtää johonkin muualle(tai korottaa kameran sijaintia), jotta lähetyksistä tulisi parempia?
 
Viestejä
2 238
En kannata kumpaakaan joukkuetta. Ja minulle ei ole väliä miten kukakin kannustaa, mitä merkkiä näyttää, näyttääkö vihaista merkkiä- tai riemuitseeko onnistumisesta, heittääkö kuperkeikkaa tai ihan mitä vain tekee.

Olen tilannut Ruudun sen takia, että nään itse peliä. Se tilanne, kun Vilppaan korin jälkeen lähdetään puolustamaan 8 sekunnin virhettä, tai miten estetään kentälle syöttö, se kiinnostaa myös minua. Tätä ei oikeasti nää kunnolla Vilppaan kotipeleissä toisella puoliajalla. Kuva leikataan herran hyppelyn ja merkkien näyttelyn aikaan nopeasti keskemmälle kenttää, tai otetaan toinen kamera käyttöön kentän tasolta, ja kuvataan esimerkiksi Karhun valmentajan reaktiota äskeisen korin jälkeen.

Tätä tapahtuu tällä hetkellä vaikka miten koitat vähätellä ja puolustaa asiaa, tai olla asiasta ymmärtämätön. Annoin aiemmin asiasta palautetta Vilpas ketjussa, nyt tässä ketjussa ja ehkä seuraavan kerran annan palautetta Ruutu palveluun.

Ensimmäisessä matsissa Kauhajoella tapahtui muistaakseni kaksi 8 sekunnin rikkomusta. Tuollaiset tunteita herättävät tilanteet on hyvä nähdä mielestäni tarkasti.

Kaikki saavat kannustaa miten haluavat. Mutta kuten yllä mainittiin, voisiko kameraa esimerkiksi siirtää johonkin muualle(tai korottaa kameran sijaintia), jotta lähetyksistä tulisi parempia?

No niin, laitappa ruudulle palautetta. Mutta alkuun kun tämä keskustelu lähti käyntiin, syytettiin ja haukuttiin Vilpasta organisaationa tuosta hepusta heilumassa. Ratkaisuksi ehdotettiin että Vilpas poistaa ko hemmon tuolta paikalta tai sulkee ko paikat pois käytöstä.

Niin ei nyt helvetti millään muotoa ole Vilppaan, tai ko hemmon vika kun eläytyy keskiverto suomalaista fania enemmän peliin maksamillaan kausikorttipaikoilla. (saati tahallisesti terrorisoisi lähetystä).

Näitä syytöksiä tässä käyty läpi ja niitä puolustanut. Ja itse koen että tuo määrä ruutuaikaa ja vihastuminen siitä ei kyllä kerro kuin sen, että mielensä pahoittajaa suoraan sanottuna vituttaa Vilppaan onnistumiset.

Kiitos ja anteeksi.
 
Viestejä
38
No niin, laitappa ruudulle palautetta. Mutta alkuun kun tämä keskustelu lähti käyntiin, syytettiin ja haukuttiin Vilpasta organisaationa tuosta hepusta heilumassa. Ratkaisuksi ehdotettiin että Vilpas poistaa ko hemmon tuolta paikalta tai sulkee ko paikat pois käytöstä.

Niin ei nyt helvetti millään muotoa ole Vilppaan, tai ko hemmon vika kun eläytyy keskiverto suomalaista fania enemmän peliin maksamillaan kausikorttipaikoilla. (saati tahallisesti terrorisoisi lähetystä).

Näitä syytöksiä tässä käyty läpi ja niitä puolustanut. Ja itse koen että tuo määrä ruutuaikaa ja vihastuminen siitä ei kyllä kerro kuin sen, että mielensä pahoittajaa suoraan sanottuna vituttaa Vilppaan onnistumiset.

Kiitos ja anteeksi.

Joo, eipä mitään, ei tässä anteeksi tarvitse pyydellä.

Ja mitä Vilppaan onnistunisiin tulee, niin eilen esimerkiksi Lovettilla oli aivan uskomattoman hienoja koreja vielä virheiden jälkeenkin. Ei tässä sarjassa ja ylipäätään kenenkään onnistumiset itseäni ärsytä. Joskus harvoin oman kannattamani joukkuuen peleissä saattaa tuomarien toiminta, tai ylimääräinen kaatuilu ärsyttää. :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös