Koripallo.com

Korisliigan finaali 2020-21: Karhubasket - Vilpas

Viestejä
179
Unelmafinaali olisi ollut Gulls-Vilpas.

Gullsin kotimatseissa pelaajien vaimot kannustamassa tamburiinit kädessä ja Salossa veetit hallin parkkipaikalla paukuttelemassa tykäreitä Nenosen kanssa.
 
Viestejä
1 509
Täällä itketään kun 5 ulkolaisesta 1 loukkaantuu.

Voi pojat.
Missä, kuka on itkenyt ? Selkkis mainitsi että woodin puolustustaktiikkaa piti vähän muuttaa kesken pelin... sehän siinä tapahtui.
Tyypillistä somea, itse voi nostaa metelin aiheesta, jos kukaan muu ei nosta :D
Onnittelut Vilppaalle voitosta! Ne on keskimäärin mukavampia kuin tappiot! Sunnuntaina jatketaan!
 
Viestejä
4 072
Eikös tuosta mopojutusta vois olla Salossa vaa ylpeä? Itseäni ei oo kiinnostanut nuo mopedihommat oikein koskaan, mutta kyllähän esim. eräästä Kymen kaupungista voisi kehitellä paljon parempiakin vittuiluita. :)
 
Viestejä
3 144
Missäköhän Holyfieldin vamma mahtoi tulla, kun ainoa kunnon kontakti oli hyökkääjänvirhe Rannikkoa vastaan ja ei ainakaan kehonkielessä ollut mitään ihmeellistä sen jälkeen.
 
Viestejä
2 268
Missäköhän Holyfieldin vamma mahtoi tulla, kun ainoa kunnon kontakti oli hyökkääjänvirhe Rannikkoa vastaan ja ei ainakaan kehonkielessä ollut mitään ihmeellistä sen jälkeen.

Alkulämmittelyssä jo oli. Toiviainen lehdistötilaisuudessa kerto et Parks oli tästä hänelle vinkannu jo sillon.

Ja selkä vaivasta kyse.
 

SC

Viestejä
1 284
Melkosen luottavainen olen että vilpas vie. Avain on stephensin pakki bojania vastaan joka ottaa muuttaa karhun 5vs5 hyökkäyksen tänään nähdyksi heroball kolmosten viskelyksi ja ainoa ase on juoksu. Kun taas toisessa päässä Woodilla ja stephensillä on postissa aina missmatch ja okko on pakko urhrata koivariin kuten Kanervo.

Enkä ymmärrä puhetta karhun ylivoimaisesta urheilullisuudesta kun kentän urheilullisimmat pelaajat on Griffin ja Stephens...

Olen toki ennenkin ollut väärässä...
 
Viestejä
425
Viihdyttävä matsi. Vilppaan jopa 20p johto riitti kuin riittikin voittoon. Koti-etu nyt Vilppaalla. Su jatketaan taas. Tuomarit hyviä, eipä edes tule mielen pas...ja vihellyksiä...
Kommentaattori Timo Saukkola entinen Namika Lahden pelaaja. Nykyään toimii HNMKYn pää-valmentajana ja U19 valmentajana. Korjatkaa jos olen väärässä......
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös