Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäntylä kun vaan ei pysty olla sivuroolissa, siinä se ongelma onkin.Tottakai se ärsyttää enkä itsekään pelaajana tai valmentajana juuri tuomareita kunnioittanut, mutta nyt katsojana annan heidän olla sivuosassa ja viheltää niin kuin katsovat parhaaksi.
Eli Espoon Nash onkin katkeroitunut entinen pelaaja joka nälvii Hirvosta !! Hirvonen on nuori ja lahjakas pelaaja jota itse et ilmeisesti ollut! Mäntylä on umpi surkea tuomari jonka ei pitäisi viheltää tän tason pelejäTottakai liiton pitää parantaa tuomareiden edellytyksiä onnistua tarjoamalla koulutusta, luomalla mahdollisuuksia videotarkistuksille ja edesauttamalla uusien tuomarien nousua Korisliiga-tasolle.
Se, että liitto tai seurat heittäisivät nyt ottelun tuomarikolmikon, tai yhdenkin tuomarin, bussin alle olisi käsittämätön viesti muille liigatuomareille eikä varmasti lisäisi viheltämisen houkuttelevuutta, ja halventaisi Korisliiga-tuomarien arvovaltaa. Talkoohomminahan hekin tätä lähes tekevät.
Koripallo-ottelussa on varmaan sata pallonhallintaa, eikä se ottelu ratkea yhdessä tai kahdessa tietyssä. Tottakai se ärsyttää enkä itsekään pelaajana tai valmentajana juuri tuomareita kunnioittanut, mutta nyt katsojana annan heidän olla sivuosassa ja viheltää niin kuin katsovat parhaaksi.
Koko MM-finaalin missaaminen bussissa istuessa olisi varmaan syönyt merkittävässä määrin minkä tahansa pitkän matkan seuran fanit.
Eli Espoon Nash onkin katkeroitunut entinen pelaaja joka nälvii Hirvosta !! Hirvonen on nuori ja lahjakas pelaaja jota itse et ilmeisesti ollut! Mäntylä on umpi surkea tuomari jonka ei pitäisi viheltää tän tason pelejä
Tottakai liiton pitää parantaa tuomareiden edellytyksiä onnistua tarjoamalla koulutusta, luomalla mahdollisuuksia videotarkistuksille ja edesauttamalla uusien tuomarien nousua Korisliiga-tasolle.
Se, että liitto tai seurat heittäisivät nyt ottelun tuomarikolmikon, tai yhdenkin tuomarin, bussin alle olisi käsittämätön viesti muille liigatuomareille eikä varmasti lisäisi viheltämisen houkuttelevuutta, ja halventaisi Korisliiga-tuomarien arvovaltaa. Talkoohomminahan hekin tätä lähes tekevät.
Koripallo-ottelussa on varmaan sata pallonhallintaa, eikä se ottelu ratkea yhdessä tai kahdessa tietyssä. Tottakai se ärsyttää enkä itsekään pelaajana tai valmentajana juuri tuomareita kunnioittanut, mutta nyt katsojana annan heidän olla sivuosassa ja viheltää niin kuin katsovat parhaaksi.
Tuomarin tehtävä on aina, ihan aina, olla se voima, joka laskee kierroksia ja purkaa tilanteita. Mäntylä sen sijaan aloittaa tilanteet, provosoi pelaajia ja vaatii hänen kohteluaan kuninkaallisena.
Ai sun suhteen? Ni olen! Olen seuraillut kirjoitteluasi pidemmön aikaa ja Hirvonen on ollut sun hampaissa koko ajan! Nyt kun Hirvonen pelasi aivan huikeat pleijarit ni pysyit hiljaa ku kusisukassa!Ootsä tosissasi?
Ai sun suhteen? Ni olen! Olen seuraillut kirjoitteluasi pidemmön aikaa ja Hirvonen on ollut sun hampaissa koko ajan! Nyt kun Hirvonen pelasi aivan huikeat pleijarit ni pysyit hiljaa ku kusisukassa!