Koripallo.com

Korisliigan finaalit 2018-19: Karhubasket - Kouvot

Viestejä
2 515
Voi olla että katsoin vähän väärin, mutta mun mielestä Gipsonia käytettiin vähemmän kuin G1 ssä. Ja edelleen Mangano ei pystynyt mitenkään pysäyttämään härkää. Saisiko Rougeau tai Knight pidettyä Gipin vähän kauempana otramassa catchiia ja sitökautta saada vähän valjaita ylle.

Voi olla että käyttivät. Voi olla että käyttivät myös siksi kun ei onnistunut niin hyvin kun game 1. Ja onnistujia löytyi muista.

Mutta silti minun mielestä Gipsonni pysyi paremmin kurissa kun ekas pelis.
 
Viestejä
1 512
Mistäköhän Jyri oli saanut käsityksen, että Kouvojen pelaajat olisivat ” selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa” kuin Karhun? Taitaa olla mindgamea tämä lausunto? Piiputtamista en oo karhulaisillakaan nähnyt.
 
Viestejä
1 189
Voi olla että käyttivät. Voi olla että käyttivät myös siksi kun ei onnistunut niin hyvin kun game 1. Ja onnistujia löytyi muista.

Mutta silti minun mielestä Gipsonni pysyi paremmin kurissa kun ekas pelis.

Niin kumpi parempi taktiikka antaa Kouvonen pelata palloa Gipsonille korinaluspeliin ja herra tekee sieltä pinnoja minkä tekee. Mangano painii ja tekee saman määrän toiseen päähän vai kuten G2 tuplataan ja triplataan. Jolloin muu kenttä aukeaa
 
Viestejä
1 189
Mistäköhän Jyri oli saanut käsityksen, että Kouvojen pelaajat olisivat ” selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa” kuin Karhun? Taitaa olla mindgamea tämä lausunto? Piiputtamista en oo karhulaisillakaan nähnyt.
Jospa Jyrillä on pöydällään molempien joukkueiden fysiikkatestien tulokset ;)
 
Viestejä
2 089
Se että Jyri oli katsellut videoita ja tehnyt kuvioihin muutoksia mihin Jussi ei pystynyt vastaamaan.


Ahaa. Itse ymmärsin että Jyri oli videoita katsellut jo ennen 1. finaalia mutta joukkue ei omaksunut kaikkea opetettua. Toiseen oli omaksunut.

Muutoksia Jyrkkä ei väittänyt tehneensä.

Jutussani ei ole pointtia.
 
Viestejä
847
Mistäköhän Jyri oli saanut käsityksen, että Kouvojen pelaajat olisivat ” selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa” kuin Karhun? Taitaa olla mindgamea tämä lausunto? Piiputtamista en oo karhulaisillakaan nähnyt.
Kieltämättä lehdessä luki näin. Tosin itse epäilen, että se on nyt irrotettu isommasta kokonaisuudesta. Itse LUULEN Jyrin tarkoittaneen sitä, että pelaajat on nyt paremmassa kunnossa kuin runkosarjassa.

Jos tarkoituksellisesti vertasi Karhun pelaajiin, niin aika puskista tuli. Ei oikein Jyrin tapaista. On se velho . Vetää ässiä hihasta minkä ehtii.
 
Viestejä
418
Kieltämättä lehdessä luki näin. Tosin itse epäilen, että se on nyt irrotettu isommasta kokonaisuudesta. Itse LUULEN Jyrin tarkoittaneen sitä, että pelaajat on nyt paremmassa kunnossa kuin runkosarjassa.

Jos tarkoituksellisesti vertasi Karhun pelaajiin, niin aika puskista tuli. Ei oikein Jyrin tapaista. On se velho . Vetää ässiä hihasta minkä ehtii.
Kyllähän tuo Jyri aika selvästi Elisan studiossa antoi ymmärtää, että Kouvot on vastustajaansa paremmassa fyysisessä tikissä. On se velhojen velho, ehkä jopa pelottava velho.
 
Viestejä
1 189
Eilisestä pelistä jäi paras maku suuhun ottelun loputtua, kun Kouvolan vanhempi herrasmies kulki yli 70 kauhajokelaisen fanin edestä keskisormi pystyssä :cool:
Provohan tuo mutta on se hienoa kun peleistä löytyy kaikille jotain. Jokainen elää unelmaa tavallaan
 
Viestejä
1 189
Kyllähän tuo Jyri aika selvästi Elisan studiossa antoi ymmärtää, että Kouvot on vastustajaansa paremmassa fyysisessä tikissä. On se velhojen velho, ehkä jopa pelottava velho.
Kyllä mä mieluusti ottaisin Jyrin tänne lakeuksille valmentamaan.
 
Viestejä
1 689
Sarja 1-1 odotetusti.
Kumpi coutseista hakee pari vierasvoittoa täs sarjas niin voidaan alkaa puhuun velhoista!
 
Viestejä
563
Ja olipa taas sarsevitsilla itkeminen niinkuin pikkupojalla. Milloinkohan kasvaa aikuiseksi? Milloin tuomarilla sisua antaa mussutuksesta virhe? Näköjään Rusoollekin on nyt opetettu tilannepurnaamisen alkeet. Pohjanmaalainen luonne on hyvin tarttunut.:D
 
Viestejä
1 512
Ja olipa taas sarsevitsilla itkeminen niinkuin pikkupojalla. Milloinkohan kasvaa aikuiseksi? Milloin tuomarilla sisua antaa mussutuksesta virhe? Näköjään Rusoollekin on nyt opetettu tilannepurnaamisen alkeet. Pohjanmaalainen luonne on hyvin tarttunut.:D

Sarcevic tosiaan sieltä Päntäneeltä kotoosin, ihan sieltä Isojoen rajalta tosin. Mutta aiva tuollaanen umpipohojalaanen kumminkin:rolleyes: Siis hieno mies!
 
Viestejä
2 515
Ja olipa taas sarsevitsilla itkeminen niinkuin pikkupojalla. Milloinkohan kasvaa aikuiseksi? Milloin tuomarilla sisua antaa mussutuksesta virhe? Näköjään Rusoollekin on nyt opetettu tilannepurnaamisen alkeet. Pohjanmaalainen luonne on hyvin tarttunut.:D
Ei miksi palasit. Tuskin kukaan kaipasi..

Ehkä Sarcevic on ottanut Rannikosta mallia.
 
Viestejä
563
Kerrohan Juhta nyt kun sait tulla taas V.ttu.lem..n kuinka se seurasi tavoilleen uskollisesti suli jälleen,jään odottamaan vastausta.
Mietin hetken, että mikä onkaan tuo seurani jota tarkoitat. Mutta Jeremias tuossa nyt mainitsikin, että Vilppaasta puhutaan. Vaikea nähdä, että Vilpas olisi ollut tällä kaudella "tavoilleen uskollinen" sijoituksen mielessä. Katsoin, että yli 20:n vuoden korisliigataipaleellaan keskimääräinen sijoitus on niinkin vaatimaton kuin 7...8. Sijoitusmielessä viime kaudet Vilpas on siis ollut varsin "tavoilleen uskoton".
Edelleen teitä Pohjanmaan veijareita pitää hieman tilastoanalyysin perusteissa näköjään ojentaa:D... Onneksi siihen on jo totuttu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös