Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
1 506
Vs: Korisliigan televisiointi

Kiitos!
Muistinkin heti sen jossain nähneeni. Aika helvetistihän tuo ISTV lähettää pelejä...!

Esim karhufanin näkökulmasta siis ainakin 5 runkosarjamatsia jää korisliigann kautta näkemättä.

Taisi tämä joko-tai asetelma tulla liitollekin yllätyksenä, ainakin ko. listan otsikosta päätellen?

"KorisliigaTV:n LISÄKSI YLE, VeikkausTV ja ISTV lähettävät yli 60 ottelua"

Tässä olisi kyllä pieni asiakastiedotteen paikka korisliiga-tv:lle, vaikka palvelu on edelleen erinomainen parannus live-seurantaan nähden.
 

vmp

Viestejä
296
Vs: Korisliigan televisiointi

Nlkke sanoi:
Kyllähän mä ainakin otan yhteyttä jos en näitä kaikkia matseja nää tällä 90€:llä. Kyllä ensisijaisesti katson oman joukkueen vierasmatsit ja sen jälkeen ne minua eniten mielenkiintoiset matsit (jos ei samalle päivälle osu oman joukkueen matsia). Kyllä silloin laittaa vituttamaan se, että sieltä on juuri se minua kiinnostava matsi vuokrattu jollekkin muulle palveluntarjoajalle.

Kuitenkin mainostavat näin tuotetta: "Tällä kausikortilla voit katsoa runkosarjasta kaikki suosikkijoukkueesi koti- ja vieraspelit jotka lähetetään KorisliigaTV:ssä suorina!"

Ei tuon luulis kauheesti jättävän tulkinnanvaraa.
Niin, kyllä tässä mennään suomen kielen tulkinta-alueelle. Tuo lause kertoo joko sen, että kaikki koti- ja vieraspelit lähetetään suorina, tai sitten se kertoo, että niitä pelejä ei näy, joita ei lähetetä suorana. Markkinointitekstiksi liian monitulkintainen ilmaisu. Olisikohan kenelläkään screenshottia siitä korisliigatv:n etusivusta siltä päivältä, kun palvelu tuli saatavaksi. Mielestäni silloin myytiin vain kaikkia pelejä ilman mitään jatkomainintoja. No, kyllä nämä tapaukset ratkeavat, koska tiedän valituksia jo menneen viranomaisille.
 
Viestejä
2 439
Vs: Korisliigan televisiointi

JayKay sanoi:

Ja kannattaa huomata, että ISTV:n lisäksi myös osa VeikkausTV:n kautta näkyvistä peleistä ei näy KorisliigaTV:n puolella.

YLE TV2 / YLE Areena = Ottelu Ylen em. kanavilla. Ottelu esitetään myös KorisliigaTV:ssä.
VeikkausTV = tuotanto KorisliigaTV -tuotannolla VeikkausTV:ssä. Ottelua ei esitetä KorisliigaTV:ssä
VeikkausTV* = tuotanto TV-tuotannolla VeikkausTV:ssä. Ottelu esitetään myös KorisliigaTV:ssä.
ISTV = tuotanto KorisliigaTV -tuotannolla ISTV:ssä. Ottelua ei esitetä KorisliigaTV:ssä
 
Viestejä
1 506
Vs: Korisliigan televisiointi

shaqtin a fool sanoi:
Ja kannattaa huomata, että ISTV:n lisäksi myös osa VeikkausTV:n kautta näkyvistä peleistä ei näy KorisliigaTV:n puolella.

Voihan kyynel. Tää ei tunnu ammatti-ihmisten touhulta.
Mokaa ei lievennä edes se, että Veikkaus-tv on sentään ilmainen ja vaatii vain rekisteröitymisen? (Vai vaatiiko se kumminkin jonkinlaisen aloitussijoituksen omalle veikkaustilille... En muista, mutta rahat kuitenkin säilyy itsellä...).

Tosi ikävä mollata tervetullutta kehityshanketta, mutta onhan tämä nyt ihan syvältä , miten tätä markkinoitiin vs. miten paljon pelejä todellisuudessa tätä kautta näkee.
 
Viestejä
34
Vs: Korisliigan televisiointi

Veikkaus TV:n käyttö on maksuton mutta sinne pitää olla rekisteröitynyt ja pelitilillä oltava vähintään 1 € talletettuna.
Aika harhaan johtavaa tuo kerronta korisliigaTV:n sivulla on. Palvelun ehdotkin on vain englanninkielisenä. Ei näin. Lähetystenkin taso vaihtelee paikkakunnasta riippuen.
Nyt tässäkin vähän rahastuksen makua.
 
Viestejä
847
Vs: Korisliigan televisiointi

Ikävä olla ns. "kuittailija", mutta ainakin minun veikkaustililläni olevat 0,41€ on tähän asti riittäänyt VeikkausTV:n tuotannon seuraamiseen. Vai onko ehdot muuttuneet kesän aikana?
 
Viestejä
2 257
Vs: Korisliigan televisiointi

sideline sanoi:
Ikävä olla ns. "kuittailija", mutta ainakin minun veikkaustililläni olevat 0,41€ on tähän asti riittäänyt VeikkausTV:n tuotannon seuraamiseen. Vai onko ehdot muuttuneet kesän aikana?
Ei ole, mulla on tällä hetkellä 39 senttiä ja hyvin pelittää.

Onneksi ei tosiaan tullut KorisliigaTV:tä hankkittua. Voisin tuosta tuotteesta maksaa enemmänkin kuin 90€, mikäli sillä näkisi kaikki ottelut myös jälkikäteen.
 
Viestejä
559
Vs: Korisliigan televisiointi

Minä henkilökohtaisesti hankin liigan kausikortin siinä uskossa että näen kaikki haluamani matsit. Näin tuo liigapassi toimii kaikkialla, Euroliiga, NBA, muut jenkkien palloilajit.
Myönnän, että en muista missä sanamuodossa paketti myytin, mutta kyllä minä tunnen itseni kusetetuksi. Jos hankin NBA:n liigapassin, ei minua harmittaisi kovinkaan paljon, jos NBA myisi oikeudet myös esimerkiksi NelonenProlle.
Mutta minua suoraan sanoen vituttaa että Liiga on myynyt oikeudet muile JA SAMALLA LEIKANNUT MINUN MAKSAMIANI OIKEUKSIA NÄHDÄ OTTELUT.
Hienoa, että pelit näkyvät Ylellä, VeikkausTV:ssä ja ISTV:ssä, mutta se ei mitenkään poista sitä epäkohtaa että samalla Korisliiga otti nuo kaikki ottelut pois minulta ja muilta kusetetuilta.

Olen itse hankkinut tuon liigapassin joskus 20.10. ja viikko hankintani jälkeen Liiga sitten ilmoitti että on myynyt oikeuksia myös muille tahoille ja samalla ottaa nuo myydyt ottelut pois minun kiintiöstäni.

Westerholm & Co kusettivat meitä, joko harkitusti tai vahingossa.
 

vmp

Viestejä
296
Vs: Korisliigan televisiointi

Cabernet sanoi:
Minä henkilökohtaisesti hankin liigan kausikortin siinä uskossa että näen kaikki haluamani matsit. Näin tuo liigapassi toimii kaikkialla, Euroliiga, NBA, muut jenkkien palloilajit.
Myönnän, että en muista missä sanamuodossa paketti myytin, mutta kyllä minä tunnen itseni kusetetuksi. Jos hankin NBA:n liigapassin, ei minua harmittaisi kovinkaan paljon, jos NBA myisi oikeudet myös esimerkiksi NelonenProlle.
Mutta minua suoraan sanoen vituttaa että Liiga on myynyt oikeudet muile JA SAMALLA LEIKANNUT MINUN MAKSAMIANI OIKEUKSIA NÄHDÄ OTTELUT.
Hienoa, että pelit näkyvät Ylellä, VeikkausTV:ssä ja ISTV:ssä, mutta se ei mitenkään poista sitä epäkohtaa että samalla Korisliiga otti nuo kaikki ottelut pois minulta ja muilta kusetetuilta.

Olen itse hankkinut tuon liigapassin joskus 20.10. ja viikko hankintani jälkeen Liiga sitten ilmoitti että on myynyt oikeuksia myös muille tahoille ja samalla ottaa nuo myydyt ottelut pois minun kiintiöstäni.

Westerholm & Co kusettivat meitä, joko harkitusti tai vahingossa.
Veikkaisin vahinkoa, sillä harkittu kusetus vaatii älyä ja tätä hommaa ei ole älyn kanssa toteutettu.
 
Viestejä
34
Vs: Korisliigan televisiointi

sideline sanoi:
Ikävä olla ns. "kuittailija", mutta ainakin minun veikkaustililläni olevat 0,41€ on tähän asti riittäänyt VeikkausTV:n tuotannon seuraamiseen. Vai onko ehdot muuttuneet kesän aikana?
Ihan hyvä täsmennys, kyllä se varmaan käyntiin lähtee kunhan siä plussalla ollaan :D
Ite en oo viä alle euroon päässy ;)
 
Viestejä
492
Vs: Korisliigan televisiointi

Korisliiga.fi 9.9.2014

"Yhden runkosarjaottelun ottelulippu tulee maksamaan 7 euroa. Lisäksi vaihtoehtoina ovat Follow Your Team, jonka avulla näet kaikki suosikkijoukkueesi runkosarjan ottelut (60e) ja Season Pass, jolla näet kaikkien joukkueiden runkosarjan ottelut (90e)."
 
Viestejä
301
Vs: Korisliigan televisiointi

Kyllä tässä hieman itselläkin on huijattu olo.

Eilen ajattelin, että jes huomenna on kova matsi Karhulla Bisonsia vastaan, onneksi ostin sen FYT-passin niin näen ottelun! Hetken päästä kuitenkin valkeni että eipä ko. peliä tulekaan koska joku hemmetin maksullinen ISTV-näyttää matsin :mad: :mad: Passin ostaessani sain mielikuvan, että näen kaikki suosikkijoukkueeni pelit, en vain niitä jotka eivät tule jostain hemmetin Ilta-Sanomista tai Veikkaukselta tai mistä lie. Pistää vihaksi.
 
Viestejä
1 041
Vs: Korisliigan televisiointi

Hilguma sanoi:
Kyllä tässä hieman itselläkin on huijattu olo.

Eilen ajattelin, että jes huomenna on kova matsi Karhulla Bisonsia vastaan, onneksi ostin sen FYT-passin niin näen ottelun! Hetken päästä kuitenkin valkeni että eipä ko. peliä tulekaan koska joku hemmetin maksullinen ISTV-näyttää matsin :mad: :mad: Passin ostaessani sain mielikuvan, että näen kaikki suosikkijoukkueeni pelit, en vain niitä jotka eivät tule jostain hemmetin Ilta-Sanomista tai Veikkaukselta tai mistä lie. Pistää vihaksi.

Samaa mieltä. Ostin siinä luulossa, että näen kaikki joukkueeni ottelut. Sen sijaan menetän mm. molemmat vierasottelut Kauhajokea vastaan, koska ne myytiin jollekin helvetin ISTV:lle!
 
Viestejä
301
Vs: Korisliigan televisiointi

Nyt kun vielä nöyrryin tilaamaan tuota Urheilusanomat-lehteä tämän yhden pelin takia (tarjous 1e/30pv) niin sekään ei onnistu... "Teknistä virhettä" puskee ruutuun. Hienoa.
 
Viestejä
1 367
Vs: Korisliigan televisiointi

Hilguma sanoi:
Kyllä tässä hieman itselläkin on huijattu olo.

Eilen ajattelin, että jes huomenna on kova matsi Karhulla Bisonsia vastaan, onneksi ostin sen FYT-passin niin näen ottelun! Hetken päästä kuitenkin valkeni että eipä ko. peliä tulekaan koska joku hemmetin maksullinen ISTV-näyttää matsin :mad: :mad: Passin ostaessani sain mielikuvan, että näen kaikki suosikkijoukkueeni pelit, en vain niitä jotka eivät tule jostain hemmetin Ilta-Sanomista tai Veikkaukselta tai mistä lie. Pistää vihaksi.

näyttäiskö nyt sit ilmaseks noi kaikki ISTV-matsit kun porukkaa ymmärrettävästi hieman kismittää kun on maksanut siinä luulossa että näkee kaikki pelit korisliigaTV:ltä
 
Viestejä
307
Vs: Korisliigan televisiointi

Oldraccoon sanoi:
Siis täh? Oletko perunut sen tilauksen jo nyt? Mites se tapahtuu?
Jos en ole perunut, olenko jo myöhässä, eli tuleeko seuraavan kuukauden tilausmaksu joka tapauksessa..? P..ntele sentään.

Joo omasta profiilista "omat tilaukset" kohdasta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös