Koripallo.com

Kouvot - Korihait 28.12. klo 18.30

Viestejä
4 452
Vs: Kouvot - Korihait 28.12. klo 18.30

Sir Pale sanoi:
Itse ihmettelen suuresti, että miksi silmämääräisesti 190 cm ja 90 kiloinen Az Reid pelaa hyökkäyksessä korin alla? Tekee onnettomia "isonmiehen" skreenejä eikä oikein osaa pelata itseään vapaaksi. Se vähä mitä pelaajasta olen nähnyt, niin olen ymmärtänyt, että avut ovat jossain ihan muualla. Liikkuvuuden ja koon perusteella olisi varmasti parempi peluri kolmos tai vaikka kakkos paikalla. Eli Gonner tai Hudson kotia ja joku ISO mies tilalle. Korihait tarvii mielestäni kovan profiilin levyripelaajan kolmen kakkos-kolmos paikan jenkin sijasta.

Toinen huomiota herättänyt asia oli se, että Haiden pelaajat alkoivat riiputtaa päätään tuskastumisen merkiksi jo ottelun ensimmäisten minuuttien jälkeen. Pari epäonnistumista ja peli taisi monen kohdalta olla henkisesti jo pelattu. Kumpulainen ja Hudson tästä kongreettisimmat esimerkit. Mielestäni tässä on asia, joka on nimenomaan valmentajan vastuulla.

Kumpulaisella taitaa mennä nykyään jumalaton määrä energiaa ihan vaan itsensä hillitsemiseen. Miehellähän on maine, että kuumenee takuuvarmasti joka pelissä tuomareihin tai jopa omiin pelaajiinsa. Ehkä keskittyminen itse peliin ei ole aivan täydellistä kun haluaa saada tämän taakan harteiltaan... ;) Eilen muutaman katsojan "vanhojen muistelu" tuotti tulosta.

Jenkki jutusta keskusteltiin jo Hudsonin palkkauksen yhteydessä, itsekin olin/olen vahvasti ison miehen kannalla. Ei kai Hudsonissa mitään vikaa ole, ihan pelimies, mutta mielestäni vääränlainen pelimies haipoppooseen. En usko, että jenkuloita enää lähdetään vaihtamaan, mutta yksi vastaus voisi olla Ogin ennakkoluuloton peluuttaminen peleissä, ei AZ:n tarvitsisi pelata korin alla niin paljoa vaan voisi keskittyä mielestäni omimpaan (3.) pelipaikkaansa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös