Koripallo.com

Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Kuka heittää bonusviivan takaa korin seuraavassa playoff ottelussaan?


  • Äänestäjiä
    96
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
151
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Hullued sanoi:
Kenellä oli turhia viestejä?
Katso peiliin niin selviää kenellä.
 
Viestejä
7 419
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Itse asiassa Ray Allenilla on kovempi kolmosprosentti kuin noilla muilla pelaajilla yhteensä. (Ainakin ennen tätä kautta, ks. http://www.databasebasketball.com .)

Kyllä mä olen aika varma, että Allen on se, joka heittää seuraavaksi kolmospussukan.
 
Viestejä
3 675
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Migga sanoi:
Katso peiliin niin selviää kenellä.
Ai hittolaine, ku mun peilii oli teipattu sun kuvas. No eiköhän se ole sitten siinä...
 
Viestejä
7 419
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Ja kyllä täällä kp.comissakin on 60.9% äänestäjistä ollut sitä mieltä, että Allen se on se, joka sen kolmosen seuraavassa pelissä heittää!
 
Viestejä
3 675
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

hamahakkimies sanoi:
Ja kyllä täällä kp.comissakin on 60.9% äänestäjistä ollut sitä mieltä, että Allen se on se, joka sen kolmosen seuraavassa pelissä heittää!
Näin on... Uskokaa tai älkää, joku on äänestänyt O´Nealia?! ???
 

jepajsdffds

Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

must tuntuu et howardi iskee :D
 
Viestejä
1 177
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Hullued sanoi:
Näin on... Uskokaa tai älkää, joku on äänestänyt O´Nealia?! ???

Minä äänestin. Ei ole ainakaan läpällä tehty topiikki?? Tässä perusteluni:
koska kun ottelu on edennyt pitkälle ja New Yorkia vastaan yritetty puollustaa niiden run´n gunia niin vanha Säkki ei ole pysynyt mukana. Kun on aika juosta puolustukseen Säkki ehtii vasta vastustajan kolkille. Vastustajalle sattuu menetys ja koska säkki on kyllästynyt juoksemaan niin saatuaan pallon hän ovelana poikana yrittää viskata palloa päätykatsomoon ajatellen: "vittu nyt pitäs ehtiä puolustamaan" ja kas kummaa. Pallo koriin ja koska heitto lähti viimesellä sekunnilla ja vielä juuri se heitto takasi sunssien voiton niin Säkki nostettiin kultatuoliin mutta koska ei muiden pelaajien keho kestänytkään 400 Kg harteillaan niin koko Phoenixin joukke murskaantui...
 
Viestejä
5 781
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Hämis, älä kiusaa kehittyviä poikasia :-X.
 
Viestejä
965
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Itse äänestin enemmistön tavoin Ray Allenia, joka onkin saanut 61,4 prosenttia äänistä, pelkästään seuraavien tilastojen pohjalta;

Career 3P %
Shaquille O'Neal 0.048
Tim Duncan 0.188
Zaza Pachulia 0.000
Dwight Howard 0.083
Ray Allen 0.398

Career 3PFG
Shaquille O'Neal 1-21
Tim Duncan 28-156
Zaza Pachulia 0-11
Dwight Howard 1-12
Ray Allen 2461-6162

Kuten näemme, Ray Allen on edellä mainituista pelaajista ainoa, jonka kolmosprosentti on 40 prosentin luokkaa ja joka on NBA-urallaan heittänyt edes 1000 onnistunutta kolmen pisteen heittoa.
 
Viestejä
7 419
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Haades sanoi:
Hämis, älä kiusaa kehittyviä poikasia :-X.

Huomatkaa! Nyt Ray Allenin ääniosuus on noussut jo 61.4%:iin!!!

Aika jännäksi tämä kyllä menee, sillä Allen pelasi ehkä hieman alle tasonsa pudotuspelien avausottelussa Chicagoa vastaan.
 
Viestejä
7 419
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Huomasin juuri, ettei tässä äänestyksessä ole vaihtoehtona Lebron Jamesia.

Olisiko mitenkään mahdollista saada The Kunkkua lisättyä tuonne ehdokaslistalle? Vai pitäisikö sittenkin perustaa toinen samanlainen topic, jossa olisi muistettu myös Lebron?!1?!
 
Viestejä
173
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

undulaatti sanoi:
Itse äänestin enemmistön tavoin Ray Allenia, joka onkin saanut 61,4 prosenttia äänistä, pelkästään seuraavien tilastojen pohjalta;

Career 3P %
Shaquille O'Neal 0.048
Tim Duncan 0.188
Zaza Pachulia 0.000
Dwight Howard 0.083
Ray Allen 0.398

Career 3PFG
Shaquille O'Neal 1-21
Tim Duncan 28-156
Zaza Pachulia 0-11
Dwight Howard 1-12
Ray Allen 2461-6162

Kuten näemme, Ray Allen on edellä mainituista pelaajista ainoa, jonka kolmosprosentti on 40 prosentin luokkaa ja joka on NBA-urallaan heittänyt edes 1000 onnistunutta kolmen pisteen heittoa.
Yritit siis sanoa että vain Allen osaa näistä edellä mainituista pelaajista heittää kolmosia hyvällä prosentilla?

Tuli siis järkyttävänä yllätyksenä...
 
Viestejä
965
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

TriZ sanoi:
Yritit siis sanoa että vain Allen osaa näistä edellä mainituista pelaajista heittää kolmosia hyvällä prosentilla?

Tuli siis järkyttävänä yllätyksenä...
Tutkippa topikkia tarkemmin, ehkä huomaat sen olevan, aivan, VITSI!
 
Viestejä
7 419
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

TriZ sanoi:
Yritit siis sanoa että vain Allen osaa näistä edellä mainituista pelaajista heittää kolmosia hyvällä prosentilla?

Tuli siis järkyttävänä yllätyksenä...

[youtube=425,350]Rjwjz9wDhPA[/youtube]

Duncan heittää jopa tiukkaan paikkaan!!!

[youtube=425,350]PHyockvy6kY[/youtube]

Ja Shaqilla riittää voimaa heittää vähän kauempaakin???



[youtube=425,350]6ST4Ag87cPs[/youtube]

Lebron vaan puuttuu vieläkin tuosta listasta?!?

(Kaverit tosin sano, että tota videota on remasteroitu. Itse en kyllä usko. Ikinä.)
 
Viestejä
921
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

hamahakkimies sanoi:
[youtube=425,350]6ST4Ag87cPs[/youtube]

Lebron vaan puuttuu vieläkin tuosta listasta?!?

(Kaverit tosin sano, että tota videota on remasteroitu. Itse en kyllä usko. Ikinä.)

Ei voi olla aito! Koska jos ois niin Cavs voitais tyyliin joka pelin! James vaan heittäis mistä haluis eikä kukaan vois MITÄÄN! Tai sit se on vetäny jotain proteiinii, koska miten kukaa voi muuten jaksaa heittää hypäreit omast pääst jollain 20 metrin korkusel kaarel!? :mad:

Veikkaan ainaki et videos korit on suuremmat, koska eihän katsoja sitä eroon muutenkaa tolt etäisyydelt erottais. ;) Helppohan se on heitellä ku korirenkaan halkasija onki jotain neljä metrii! 8]
 
Viestejä
1 063
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

[youtube=425,350]pIAHrLHJqq4[/youtube]

Kyllä ne NBA pelaajat osaavat pelin ulkopuolella heittää vaikka miten ja kuka kaivaa tämän minun roskatopikin aina esiin, joka perustettiin ennen LBJ syntymää.
 
Viestejä
965
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Scarface2 sanoi:
kuka kaivaa tämän minun roskatopikin aina esiin, joka perustettiin ennen LBJ syntymää.
Migga

"Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?" -topikki on koko Hiekkalaatikon sielu, alku ja loppu, ja sen tulee olla AINA esillä!

Hä..
 
Viestejä
1 063
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

undulaatti sanoi:
"Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?" -topikki on koko Hiekkalaatikon sielu, alku ja loppu, ja sen tulee olla AINA esillä!

Pitääpä keksiä vielä huonompi topikki tänne. Minne katosi Kumpi ja Kampi tappeli-osioni? Siihen uskoin enemmän kuin tähän.
 
Viestejä
7 419
Vs: Kuka Seuraavista pelaajista heittää seuraavassaan pelissään kolkin?

Laitoin tuonne NBA-valvontahärdelleihin virallisen toivomuksen, jotta saamme Lebron Jamesinkin äänestykseen ehdolle, eikä sinun tarvitse enää kiukutella niille, joiden suosikit löytyvät jo ehdokaslistalta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös