Koripallo.com

Lahti Basketball 2023-2024

Viestejä
1 637
No nyt tulee uuten Lahden palloscriini puolustuskuvioit, mennään niin sekaisin et pelaajien polvet mutkilla...mutta MÄRKÄÄ on..
 
Viestejä
10
Uutisessa sanottiin, että suomalaisrunko uudistuu. Keitähän suomalaisia on signattu? Ketä ylipäätään on ilman sopimusta? Onko esimerkiksi Mikael Aallolla sopimusta tällä hetkelle. Ventoniemen jatkon suhteen olen aika skeptinen ja mielestäni Aalto olisi esimerkiksi hyvä palanen Labaan, jolla ei yhtään perinteistä 5-paikan pelaajaa ole.
 
Viestejä
55

Täällä kommentti että kp olisi täysin sitoutunut valmentajan pestiin. Antaisi olettaa, että näistä yöselostuksista on sovittu. Tuskin jatkaa niitä hommia? Itse pidän tätä mielenkiintoisena kaksikkona. Ehdottomasti oikea ratkaisu seuralta antaa Coomanille jatko. Todella fiksu tyyppi! Tietäjät tietää. Ihmettelen aina joka asiassa ’katsomatta paska’ - asennetta. Varmasti virheet opettaa, meitä jokaista.
 
Viestejä
123
Itse näen erittäin hyvänä tämän kombon. TC on varmasti pystyvä ja nälkäinen kunhan saa itse rakentaa joukkuetta, KP laji/kontaktiverkosto auttaa varmasti uusien pelaajien löytymisessä. Taitaa myös KP kontolle tulla Divari B joukkue?

Organisaatiolta upeaa luottoa TC kykyihin. Arvostan.

Pöllä nähty Lahdessa myös
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 529
Ketjut yhdistelty, kun samaa keskustelua oli kahden eri kauden alla.
 
Viestejä
10
Itse näen erittäin hyvänä tämän kombon. TC on varmasti pystyvä ja nälkäinen kunhan saa itse rakentaa joukkuetta, KP laji/kontaktiverkosto auttaa varmasti uusien pelaajien löytymisessä. Taitaa myös KP kontolle tulla Divari B joukkue?

Organisaatiolta upeaa luottoa TC kykyihin. Arvostan.

Pöllä nähty Lahdessa myös
Pöllän tulo Lahteen olisi lottovoitto, mutta häntä näkee Lahdessa joka kesä pelasi hän sitten Kouvolassa tai rapakon takana niin en odottaisi vielä liikoja.
 
Viestejä
161
Jos luitte Coomanin teesejä ensi kaudelle, nopea joukkue on taas rakenteilla. Vaikka Pöllä asuisi Lahdessa ja nähtäisiin joka päivä kylällä, ei valitettavasti sillä askelluksella ja spiidillä pysty pelaamaan nopeassa joukkueessa. Ei jatkoon.
 
Viestejä
1 856
Kai tämä tänne kuuluu.

 
Viestejä
5 500
Harmittaa Saarijärven ja Luukkosen puolesta, kun syövät pahasti toistensa peliaikaa ja roolia. Olisin toivonut vain jomman kumman jatkavan. Luukkoselle varsinkin olisi tehnyt hyvää hypätä esimerkiksi Seagullsiin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös