Koripallo.com

Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Viestejä
9
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

turjake sanoi:
Jussin poissaolo tekee ison loven takakentälle. Mikähän on vamman laatu?

Jussilla ymmärtääkseni selän kanssa ongelmia viime kauden lopusta asti. Aikaisemmin kuulin, että tammi- helmikuun aikana palaa kentille, harjoituksissa ollut mukana jo jonkin aikaa.
 
Viestejä
191
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Rowland sisään ja MoMo ulos. http://www.kobrat.fi/uutiset/157-austen-rowland-kobrapaitaan
 
Viestejä
532
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Tinen sanoi:
Rowland sisään ja MoMo ulos. http://www.kobrat.fi/uutiset/157-austen-rowland-kobrapaitaan
Mielestäni hyvä vaihto Kobrille, vaikka Mannonen arvioikin Momo Jonesin Liigan toiseksi parhaaksi ulkomaan vahvistukseksi. Kovasti näköjään Kouvot ja Kobrat vaihtelevat pelaajia keskenään :D Itselle kelpaa tälläinen kyllä
 
Viestejä
3 508
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Tinen sanoi:
Rowland sisään ja MoMo ulos. http://www.kobrat.fi/uutiset/157-austen-rowland-kobrapaitaan

Olipas yllättävä ja nopea muutos. Toisaalta, minä en kyllä missään vaiheessa innostunut "minä-itse" Momon ratkaisuhalukkuudesta. Rowland on enemmän joukkuepelaaja.
Jos jotain Lapuan taustahemmoista haluaa sanoa, niin siellä ei ainakaan olla hämäläisiä näissä jenkkihommissa. Tehrähän eikä vundeerata.
 
Viestejä
162
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Kokonaisuuden kannalta hyvä muutos!

Taustahemmoille vielä tulisi iso plussa jos saisivat naarattua jonkin Jesse Perry tai Paul Carter -tyyppisen ratkaisun jomman kumman ison miehen tilalle. Sitten voitaisiin vakavasti puhua jo Playoffeista keväällä!
 
Viestejä
19 541
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Timo Moskovitsi sieltä GSW:stä ehkä vapautuu.... Vakavasti sitten voitaisiin jo puhua mitalleista. Ehkä jopa ihan vakavasti mestaruudesta.
 
Viestejä
1 634
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Rowlandin ensiesiintyminen Joensuussa. Heitot 2/11, joista 0/6 kaaren takaa. Peli oli toki melko kamalaa muutenkin, mutta viimeiset pari kolmosta omasta kuljetuksesta ~18sek heittokellossa vähän ihmetytti. Tämäkö nyt on se joukkuepelaaja joka Kobrat pitää sarjassa?
 
Viestejä
162
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

No niin taas voittokantaan kiinni hienolla ja ansaitulla taisteluvoitolla! Heikohkon ensiesiintymisen jälkeen Rowland on ollut aivan loistava. Joukkueen hyökkäys pyörii aivan erilailla Momon vaihduttua Austeniin.

Helppoa oli huomata myös se, että Kobrien joukkuepuolustus (ja hyökkäys) toimii paljon paremmin ilman Belliä. Toki eilen oli ongelmia levypalloissa ja Bell vääntää välillä kohtalaisesti isoja miehiä vastaan. Bellillä on kuitenkin ollut koko kauden suuria ongelmia pakkipään sijoittumisessa ja kun on hidas niin on hidas. Hyökkäyksessäkin viihtyy yllättävän paljon kaarella ollen aivan väärä mies sinne, koska skriini on puolilepsu eikä kolmosuhkaakaan ole.

Tänä keväänä olisi oikeasti mahdollisuudet pärjätä keväällä jos saadaan erityyppinen pelaaja Bellin tilalle. Eilen huomattiin, että ei tarvita puhdasta old school sentteriä (tyyliin Lance Williams) vaan urheilullinen vauhtikoripalloon sopiva n. parimetrinen laituri, jolla levypallovoimaa ja edes jonkinlainen blokkiuhka. Bellillä lisäksi loukkaantuminen, jonka vakavuudesta on vaikea sanoa. Seuraavaan kotipeliin on 2,5 viikkoa aikaa, joten uuden miehen ehtisi hyvin vielä ajamaan sisään kevään ratkaisupeleihin.

Tätä mieltä täällä 8]
 
Viestejä
1 634
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Saas nähdä minkälaisen rangaistuksen Conerly saa piisamit pelistä?
 
Viestejä
477
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Oli kyllä naurettava tempaus Conerlylta. Tais olla ensimmäinen ulosajo minkä itse muistan nähneeni. Ei saisi ammattilaisen pää pehmetä noin helposti. Mäkäläinen toki osaa hommansa.

Mitäköhän sillä Holtterilla mahtaa olla?
 
Viestejä
1 797
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Mr.Snake sanoi:
Oli kyllä naurettava tempaus Conerlylta. Tais olla ensimmäinen ulosajo minkä itse muistan nähneeni. Ei saisi ammattilaisen pää pehmetä noin helposti. Mäkäläinen toki osaa hommansa.

Conerly kyllä löi Seppälää.
 
Viestejä
1 111
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

"Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?"

No ei. Sorry.
 
Viestejä
237
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Ei sitten ollut tällä(kään) kaudella korikobrilla mitään asiaa korisliigan playoff-peleihin! Päät pystyyn, ensi kaudella sitten uusi yritys pääsystä divarin playoff-peleihin. Vanha sanonta pätee tähänkin: Sarjassa on helpompi pysyä kuin sinne nousta!
 
Viestejä
532
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Veikkaampa että Kobratkin pelaa ensi kaudella liigaa, en jaksa uskoa että kukaan tippuu...tää tosin on mun ajatus!
 
Viestejä
5 500
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Ensi kaudeksi 8 jenkin kiintiö, niin pleijarit? Tää on alusta saakka ollut turjin joukkue liigassa. Good riddance.
 
Viestejä
237
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

yläkulma sanoi:
Veikkaampa että Kobratkin pelaa ensi kaudella liigaa, en jaksa uskoa että kukaan tippuu...tää tosin on mun ajatus!

Eli tarkoitat että korisliigan sääntöjä tullaan taas muuttamaan runkosarjan viime metreillä? Yhtäkkiä päätetään, että kukaan ei putoakaan korisliigasta ja sarjaa täydennetään divarin voittajajoukkueella?
No ei se mua haittaisi lainkaan... Sehän tarkoittaisi meille että Pohjanmaan Derbyt jatkuisi myös tulevalla kaudella!
 
Viestejä
237
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

jaakko1 sanoi:
Ensi kaudeksi 8 jenkin kiintiö, niin pleijarit? Tää on alusta saakka ollut turjin joukkue liigassa. Good riddance.
 
Viestejä
532
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

Mr.Bear sanoi:
Eli tarkoitat että korisliigan sääntöjä tullaan taas muuttamaan runkosarjan viime metreillä? Yhtäkkiä päätetään, että kukaan ei putoakaan korisliigasta ja sarjaa täydennetään divarin voittajajoukkueella?
No ei se mua haittaisi lainkaan... Sehän tarkoittaisi meille että Pohjanmaan Derbyt jatkuisi myös tulevalla kaudella!
Mun ajatus on että akselilta Bisons,KTP ja Korihait tai joku muu seura -> jonkun talous ei ole liigakelpoinen.. ???
 
Viestejä
237
Vs: Lapuan Korikobrat 15-16 - tällä kertaa playoffeihin?

yläkulma sanoi:
Mun ajatus on että akselilta Bisons,KTP ja Korihait tai joku muu seura -> jonkun talous ei ole liigakelpoinen.. ???

OK! Biisoneiden ja KTP:n talousvaikeuksista olen kyllä lukenut juttuja. Korihaiden tilanteesta en tiedä, mutta mitä olen seurannut niin Korihaiden meininki noususta Korisliigaan on kova. Ajattelin pelkistetysti vaan että korikobrat putoaa korisliigasta ja esim. Korihait nousee tilalle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös