Vai ei muka Latesta saa lööppejä?
Kiitos koris.com tuosta seiska-linkistä! Musta sen ehdottomasti parasta eliksiiriä oli tuo lopusta löytynyt tiivistelmä siitä, että kenestä hitosta tässä kohu-uutisessa oli ylipäätänsä kysymys! Tämä siis suhteessa siihen, että olen itse suu vaahdossa postannut tähän Markkas-ketjuun kymmeniä – jollen jopa satoja – viestejä koskien Markkasen potentiaalia, erityisominaisuuksia, peliympäristöjä, valintoja ennen ja nyt, mahdollisia kehityskohteita, sopimusneuvotteluja, pelikavereita, valmentajia, sielunmaisemaa, jne jne... koska Markkanen oli ensimmäinen suomalainen ihkaoikea varteenotettava NBA-pelaaja!!! ja se oli melkein tarua ihmeellisempää...
... mutta tältä se tuntuu kun oma koris-niilon pikku kupla poksahtaa. Seiska osaa pudottaa ihmisen kuin ihmisen maan pinnalle. Linkin takaa löytynyt Seiskan uutinen tiivistää tervehdyttävästi ja lakonisesti:
Lauri on menestynyt koripalloilija
Lauri on 28-vuotias koripalloilija. Hän edustaa NBA:n Utah Jazzia. Hänen pituutensa on 213 senttiä. Häntä pidetään poikkeuksellisen hyvänä heittäjänä ja monipuolisena sekä liikkuvana pelaajana. Lauri asuu perheineen Yhdysvalloissa. Verna-vaimo on 165 senttimetriä pitkä. Pari meni naimisiin vuonna 2017.
... eli aika kolmetoista tusinassa. Jos nyt ihan sitäkään. Hauskaa on sekin, että nimenomaan Seiska-lehti ja Markkanen itse näyttävät olevan niin samoilla linjoilla Markkasen uran ainutkertaisuuden suhteen. Hän on 213 senttiä pitkä, ja edustaa Utah Jazzia. Hiljattain hän kävi Oulunkylässä seuraamassa jalkapallo-ottelua.