Koripallo.com

Liigamanageri 2020-2021

Viestejä
1 718
Itse mietin jonkin aikaa pitäisikö tuo Ukin Sal Nuhu pistää edullisena miehenä PF- vai C-paikalle. Pistin sentteriksi, Nuhu aloitti 6 torjunnalla. Korkkasin lonkeron.
Itse pohdin otanko joukkueeseen ja jätin ulos, koska pelaa Korihaissa eli kaikki on epävarmaa sen osalta. Toivottavasti en kadu kuin ekan kierroksen ajan...
 
Viestejä
5 495
Itse mietin jonkin aikaa pitäisikö tuo Ukin Sal Nuhu pistää edullisena miehenä PF- vai C-paikalle.

Voi saakelin pikkumikko, olisit vaan laittanut pf:n paikalle! Oot kyllä vetänyt niin hyvin, että sun ohittaminen tuntuu jo tekemättömältä paikalta. Onneksi tän rundin joukkue on niin kova, että ilman loukkaantumisia pitäisi kyllä nousta lähelle kärkisijoja.

Hänninen-Campbell-Heinonen-Semple-Nuhu - näillä mennään.
 
Viestejä
1 818
6F969D8D-67A4-422E-9284-9736B52B3D3C.jpeg
 
Viestejä
1 164
Näinhän siinä nyt taas kävi... Ekalla kierroksella oli Proctor tiimissä eikä ketään jota vaihtaa tilalle, nyt Thomas ehtii pelata 2 peliä ja mies heitetään ulos. Vaihtomiehet olivat molemmat suunniteltu kahdelle muulle jenkille, eli hinta on14-16k, Thomasin hinta oli 11k. Kyllähän tässä nyt itku meinaa tulla
 
Viestejä
1 718
Näinhän siinä nyt taas kävi... Ekalla kierroksella oli Proctor tiimissä eikä ketään jota vaihtaa tilalle, nyt Thomas ehtii pelata 2 peliä ja mies heitetään ulos. Vaihtomiehet olivat molemmat suunniteltu kahdelle muulle jenkille, eli hinta on14-16k, Thomasin hinta oli 11k. Kyllähän tässä nyt itku meinaa tulla
Sama itsellä, tää kierros oli tässä ja viimeinen voi sammuttaa valot...
 
Viestejä
3 498
Mutta kyllä tämä Liigamanagerin toinen kausi lienee paketissa ellei Mokeskin softa keksi jotain mienkiintoista ratkaisua. Aika moni jakson lopuista peleistä siirretty kakkosjakson päättymisen jälkeiseen aikaan, ja saattaa olla että nuo välipäivien pari kierrostakin vielä siirtyy.
 
Viestejä
5 495
Saadaanko liigamanageria jatkettua jotenkin? Antaa vaikka nykyisille top3-managereille extra-pisteitä ja lähteä nollista tms.

On ollut mahtavaa saada liigamanageri takaisin. Mun mielestä mikä tahansa ratkaisu käy, jos loppukauden ajalle saadaan jonkinlainen manageriviritys pystyyn.
 
Viestejä
1 728
Joo, kyllä Liigamanageri jatkuu jos vaan jotain pelejä on.

Yksinkertaisin ratkaisu on varmaankin mennä alkuperäisen jaksojaon mukaan, vaikka toinen jakso jääkin aika tyngäksi. Välipäivien pelit ovat siis vielä kakkoskierrosta, ja 2.1. alkaen mennään jo kolmoskierroksen joukkueilla. Toki vuodenvaihteen jälkeen pelit jatkuvat vasta 6.1, kai.

Runkosarjan päätöstä siirrettin pari viikkoa aiemmaksi, joten kolmannen ja neljännen kierroksen vaihtumispäivää täytynee hieman säätää sitten kun uusi otteluohjelma julkaistaan. Tarkoitus on tietysti tehdä kierroksista tasapitkät, mikä taitaa tarkoittaa noin kuutta ottelua per joukkue per kierros.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös