Koripallo.com

Liigamanageri 21-22

Viestejä
19
Ei tähän ehkä kenenkään joukkueen suunnittelu kaadu, mutta Jonathan Gallowayltä taitaa vielä puutua hinta. Vai onko jo paluulennolla? Abifin voinee myös poistaa.
 
Viestejä
1 818
Missäs Flenard Whitfield oli/on?

Vittu, megayllätys top10:ssä (se näytti jo varmalta!) kaatui viimeisellä kierroksella. Hesalaiset maajoukkuesankarit ei pärjää saatana jollekin helkutin Kobralle, voivittusaatana.

Lassi ja Shawn
1637177538196.gif
 
Viestejä
1 728
Liigamanagerin ensimmäinen kierros päättyi eilen. Kierroksen voitti suhteellisen ylivoimaisesti käyttäjä Sitikka-Mikko Lassi Nikkarisen, Juho Nenosen, Lee Skinnerin ja kumppaneiden kannattelemana. Onnittelut voittajalle!

Mikäli toiselle sijalle yltänyt "Henkke" ei ole käyttäjä "Henken" alter-ego, koripallo.comisteista parhaiten sijoittui nimimerkki King James/JösseRikartinen (???), kuten mies itsekin on toki muistanut mainita.

Huomasin tänään, että tietyt pelaajavaihdot olivat kirjautuneet systeemeihin ihan päin helvettiä, mistä johtuen kourallisella managereita myös penkkipelaajat olivat tuottaneet jonkin aikaa pisteitä. Vika on korjattu, ja tarkistuslaskenta suoritettu. Näin paljon suhmurointia se vaati, että jäsen Henke saatiin sijoittumaan sinne top-10:een.

Toisen kierroksen listalle on lisätty uusia pelaajia seuraavasti:

Jonathan Galloway (Bisons) - 7.5k
Kenneth Manigault (Seagulls) - 9.5k

Toinen kierros alkaa siis huomenna.
 
Viestejä
1 818
paljon suhmurointia se vaati, että jäsen Henke saatiin sijoittumaan sinne top-10:een.

Arvostan!

Siis nyt voin lähettää terveiset vanhemille, mitäs nyt sanotte oliko oikea ratkaisu jäädä hakkaamaan LMA Manageria vai oisko muka ollu fiksumpaa mennä kesätöihin? Isot kiitokset LMA Managerille ilman sinua en olisi tähän saavutukseen pystynyt.

Ymmärrän toki sen, että kotitaustalla on väliä, meidän kotoa löytyi Lions clubin pöytästandaari, se antaa helpot mahdollisuudet ponnisttaa Liigamanagerissa top kymppiin.
 
Viestejä
9 123
Henke on vihdoinkin virallisesti koripalloasiantuntija. Tervetuloa harvalukuiseen joukkoon.

7fb4d55fa09fc4f5426e6d5934d1d02f.gif

Liigamanagerin Top10 bilettämässä koripalloasiantuntijoiden vuosikokouksessa
 

L.S

Viestejä
814
Vasta nyt ymmärrän, että todelliset asiantuntijat tarkistavat etukäteen myös pelaajien ajokorttiluokituksen ja kaskotiedot.
Lupaan palata ensi kaudelle paremmin valmistautuneena.
 
Viestejä
1 818
voisi ekan jakson tehdä lyhyemmäksi kuin muut jaksot.

Oli virhe lähteä lähteä King Jamesin irtiottoon mukaan, kaikki annettu jo ja vuoristoetapit vasta tulossa, kohta pääjoukko heilahtaa kovaa vauhtia ohi. En keskeytä, rauhallisesti poljen maaliin.
 
Viestejä
666
Liigamanageri alhaalla? Olis kiva hos vois vaihtaa vielä tänään pois potkitun pelaajan :mad:

Edit: Ei mulla ollutkaan Shaqia (huh), mutta alhaalla se taitaa olla silti.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3 498
Yritin muistella minkälaisia pelureita olin valinnut 2.kierroksen vaihtopenkilleni, mutta softa ei näytä vaihtomiehistöäni ja väittää että olen jo tehnyt 2.kierroksen molemmat vaihtoni. En ole.
Tarkistatko Mokeski softan.
 
Viestejä
1 728
Sivusto oli tosiaan eilen jonkin aikaa alhaalla, kun tein kierroksen vaihtoon liittyviä sääntöjä. Mikäli joku olisi eilen halunnut tehdä vaihtoja, voi lähettää minulle yksityisviestiä tai sähköpostia liigamanageri@gmail.com.

Yritin muistella minkälaisia pelureita olin valinnut 2.kierroksen vaihtopenkilleni, mutta softa ei näytä vaihtomiehistöäni ja väittää että olen jo tehnyt 2.kierroksen molemmat vaihtoni. En ole.
Tarkistatko Mokeski softan.
Nyt pitäisi vaihtojen toimia oikein.
 
Viestejä
3 498
Sivusto oli tosiaan eilen jonkin aikaa alhaalla, kun tein kierroksen vaihtoon liittyviä sääntöjä. Mikäli joku olisi eilen halunnut tehdä vaihtoja, voi lähettää minulle yksityisviestiä tai sähköpostia liigamanageri@gmail.com.


Nyt pitäisi vaihtojen toimia oikein.

Mulla ei toimi. Näyttää että jäljellä olevien vaihtojen määrä on kaksi. Kun klikkaan "tee vaihto" -klikkiä, kone ilmoittaa että olen tehnyt molemmat vaihdot eikä näytä vaihtopelaajiani. En ole vielä vaihtamassa ketään, halusin vain muistella keitä olin vaihtopenkille ottanut.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös