Vois soittaa jollekin terveysviranomaiselle.Nyt voisi Mikkola ottaa taas roolia ja käydä poistamassa ton Kauhajokisten torven tai mikä soitin lienee. Todella ärsyttää ääni ihan TV n välitykselläkin.
Vois soittaa jollekin terveysviranomaiselle.Nyt voisi Mikkola ottaa taas roolia ja käydä poistamassa ton Kauhajokisten torven tai mikä soitin lienee. Todella ärsyttää ääni ihan TV n välitykselläkin.
kuuluu muuten todella hyvin.paineilmatorvi
Tätä mietin itsekin, mutta soi kyllä vaan Gullsin hyökkäyksien aikana. Jos kerran väitetystä kannattajakulttuuri on niin kova, niin miksi tuollaisia vehkeitä tarvitaan kun se vie huomion itse kannustukselta. Sama kuin soittaisi matkakajarista jotain mökää.Vai onko toi torvi edes Kauhajokisten kun se peittää ton Karhun kannustuksen kokonaan.
Joo ja ei soi Karhun vaparien aikana niin eiköhän se taida Kauhajoen porukan olla.Tätä mietin itsekin, mutta soi kyllä vaan Gullsin hyökkäyksien aikana. Jos kerran väitetystä kannattajakulttuuri on niin kova, niin miksi tuollaisia vehkeitä tarvitaan kun se vie huomion itse kannustukselta. Sama kuin soittaisi matkakajarista jotain mökää.
Kilikello jäi kotiin, niin ottivat torven mukaan.miksi tuollaisia vehkeitä tarvitaan kun se vie huomion itse kannustukselta.
Missä? Ei ainakaan tämän päivän finaalissa.Mäkynen selostaa.
Ei tuomareilla ole munaa puhaltaa Gulleille tekuu jatkuvasta ruikuttamisesta. Ei ole muuten ole paineilmatorvi..samanlainen mutta pumpattava..Rougeaulle löyhä kolmas virhe ja entisestään muuttaa pelin kuvaa.
Ja sekin kuultu sitten, että Lokkien kotiyleisön kannustusta kuuluu 10:1 suhteessa enemmän kuin Karhun. Helsinkiläiset kannustavat, Kauhajoelta ei kuulu mitään muuta kuin yhden ihmisen paineilmatorvi. Melkoinen torvi.
No sepä on valtavan merkityksellistä. Kun on näin läheistä tietoa asiasta, ehkä voit vinkatakin, että tuo nyt pilaa tämän ottelun aika monelle ihmiselle.Ei ole muuten ole paineilmatorvi..samanlainen mutta pumpattava..
Joo mietin itse ihan samaa. Pelihän on ollut todella viihdyttävää, mutta toi torvi kyllä on niin raastava että joutuu kohta mutelle laittamaan.Jos ja kun sitä torvea ei sieltä viedä pois, voisi edes äänitarkkailija vetää katsomoäänet ihan minimiin.
Koko finaalien otteluohjelma on laadittu sen ehdoilla, että päästään lauantaina hyvään katseluaikaan Neloselle - ja sitten jokainen satunnainen katsoja kääntää kyllä kanavaa mieluummin kuin kuuntelee tätä.
Mun ratkaisu on vaihtaa kanavaa.Joo mietin itse ihan samaa. Pelihän on ollut todella viihdyttävää, mutta toi torvi kyllä on niin raastava että joutuu kohta mutelle laittamaan.
Tääkin on ihan makuasia, omasta mielestäni torvet on mahtavat (TB viime vuoden finaalit ja Nokian torvet). Silti tämä ei ole Karhun äänimaisema: Kulttuuridiversiteetin kannalta on menetys ja häpeä, että kauhajokiset eivät saa soittaa Kisiksellä karhunkelloja. Miksi kaikki täytyy pakottaa samaan muottiinNyt voisi Mikkola ottaa taas roolia ja käydä poistamassa ton Kauhajokisten torven tai mikä soitin lienee. Todella ärsyttää ääni ihan TV n välitykselläkin.
Itse olen sen verran erikoinen tapaus, että katson tätä nyt sitten täydessä hiljaisuudessa.Eikö etelän vetelät kestä pientä meteliä?
Ei mulla meteliä mitään vastaan ole. Toi on vaan todella ärsyttävä ja peittää kaiken muun äänimaailman pelistä.Tääkin on ihan makuasia, omasta mielestäni torvet on mahtavat (TB viime vuoden finaalit ja Nokian torvet). Silti tämä ei ole Karhun äänimaisema: Kulttuuridiversiteetin kannalta on menetys ja häpeä, että kauhajokiset eivät saa soittaa Kisiksellä karhunkelloja. Miksi kaikki täytyy pakottaa samaan muottiin![]()