Koripallo.com

Loppuottelu 2025: Seagulls - Karhubasket

Korisliigan mestari on?

• Seagulls

Ääniä: 16 34,0%
  • Karhubasket

Ääniä: 31 66,0%

• Äänestäjiä
    47
  • Poll closed .
Rougeaulle löyhä kolmas virhe ja entisestään muuttaa pelin kuvaa.

Ja sekin kuultu sitten, että Lokkien kotiyleisön kannustusta kuuluu 10:1 suhteessa enemmän kuin Karhun. Helsinkiläiset kannustavat, Kauhajoelta ei kuulu mitään muuta kuin yhden ihmisen paineilmatorvi. Melkoinen torvi.

Vai onko toi torvi edes Kauhajokisten kun se peittää ton Karhun kannustuksen kokonaan.
Tätä mietin itsekin, mutta soi kyllä vaan Gullsin hyökkäyksien aikana. Jos kerran väitetystä kannattajakulttuuri on niin kova, niin miksi tuollaisia vehkeitä tarvitaan kun se vie huomion itse kannustukselta. Sama kuin soittaisi matkakajarista jotain mökää.

Tätä mietin itsekin, mutta soi kyllä vaan Gullsin hyökkäyksien aikana. Jos kerran väitetystä kannattajakulttuuri on niin kova, niin miksi tuollaisia vehkeitä tarvitaan kun se vie huomion itse kannustukselta. Sama kuin soittaisi matkakajarista jotain mökää.
Joo ja ei soi Karhun vaparien aikana niin eiköhän se taida Kauhajoen porukan olla.

Jos ei katsomossa näkyisi runsaasti oranssia väriä, voisi kuvitella, että siellä on kaksi fania paikalla: rummunhakkaaja ja torvensoittaja.

Jos ja kun sitä torvea ei sieltä viedä pois, voisi edes äänitarkkailija vetää katsomoäänet ihan minimiin.

Koko finaalien otteluohjelma on laadittu sen ehdoilla, että päästään lauantaina hyvään katseluaikaan Neloselle - ja sitten jokainen satunnainen katsoja kääntää kyllä kanavaa mieluummin kuin kuuntelee tätä.

Rougeaulle löyhä kolmas virhe ja entisestään muuttaa pelin kuvaa.

Ja sekin kuultu sitten, että Lokkien kotiyleisön kannustusta kuuluu 10:1 suhteessa enemmän kuin Karhun. Helsinkiläiset kannustavat, Kauhajoelta ei kuulu mitään muuta kuin yhden ihmisen paineilmatorvi. Melkoinen torvi.
Ei tuomareilla ole munaa puhaltaa Gulleille tekuu jatkuvasta ruikuttamisesta. Ei ole muuten ole paineilmatorvi..samanlainen mutta pumpattava..

Jos ja kun sitä torvea ei sieltä viedä pois, voisi edes äänitarkkailija vetää katsomoäänet ihan minimiin.

Koko finaalien otteluohjelma on laadittu sen ehdoilla, että päästään lauantaina hyvään katseluaikaan Neloselle - ja sitten jokainen satunnainen katsoja kääntää kyllä kanavaa mieluummin kuin kuuntelee tätä.
Joo mietin itse ihan samaa. Pelihän on ollut todella viihdyttävää, mutta toi torvi kyllä on niin raastava että joutuu kohta mutelle laittamaan.

Nyt voisi Mikkola ottaa taas roolia ja käydä poistamassa ton Kauhajokisten torven tai mikä soitin lienee. Todella ärsyttää ääni ihan TV n välitykselläkin.
Tääkin on ihan makuasia, omasta mielestäni torvet on mahtavat (TB viime vuoden finaalit ja Nokian torvet). Silti tämä ei ole Karhun äänimaisema: Kulttuuridiversiteetin kannalta on menetys ja häpeä, että kauhajokiset eivät saa soittaa Kisiksellä karhunkelloja. Miksi kaikki täytyy pakottaa samaan muottiin :confused:

Eikö etelän vetelät kestä pientä meteliä?
Itse olen sen verran erikoinen tapaus, että katson tätä nyt sitten täydessä hiljaisuudessa.

Mutta satunnaiskatsoja, on se vaikka sitten Utsjoelta, ei tuota kuuntele eikä katso. Jos se on oransseille ylpeydenaihe minimoida Korisliigan tv-katsojamäärä, ei siinä sitten mitään.

Tääkin on ihan makuasia, omasta mielestäni torvet on mahtavat (TB viime vuoden finaalit ja Nokian torvet). Silti tämä ei ole Karhun äänimaisema: Kulttuuridiversiteetin kannalta on menetys ja häpeä, että kauhajokiset eivät saa soittaa Kisiksellä karhunkelloja. Miksi kaikki täytyy pakottaa samaan muottiin :confused:
Ei mulla meteliä mitään vastaan ole. Toi on vaan todella ärsyttävä ja peittää kaiken muun äänimaailman pelistä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.