Koripallo.com

M: Niken Kings korispaita koko: iso L

Status
Viestiketju on suljettu.

BoogieMonster

Jep elikkäs tällainen valko/violetti Sacramento Kings 10# Bibby korispaita myynnissä. Koko on L, mutta lukee, että length +2 eli tosiaan on kyllä vähintään XL, ellei jopa XXL pituudensa puolesta. Paita on parin kolmen vuoden takaa, mutta todella vähän käytetty, ehkä noin 15 kertaa. Helmassa todella pieniä ja haaleita tummentumia, joita ei tutkimatta näe. Kuvia ja tarkempia mittoja saa kysymällä, osto tapahtuu rahat tilille->paketti postiin menetelmällä.
 

T Squared

Vs: M: Niken Kings korispaita koko: iso L

Koti vai vieraspaita? Molemmat kun sattuu oleen valko/violetteja...ja paljon pyydät paidasta?
 
Viestejä
2 147
Vs: M: Niken Kings korispaita koko: iso L

Minä en luottaisi tuohon "rahat tillille, paketti postiin"- juttuun. Mieluummin postiennakolla.
 
Viestejä
2
Vs: M: Niken Kings korispaita koko: iso L

DSCN1095.jpg

DSCN1094.jpg


Jees, eli siinä olisi niitä kuvia nyt. En tosiaan tiedä onko koti- vai vieraspaita, mutta kai siitä itse näet.

Minä en luottaisi tuohon "rahat tillille, paketti postiin"- juttuun. Mieluummin postiennakolla.
Postiennakko onnistuu myös, mutta siinä tapauksessa ostaja maksaa ylimääräiset maksut (eikös se maksakin enemmän?)
 

T Squared

Vs: M: Niken Kings korispaita koko: iso L

Kulunu paska. Pidä paitas.

Ja ylläpito voisi säästää tällä kertaa viestini sensuurilta. Saattaisi mennä paidan myyjällekin viesti perille että kauppoja ei todellakaan synny.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös