Koripallo.com

Miesten EM-karsinta 2011

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
1 005
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

rööriroope sanoi:
http://sport24.lt/embed/4993

Paskat, heittää heti ulos.

KIITOS! Mulla toimi kun menin eka vaan sport24.lt, tuo linkki ei toiminut. Muuta kiiiitos!
 
Viestejä
1 183
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

3 sekuntia ehdin katsomaan peliä.. Liettua 8-5 johdossa. Miten tätä ei voida näyttää telkkarista, uskomatonta skeidaa..
 
Viestejä
1 005
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Nojoo, mulla näky "jopa" 7 min. Argh.

Suomessa tää on just tätä. Koripalloa ei edes YRITETÄ saada suuren kansan tietoisuuteen. Tekisi aika paljon, jos edes telkkarista näytettäisiin nää pelit.
 
Viestejä
1 005
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Tää sivusto haluaa mun maksavan jonkin Pro Accountin. Okei Jes. Kyllä vähän nakertaa. :(
 
Viestejä
1 889
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

mulla toimii, ja ei ole mennyt poikki, koko ajan päällä

http://sport24.lt/
tuolta klikkaatte

klikatkaa sitten siitä playnapista, jos klikkaatte kuvaruutua se vie justin.tv sivustolle ja sanoo että on salattu lähetys
 
Viestejä
1 005
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

pilipali sanoi:
mulla toimii, ja ei ole mennyt poikki, koko ajan päällä

http://sport24.lt/
tuolta klikkaatte

klikatkaa sitten siitä playnapista, jos klikkaatte kuvaruutua se vie justin.tv sivustolle ja sanoo että on salattu lähetys

Juu näin olen tehnyt mutta silti katkaissut silloni tällöin. Nyt toimii taas. Mutta sivuston päivitys auttoi mulla, ettei enää katkeillut linja.
 
Viestejä
7 517
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

mulla tulee vaan ilmotus "server busy" ei auta ku lähtä saunaa...
 
Viestejä
1 763
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

51-38

Vapaat kakkoset ja vaparit sisään niin olis tasan...
 
Viestejä
1 797
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Tuli aikanaan nuukailtua ja nyt harmittaa..megasella tämä on melkoista kuvakollaasia.

Kyllä on Teemu kovissa pihdeissä ja tulee olemaan sitä varmasti torstainakin. Kanervokin siellä vääntää pointin paikalla.

51 - 38 taukotilanne.
 
Viestejä
1 005
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Miksiköhän ei P Heinosta ole peluutettu kauheasti viimeaikoina. Viimepelissä ei yhtään ja nytkään ei ole tainnut vielä edes käydä kentällä.
 
Viestejä
7 517
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

^ehkä koska Möttölä on takas kehissä?

Nyt toimaa... Suomella tosi heikot heittoprosentit kakkosissa ja vapareissa, mikä on? Tuleeko vähän hätä housuun ku on kova vastus edessä?
 
Viestejä
1 763
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Vato Loco sanoi:
vaparit sisään niin olis tasan...

Ja Kotti aloittaa toisen puoliajan HELA vaparilla...
 
Viestejä
7 517
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

voi voi... pitäis edes vapaa lay-up saada sisää :(

sitte palloa pistää pussiin se keneltä vähiten sitä odottaa, eli Nikkilä :D
 
Viestejä
1 763
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Myrskyvaroitus kaikille.. Kun Rannikko on vaihdossa niin homma menee aivan täysin päin seiniä molemmissa päissä...
 
Viestejä
7 517
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Kyl täs nyt näkee, että ainakin näiden kahden joukkueen välillä vielä tasoeroa on jonninverran...

mut kyl tuomaritkin näemmä sallii.
 
Viestejä
316
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

Kyl harmittaa Kotin HUONOT Ratkasut pitkin peliä.. ihme tunkemista koko ajan ja tää viimonen Donkki yritys... ai ai ai ai
 
Viestejä
1 005
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

raappa sanoi:
Kyl täs nyt näkee, että ainakin näiden kahden joukkueen välillä vielä tasoeroa on jonninverran...

mut kyl tuomaritkin näemmä sallii.

Nojoo kyllä eroa näyttää olevan.. Paha joukkue vastassa.. Kyllä me uuvutaan vähän nyt nopeudessa ja tilannetajussa. Noh, pakko se eka häviökin on jossain pelissä ottaa!
 
Viestejä
7 517
Vs: Miesten EM-karsinta 2011

^^kuten hidastuksesta näit, tuli puolustaja puhtaasti käsille, mutta tietty joku vahvempi ei olisi moisesta piitannu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös