Vs: Miesten EM-karsinta - Kohti Puolaa
Melkoinen romahdus yllättävän puoliaikajohdon jälkeen
MuteMind sanoi:
Melkoinen romahdus yllättävän puoliaikajohdon jälkeen
MuteMind sanoi:
Skiles sanoi:Melkoinen romahdus yllättävän puoliaikajohdon jälkeen
superhessu sanoi:eroa vissiin jäit ~20p. ei oikein ota selvää.. pelistä mieleen jäi kotin muutama väsyny donkki ja koiviston hyvä peli, ei juuri muuta. kaikki kävivät kentällä suomelta. liettualta puuttuivat taalaliigamiehet kleiza ja songaila..
No kattoo vähän että mitä nimimiehiä Liettualla oli joukkueessa niin ihan odotetunlainen tulos mun mielestä!MuteMind sanoi:90:62. Olipa floppaus
Kai se sit näyttiki jo liian pahaenteisen hyvält puolajal
Onkohan Koponen kehissä Saksaa vastaan?pilipali sanoi:Korjaus: Koponen siis ei loukkaantunut....mutta ei pelannut koska oli juuri vähän aikaa sitten saapunut suomeen , tarvitsee lepoa...
pilipali sanoi:Korjaus: Koponen siis ei loukkaantunut....mutta ei pelannut koska oli juuri vähän aikaa sitten saapunut suomeen , tarvitsee lepoa...
Pyynikin Toivoton sanoi:Olisiko sopimustilanteellakin jotain tekemistä asian kanssa? Kun pelissä ovat Koposenkin kohdalla jo todella isot rahat, nyt olisi surkein mahdollinen hetki loukkaantumiselle.
mölleri sanoi:Luulen että nyt on mietitty Koposen kannalta niin että jos tulisi huono suoritus niin se voisi ratkoa aika paljon NBA kannalta
Jotenkin ei olisi yhtään Koposen tyylistä vetää varman päälle ja jättää peli väliin, jos siinä kävisikin huonosti. Pelko loukkaantumisesta voisi ehkä jo oli ihan mahdollinen syy, mutta en usko että Koponen huvikseen on jättänyt väliin peliin, jossa olisi ollut mahdollisuus ottaa mittaa Jasikeviciuksesta. Ja diktaattori Dettman tuskin myöskään suostuisi tällaiseen. Dettmanin aikana ei kuulemma noin vain kieltäydytä maajoukkuekutsusta ilman seurauksia (ei pyydetä jatkossa mukaan).mölleri sanoi:Luulen että nyt on mietitty Koposen kannalta niin että jos tulisi huono suoritus niin se voisi ratkoa aika paljon NBA kannalta
Paskakasa sanoi:Koponenhan totesi jossain haastattelussa tultuaan suomeen, että liettuan reissu jää väliin, jotta ehtisi lepäillä hieman ennen kun taas astuu kunnolla maajoukkueen palvelukseen.