Koripallo.com

MM-kisat 2023

Viestejä
1 223
olen vilkuillut`oitain pelejä Courtsiden kautta. Jostain syystä mulla lähestys katkeilee jokaisen pelin aikana n 10 kertaa ja jatkamaan pääsee vain tuskallisen rutiinin kautta. Samoin toiseen otteluun siirtyminen aina kankeaa ja menee aina mainosten kautta. Kankea käyttöjärjestemä.
Toimiiko muilla ko saitti kunnolla
Aika samaa, mutta mainoksia ei kyllä näytä
 
Viestejä
14
Mitähän muutoksia tapahtuu tämän turnauksen jälkeen Ranskan joukkueessa? Aivan luokattoman huonoa pelaamista läpi turnauksen. Libanonin voitti vaivoin ja nyt ongelmissa Irania vastaan
 
Viestejä
2 333
Japani teki sen taas. Ei pelannut ehkä kovin hyvin, eikä saanut samanlaista hurlemhei-henkeä päälle kuin Suomi.-pelissä, mutta noiin vain kairasivat itsensä lopussa mukaan peliin ja kolmosilla ohi.

kotiyleisöllä selvästi on merkitys.
 
Viestejä
503
Mites vaikuttuneita muut ovat olleet Latvian 2000-syntyneestä takamiessensaatio Arturs Zagarsista? Itse olen hieman kateellisena, mutta enemmän mielenkiinnosta seurannut miehen otteita näissä MM-kisoissa.

Vaikuttaisi vähän siltä, että Eurooppaan on syntynyt hänessä uusi pelinrakentajatähti. Itse kiinnitin hänen poikkeukselliseen pelitempoon ja taitoon huomiota Latvia-Suomi -pelissä, mutta Zagars on jatkanut siitä ja ollut helposti top10 takamies MM-kisoissa tähän asti.

Zagars pelasi viime kaudella vielä Liettuan liigaa, vaikka onkin ilmeisesti mennyt nuoremmalla iällään Espanjan hautomoiden läpi. Uskaltaisin veikata, että Euroliiga kutsuu ensi kaudella?
 
Viestejä
69
Mites vaikuttuneita muut ovat olleet Latvian 2000-syntyneestä takamiessensaatio Arturs Zagarsista? Itse olen hieman kateellisena, mutta enemmän mielenkiinnosta seurannut miehen otteita näissä MM-kisoissa.

Vaikuttaisi vähän siltä, että Eurooppaan on syntynyt hänessä uusi pelinrakentajatähti. Itse kiinnitin hänen poikkeukselliseen pelitempoon ja taitoon huomiota Latvia-Suomi -pelissä, mutta Zagars on jatkanut siitä ja ollut helposti top10 takamies MM-kisoissa tähän asti.

Zagars pelasi viime kaudella vielä Liettuan liigaa, vaikka onkin ilmeisesti mennyt nuoremmalla iällään Espanjan hautomoiden läpi. Uskaltaisin veikata, että Euroliiga kutsuu ensi kaudella?
Zagars oli jo U16-ikäisenä aivan huippu. Sitten loukkaantumiset hidastivat läpimurtoa. Todella hyvä takamies!
 
Viestejä
465
ei ollut Espanjakaan ihan haavoittumaton. Latvian kiito jatkuu... ei suomi ihan huonolle joukkueelle harjoitusmatsissa hävinnyt
Täällä(kin) hehkutettu Espanjan Nunez Latviaa vastaan 0/1/0, FG 0/1 ja 2 menetystä 9 minuutissa. Ei sillä että tuo mitään Nunezin loisteliaalta tulevaisuudelta veisi pois, mutta reality check siitä mitä kovimmatkaan pelintekijälupaukset pystyvät 19-vuotiaana MM-tasolla tekemään kun vastaan asettuu ihan oikea maa eikä joku keksitty valtio.
 
Viestejä
640
Melkoisen rasittava diiva tuo Doncic... ihan kuin auttaisi jotenkin tuo jatkuva tuomareille mussuttaminen :D
 
Viestejä
19
jos Kanukit vievät tänään Brasseja niin ylihuomenna olis tarjolla CAN-ESP ihan mielenkiintoisella peliasetelmalla. pelailu on loppunut ja nyt mennään panoksilla.
 
Viestejä
19
Täällä(kin) hehkutettu Espanjan Nunez Latviaa vastaan 0/1/0, FG 0/1 ja 2 menetystä 9 minuutissa. Ei sillä että tuo mitään Nunezin loisteliaalta tulevaisuudelta veisi pois, mutta reality check siitä mitä kovimmatkaan pelintekijälupaukset pystyvät 19-vuotiaana MM-tasolla tekemään kun vastaan asettuu ihan oikea maa eikä joku keksitty valtio.
joten annetaan Mironkin kasvaa ja kehittyä.
 
Viestejä
965
Rondae ”Rahlirin veli” Hollis-Jefferson näyttää edustavan Jordaniaa. Ei kai siinä mitään, kun säännöt tuon sallivat. Isoveljellä lienee läheisemmät suhteet Suomeen kuin nuoremmalla Jordaniaan...
 
Viestejä
19
Rondae ”Rahlirin veli” Hollis-Jefferson näyttää edustavan Jordaniaa. Ei kai siinä mitään, kun säännöt tuon sallivat. Isoveljellä lienee läheisemmät suhteet Suomeen kuin nuoremmalla Jordaniaan...
kattelin tossa että kisoissa pelaa paitsi jenkkien varsinainen joukkue myös toinen mokoma ameriikassa syntyneitä/kasvaneita pelaajia jotka on joko "kansallistettu" johonkin maahan tai sitten omaavat (esi)vanhempiensa kautta jonkun toisen maan passin.
 
Viestejä
2 333
Kiinnostavia tuloksia tänään kisoissa.

Italia kaataa Serbian, vaikkakin vain kahdella pisteellä.

USA voittaa Montenegron, mutta vain kahdellatoista.

Latvia laittaa Espanjan pakettiin.

Slovenia niittaa Australian yhdellätoista.

Brasilia niistää Kanadan.


Tästä voi tulla oikeasti vielä jännittävää. Kiinnostelee esimerkiksi eka kerta kun USA joutuu kohtaamaan jonkun kovan joukkueen.

Toisessa jatkosessiossa kohtaa siis Saksa / Slovenia kaksi parasta ympäripyöreästä L-lohkosta Latvia / Kanada / Brasilia / Espanja (kaikki toistaiseksi tasapisteissä).

Toisessa taasen USA ja Liettua kohtaa mitä todennäköisimmin Serbian ja Italian.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös