Koripallo.com

Musiikki ottelutapahtumissa

Viestejä
94
Hei! Olen koonnut aikani kuluksi soittolistan otteluissa soitettavista kappaleista. Ottakaahan seurantaan jos kiinnostaa ja kertokaa jos jotain puuttuu :)
 

MTJ

Viestejä
97
Itse hiukan iäkkäämpänä fanina en toki karsasta tuotakaan listaa, mutta talven aikana ainakin kerran soi Salohallilla Black Sabbathin "Paranoid". Aivan loistava poikkeus perusmusaan :). Myös edelliskaudelta muistan tapauksen puoliajalla kun Skeen polki kuntopyörää, ämyreistä soi Kanye Westin "Homecoming" ja Skeen tapaili huulillaan laulun sanoja. Pelasi kuitenkin kauden loppuun.
 
Viestejä
1 327
Hei! Olen koonnut aikani kuluksi soittolistan otteluissa soitettavista kappaleista. Ottakaahan seurantaan jos kiinnostaa ja kertokaa jos jotain puuttuu :)

Ainakin Adi L Haslan Kristallipallo kuuluisi listalle suomikorisaiheisten lyriikoiden vuoksi.
 
Viestejä
58
Olen monesti miettinyt, joutuvatko seurat maksamaan teostomaksuja matseissa soitetusta musasta?
 

42

Viestejä
3 353
Mä löysin tuollaisen linkin.

Seuroille ja joukkueille
Gramex- ja Teosto-maksut
Koripalloliitto on mukana Olympiakomitean, Teoston ja Gramexin solmimissa sopimuksissa, joiden ansiosta järjestäytyneessä liikuntatoiminnassa julkisesti esitettävän musiikin tekijänoikeuskorvaukset on hoidettu.
 
Viestejä
96
Tietääkö joku mikä musiikki soi ennen kuin Korisliigassa ottelu alkaa?
 
Viestejä
175
Ainakin 80-luvun alusta on Pyrinnön kotipeleissä jokaisen voitetun pelin jälkeen soinut
Hot Chocolate-So you win again. Aikas mitään sanomaton renkutus, mutta helvetin hyvä perinne.
 
Viestejä
981
musiikki on melko tärkeä osa tapahtumaa. Aika heikolla hapella on koko korisliigassa, musiikki on katsojia varten. Sillä luodaan viihtyvyyttä, tunnelmaa jne. Pelaajien oma musiikki on pukuhuoneessa tai omien kuulokkeiden kautta.
 
Viestejä
175
Renkutus oli väärä sana myönnetään. Mutta pointti oli se että n.40v on tätä biisiä soitettu.
Se on sitä perinnettä ja mitä hyvää suotta vaihtamaan.;)
 
Viestejä
1 818
 
Viestejä
94
Listaa päivitetty useilla kappaleilla viime viikkojen aikana. Saa ottaa seurantaan ja uusia kappaleita voi edelleen ehdotella tähän :)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös